Echt tof komt het nou ook weer niet over.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?
ik zeg niet dat je het meteen verwacht of perse wilt, maar je gedachtes dwalen af als ze je thuis uitnodigt
Hoezo? waar maken jullie je druk om...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Tja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet heus wel hoe dat werkt hoor en ik heb ook niet gelijk de behoefte mijn pielemuis in iemand te duwen als ik na het zoenen nog bij iemand thuis mag komen. Als ik dan zou iets naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen dan zou ik denken 'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mij
Maar ik spreek dus niet uit ervaring
Alsof het zo moeilijk is om iemand te vinden om te neuken...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ook dat, maar er zijn ook genoeg mannen die hun zwiepertje alleen maar voor het plassen gebruiken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Er zijn net zo goed vrouwen die hun kut achterna lopen.
Wantrouwen, niet echt een goede basisquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nogquote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Als ik bij een meisje thuis kom denk ik daar aan, klaar!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof? Wel eerlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Ik heb in gedachten al honderdduizenden vrouwen geneukt, wil dat dan zeggen dat ik mijn lul achterna loop?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.
Elke keer als je met iemand even mee naar huis gaat of als jij iemand mee naar jou neemt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!
Dat gebeurd zelfs bij mij
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.
Elke man die ik daar prive over spreek zegt overigens hetzelfde. Maar op fok proberen mannen altijd zo politiek correct de ridder uit te hangen.
"Nee hoor, ik ben niet zo."
"Het gaat mij om het innerlijk"
"Ik ben dol op kleine tieten"
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nog)
Maar het komt wel wat raar over wat jij zegt.Dat hij wil neuken is toch niet zo'n probleem?
Dan maar liever hier hypocriet worden genoemd en in het echt een heer dan andersomquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.
Elke man die ik daar prive over spreek zegt overigens hetzelfde. Maar op fok proberen mannen altijd zo politiek correct de ridder uit te hangen.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'keur' ook wel elke man of ik daar seks mee zou willen hebben. Hoe het contact dan ook is. Ben ik nu een slet?
Dat heeft niks met hypocriet te maken, ja mannen zullen best overdacht hebben of ze je zouden kunnen doen. Wil nog niet zeggen dat ze dat ook meteen willen. Het is gewoon zo'n ding wat je niet zegt omdat het meer aangeeft hoe jou perspectie over mannen is en het een beetje wantrouwend overkomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar als het na een leuke date is ofzo..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Elke keer als je met iemand even mee naar huis gaat of als jij iemand mee naar jou neemt?
Heb ik bij de meesten totaal geen last van.
Daar zit je al in de friendszone, daar gaat dit toch niet om? dit gaat om datenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?
En wat voor 1quote:
Hoewel ik het met je eens ben, is dit een argument wat je als man niet kan winnen. Een beetje zoals "je bent homo en als je het ontkent zit je in de ontkenningsfase"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
De ex voor mijn huidige ex zat ook vijf jaar in die zone. Het is geen zwart gat, eenmaal erin wil niet zeggen dat ze daar nooit meer uit kunnen komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit je al in de friendszone, daar gaat dit toch niet om? dit gaat om daten
Maar jij voelt je beledigt als een vrouw dat wel denkt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
Wil nog niet zeggen dat ze dat ook meteen willen.
Wil jij mij niet neuken!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Ik hoef ook niet elke vrouw te neuken die ik tegenkom. Politiek correct of niet heeft daar toch niks mee te maken? Ik heb eerder het idee dat vrouwen zich beledigd voelen als de man niet wil. Tenminste, zoals ik het nu van Rip oa lees.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'keur' ook wel elke man of ik daar seks mee zou willen hebben. Hoe het contact dan ook is. Ben ik nu een slet?
Datz eg ik ook niet. Maar als ik gezoend heb met een man en hij wil met me mee naar huis, dan wil ie dat heus welquote:Op maandag 18 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Ik hoef ook niet elke vrouw te neuken die ik tegenkom. Politiek correct of niet heeft daar toch niks mee te maken? Ik heb eerder het idee dat vrouwen zich beledigd voelen als de man niet wil. Tenminste, zoals ik het nu van Rip oa lees.
vertel het eens Sedanquote:
dat was niet echt het punt van mijn post, maar nu begrijp ik wel beter jouw gedachtes daarinquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ex voor mijn huidige ex zat ook vijf jaar in die zone. Het is geen zwart gat, eenmaal erin wil niet zeggen dat ze daar nooit meer uit kunnen komen.
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?
Nee maar bepaalde dingen hoef ik gewoon niet te weten. En denken is wat anders als meteen uitspreken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij voelt je beledigt als een vrouw dat wel denkt?
sorry hoor, maar dat zij zo denkt dat accepteer je toch gewoon? of jij nou wel of niet zo bent maakt geen verschil, zo goed kennen jullie elkaar op dat moment waarschijnlijk nog niet...
maar zegt dat ook dat je meteen sex verwacht? nee toch...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik ben het eens met ripley!
mannen maken idd bijna altijd een afweging!
wel of niet mee naar bed
PS. ik zeg dit niet alleen omdat je me nog mee naar de dierentuin moet nemen
Dan zal ik je maar niet uitnodigen bij mij thuis.. Eten staat bij mij niet gelijk aan seksquote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.
Het is zo vaak voor gekomen dat ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat dit de vrouwelijke variant op "neuken?" is
Ja, maar ik weet bij wie dat een standaard vraag is en bij wie niet. En als dat ineens uit het niets komt dan is dat vreemd ja, maar dat geldt vrijwel altijd als iemand zich ineens heel anders naar je toe doet dan normaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.
Het is zo vaak voor gekomen dat ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat dit de vrouwelijke variant op "neuken?" is
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Ripley het volgende:
En ik ben dan duidelijk, zodat de spanning er af is of het gaat gebeuren en je gewoon andere lol kunt hebben
Wil je geen tostis met me eten?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet uitnodigen bij mij thuis.. Eten staat bij mij niet gelijk aan seks
Jaja, hypocriet zeg ik jequote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet uitnodigen bij mij thuis.. Eten staat bij mij niet gelijk aan seks
Ik vermoed in ieder geval wel dat jij hebt nadacht over seks met Ripley. Ben je het eeuwig met haar eens?quote:
Of de manier van Rip gebruiken gelijk even melden dat het echt alleen voor het eten is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gesmolten kaasquote:
filmpje kijken daarentegenquote:
KZquote:Op maandag 18 mei 2009 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh allemaal....
alweer een ontopic discussie... gaat de laatste tijd niet goed hier
alleen bij jou en mij geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Er zit natuurlijk wel iets aan vooraf, dat willen neuken idd. Kijk, als iemand gewoon met me praat ofzo denk ik echt niet meteen, dat wordt neuken! Maar na een avond zoenen etc en dan mee naar huis, ja dan gaat er natuurlijk wel even een lampje branden..
Hoe vaker je zegt dat het niet voor de seks is, hoe geloofwaardiger je overkomt he!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of de manier van Rip gebruiken gelijk even melden dat het echt alleen voor het eten is.
Duh. Ik ren niet door de stad, terwijl ik tegen iedereen die het wil horen roepen "Ik wil vanavond niet met je neuken".quote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Er zit natuurlijk wel iets aan vooraf, dat willen neuken idd. Kijk, als iemand gewoon met me praat ofzo denk ik echt niet meteen, dat wordt neuken! Maar na een avond zoenen etc en dan mee naar huis, ja dan gaat er natuurlijk wel even een lampje branden..
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duh. Ik ren niet door de stad, terwijl ik tegen iedereen die het wil horen roepen "Ik wil vanavond niet met je neuken".
Dat klinkt dan ook al heel anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat treftquote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gesmolten kaas![]()
[..]
filmpje kijken daarentegen
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe vaker je zegt dat het niet voor de seks is, hoe geloofwaardiger je overkomt he!
Valt me een beetje tegen, achja des te meer voor mezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gesmolten kaas![]()
[..]
filmpje kijken daarentegen
Kom nou, deze zijn toch standaard. Net zoals de vrouw die een wijntje meeneemt als ze langs komtquote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Ik heb er duidelijk geen ervaring mee. Ze geloven jou dus niet meer als je ze uitnodigt voor een etentje?
had gister voor het eerst een matige dag dus dat was positief (klinkt negatief maar het is positief aangezien alles daarvoor zwaar kut wasquote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
KZalles goed, weekend weer goed doorgekomen?
)quote:
O is dat zoquote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Jewel, want ik verkondig dat zelden tot nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Ik heb er duidelijk geen ervaring mee. Ze geloven jou dus niet meer als je ze uitnodigt voor een etentje?
En hoe zit dat dan een vrouw die je kamergenote wil worden, al een eigen kamer heeft en weet dat je maar één bed hebt?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kom nou, deze zijn toch standaard. Net zoals de vrouw die een wijntje meeneemt als ze langs komt
Dat is alleen zodat je zeker weet dat je een lekker wijntje hebt om te drinkenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kom nou, deze zijn toch standaard. Net zoals de vrouw die een wijntje meeneemt als ze langs komt
Die wil alleen vrienden zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 11:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan een vrouw die je kamergenote wil worden, al een eigen kamer heeft en weet dat je maar één bed hebt?
Jij mag best mijn plakje kaasquote:Op maandag 18 mei 2009 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen, achja des te meer voor mezelf![]()
Tss, wat een wantrouwenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is alleen zodat je zeker weet dat je een lekker wijntje hebt om te drinken
Ik ben het nog serieus aan het overwegen ook om maar ja te zeggen.quote:
Ik wilde net zeggen: Wij knuffelden en gaven elkaar ook kusjes op de meet. Maar we gingen alleen naar huis.quote:
als iemand iets zegt waar ik het mee eens ben dan zeg ik dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vermoed in ieder geval wel dat jij hebt nadacht over seks met Ripley. Ben je het eeuwig met haar eens?
Uhm oke nu begrijp ik het, wat een gemiste kansen allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: Wij knuffelden en gaven elkaar ook kusjes op de meet. Maar we gingen alleen naar huis.
Wil jij mijn kaas niet?quote:
Wees blijj, wordt ze eerder bezopenquote:
Niet doenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben het nog serieus aan het overwegen ook om maar ja te zeggen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke nu begrijp ik het, wat een gemiste kansen allemaal.![]()
*note* altijd wijn meenemen
iedereen die iemand ziet denkt toch (bewust of onbewust) dies fuckable en die niet???quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand iets zegt waar ik het mee eens ben dan zeg ik dat.
maar ik praat niemand naar de mond
dat is zo langzamerhand toch wel duidelijk?
hmmm, dus je klikt op haar fobo... je ziet die foto's! en die gedachtes gaan niet door jouw hoofd? nouja hier dus wel. ik doe er verder niets mee, maar die gedachtes kwamen voorbij
Bij ripley moet ik altijd denken aan de vrouw van haar ava....quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
hmmm, dus je klikt op haar fobo... je ziet die foto's! en die gedachtes gaan niet door jouw hoofd? nouja hier dus wel. ik doe er verder niets mee, maar die gedachtes kwamen voorbij
Doe even normaal hequote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben het nog serieus aan het overwegen ook om maar ja te zeggen.
geen dankquote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke nu begrijp ik het, wat een gemiste kansen allemaal.![]()
*note* altijd wijn meenemen
Bij Ripley moet je altijd denken aan de foto's van Ripley?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef djayzz het volgende:
Bij ripley moet ik altijd denken aan de vrouw van haar fobo....
Het gewicht wat aan die conclusie wordt gehangen wordt wel wat overschat geloof ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedereen die iemand ziet denkt toch (bewust of onbewust) dies fuckable en die niet???
Kut, ava bedoelde ikquote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij Ripley moet je altijd denken aan de foto's van Ripley?
Ik vatte 'm ook niet echtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij Ripley moet je altijd denken aan de foto's van Ripley?
Lach niet.quote:
Nee, want ik vind haar niet echt aantrekkelijk eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Ach, lijkt me wel prettig om mijn laatste paar jaartjes in gezelschap door te brengen. Relatie of niet. Daarom ben ik het ook serieus aan het overwegen. Ik zal haar even mijn bezwaren mailen en zie ik wel wat ze er van vindt.quote:
quote:
Mannen willen toch alleen maar sex toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lach niet.![]()
Weet nu alleen nog niet of die wijn er is om hem dronken te voeren of voor de gezelligheid.
Dat weet ik ook niet. Ik snap vrouwen niet, dit is empirisch bewijs.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lach niet.![]()
Weet nu alleen nog niet of die wijn er is om hem dronken te voeren of voor de gezelligheid.
Hij heeft mij niet eens geknuffeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Belss... donderdag gaan wij knuffelen he!
Dat ligt aan de hoeveelheid flessen die je nodig hebt om dronken te wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lach niet.![]()
Maar daar ben ik het niet mee eens, dat ze er vaak aan denken geloof ik, maar niet constant.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen willen toch alleen maar sex toch?
Dus voor de gezelligheid
Het wordt alleen maar beter, ik begrijp mezelf straks niet eens meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik snap vrouwen niet, dit is empirisch bewijs.
Gadver! Dat is wel een klotestreek, om zoiets even te melden op zo een bijeenkomst.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
En ze vertelde eventjes dat er over 6 weken 40 mensen ontslagen worden, waarvan de meeste het op dat moment zelf pas hoorde!!
Aantal mensen lopen janken uiteraard
Héél gezellig dus...
dacht ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedereen die iemand ziet denkt toch (bewust of onbewust) dies fuckable en die niet???
Dat zal het wel zijn danquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar daar ben ik het niet mee eens, dat ze er vaak aan denken geloof ik, maar niet constant.![]()
Of ik ken er teveel die beter pater hadden kunnen worden.
Voor die mannen?? Ja goede vraag, de meesten drinken natuurlijk dus kunnen wat hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de hoeveelheid flessen die je nodig hebt om dronken te worden
dan raadt ik je aan eens haar fobo te checkenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij ripley moet ik altijd denken aan de vrouw van haar ava....
Ik wist het al een tijdje, maar ik moest mijn mond houdenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Gadver! Dat is wel een klotestreek, om zoiets even te melden op zo een bijeenkomst.
Moet je donderdag ook komenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet eens geknuffeld.![]()
Je moet hier gewoon depressief worden, vergeet telkens de wijn. Moet niemand zeggen bij de deur dat er geen seks beoefend gaat worden.... *snif*.
En ik raad je aan je spelling te checken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan raadt ik je aan eens haar fobo te checken
Ik ging jouw fobo checken, maar jij hebt haast geen foto'squote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe ze er uitziet, maar toch blijf ik haar ava zien als Ripley genoemd wordt hier in het topic.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mislooptquote:
waarom? daar heb ik mierenneukers voorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik raad je aan je spelling te checken.
fixedquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ging jouw fobo checken, maar jij hebt gelukkig geen foto's
where's Nouk when you need herquote:
Hoop dat het een beetje goed weer is. Anders valt de hele meet in het water.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Belss... donderdag gaan wij knuffelen he!
Ok, ik zal huilen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lach niet.![]()
ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe ze er uitziet, maar toch blijf ik haar ava zien als Ripley genoemd wordt hier in het topic.
Dan had je een paar weken terug moeten kijken, toen was ie nog helemaal volquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ging jouw fobo checken, maar jij hebt haast geen foto's
gelukkig dan ben ik niet helemaal vreemdquote:
Waarom wist jij het dan wel al een tijdje.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het al een tijdje, maar ik moest mijn mond houden![]()
![]()
Dat is echt heel rottigvooral wanneer je het heel goed kan vinden met collega's die weg moeten...
Een cafe is zo gevonden hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Hoop dat het een beetje goed weer is. Anders valt de hele meet in het water.
Hey, jij had toen mij moeten knuffelen! Ik voelde mij toen niet tof!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet eens geknuffeld.![]()
Je moet hier gewoon depressief worden, vergeet telkens de wijn. Moet niemand zeggen bij de deur dat er geen seks beoefend gaat worden.... *snif*.
zoals het er nu uitziet word het rond de 22 gradenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje goed weer is. Anders valt de hele meet in het water.
.
of jij en ik juist welquote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig dan ben ik niet helemaal vreemd
Omdat mijn manager wel normaal met haar personeel omgaat, en de managers van de andere afdelingen gewoon hun mond gehouden hebben...quote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom wist jij het dan wel al een tijdje.Vind het een vreemd iets om die mensen dat bij een bespreking even te zeggen dat ze eruit gegooid worden.
Donderdag? Uhh nee, hoop dan wat anders te doen te hebben en zo niet.. dan ga ik nog niet naar een meet.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je donderdag ook komen
Jij hebt al dit soort vaagheid toch niet nodig!
zullen we dan samen vreemd gaan doen?quote:
daar heb ik nu veel aanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had je een paar weken terug moeten kijken, toen was ie nog helemaal vol
Ik weet dat jij niet komtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Donderdag? Uhh nee, hoop dan wat anders te doen te hebben en zo niet.. dan ga ik nog niet naar een meet.![]()
Rebel kan zo ook wel op bezoek komen.
Ik had niet het idee dat je daar nu net om zat te springen, je keek meer van " geen polonaise aan mijn lijf".quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, jij had toen mij moeten knuffelen! Ik voelde mij toen niet tof!
Gezelligquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zullen we dan samen vreemd gaan doen?
Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, of in mijn eentje, of met mijn zoons of metquote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet komt![]()
Maar wat ga je wel doen?
quote:
is idd best lastig...quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Ajam het volgende:
[Singles]-les 1: Niet bij te houden op je werk..
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Ajam het volgende:
Ik blijf niet bezig.quote:
Het wordt in ieder geval een mooi dagje zo te horenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, of in mijn eentje, of met mijn zoons of meterbij.
Als het mooi weer is wil ik wel iets ondernemen ja, nu nog uitzoeken wat.
MM.
Ja, [Singles] is weer op volle snelheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Ajam het volgende:
Heej Noukquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Donderdag? Uhh nee, hoop dan wat anders te doen te hebben en zo niet.. dan ga ik nog niet naar een meet.![]()
Rebel kan zo ook wel op bezoek komen.
Ja ok, daar heb je wel een punt meequote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je daar nu net om zat te springen, je keek meer van " geen polonaise aan mijn lijf".![]()
> Maandagquote:Op maandag 18 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
hoe kan ik zo moe zijn terwijl ik voor 6 uur uit mezelf wakker werd![]()
O, ik heb een soortgelijk nachtje gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb geslapen, werd vannacht met barstende koppijn en heel misselijk wakker, nu iets beter, maar niet goed, toch vanaf 9 uur geslapen, tot 20 min geleden
zometeen maar op de bank koffie drinken en de was opvouwen, dat is rustig.
kusje.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik heb een soortgelijk nachtje gehad.
Kom je ook donderdag?quote:
Ik had ook zo'n kutnacht idd ::(quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb geslapen, werd vannacht met barstende koppijn en heel misselijk wakker, nu iets beter, maar niet goed, toch vanaf 9 uur geslapen, tot 20 min geleden
zometeen maar op de bank koffie drinken en de was opvouwen, dat is rustig.
Ik lag er iets van half 2 inquote:
Oh, dan mag hetquote:Op maandag 18 mei 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Neem ik nog de moeite om een hele andere smiley aan te klikken
depends... of ik al ana het werk ben of niet....quote:
Dan moeten we allemaal maar naar schiphol komenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends... of ik al ana het werk ben of niet....
O, ik ben niet de enige, dat scheeltquote:
ik heb ook zoiets, als ik ga liggen sluiten mijn ogen en dan hoor ik ineens de wekker. standaardquote:
jazeker! (behalve natuulijk hulpdiensten, ploegenwerkers e.d.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft iedereen donderdag vrij eigenlijk? Ik weet dat soort dingen nooit
Ach ja, hoort erbij hèquote:
Dan donderdag ook maar iets gaan doen denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
jazeker! (behalve natuulijk hulpdiensten, ploegenwerkers e.d.)
ook gezellig... naar het heineken cafequote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar naar schiphol komen
En Ikea medewerkersquote:Op maandag 18 mei 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik ben niet de enige, dat scheelt
Had eigenlijk moeten werken, maar dat ging echt niet en nu moet ik volgens mij ook gauw achter de computer uit
Heeft iedereen donderdag vrij eigenlijk? Ik weet dat soort dingen nooit
Vind ik een goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal maar naar schiphol komen
Dan maar elk weekend thuis slapen?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik slaap elke keer dat ik een weekend niet thuis ben geweest slecht
Ik dusquote:Op maandag 18 mei 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar elk weekend thuis slapen?
Beterschap.
dito mja zit voor als nog in de ZWquote:
Vondelparkquote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan donderdag ook maar iets gaan doen denk ik
Maar je voelt je al wel iets minder slechtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dito mja zit voor als nog in de ZW
Zo ben ikquote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bedankt voor het helpen herinneren
Gezellig met de kids in de treinquote:Op maandag 18 mei 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekkere reistijd en kinderen mee
Ik ben van inkomen verzekerd tot mijn 65e.quote:
Dat is wel leuk op zich, maar niet iedereen wil mn kinderen erbij hebbenquote:
Kommez voes aussie donnertags?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef halfbearad het volgende:
Ik mocht niet mee naar binnen, dus nam ik haar maar mee naar mijn huis.
Uhm.. Kweenie.. Hoe ga je me overhalenquote:
Eeeehmmmm..quote:
Iedereen is neukenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef djayzz het volgende:
Is het lunchtijd ofzo, dat het hier zo rustig is?
En als we het toch niet over neuken hebben, ik moet nog even kijken hoe ik mn interesse kan uitnodigen. Zou eigenlijk dit weekend wat gaan doen met haar maar ben helaas weer eens op reis. Wil haar graag nog even zien voordat ik vertrek.quote:
Ik kijk wel even. Ik PM je even voor je nummer.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm..
Wil je 1 van mijn walletjes zijn?.
Ok wallyquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk wel even. Ik PM je even voor je nummer.
Laat ik wel weten of dit walletje komt
quote:
Als je donderdag maar niet zo flauw doet.quote:
Owquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je donderdag maar niet zo flauw doet.
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef kingmob het volgende:
Ik was helaas gewoon even eten.
Neuken op mijn werk zou ook wat lastig worden...
quote:
Yay!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb weer gesport!Weliswaar gewoon fysiotherapie, maar toch.
Hmmzz, welke truukjes ken ik nog meer?quote:
Je kunt hier niet eventjes weg ofzo, en zo exhibitionistisch ben ik nou ook weer nietquote:
Ofrescaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
Goedemiddag.
Er ligt nu een ander dekbed op mijn bed. Dus heb heerlijk in mijn bedje gelegen.quote:
Een kniesoor die daarop letquote:
Haha, goed zoquote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er ligt nu een ander dekbed op mijn bed. Dus heb heerlijk in mijn bedje gelegen.![]()
Jij gedroomd over doorns?
Nou doe es uit je mouw schudden.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzz, welke truukjes ken ik nog meer?.
Je kan best even naar de wc tochquote:Op maandag 18 mei 2009 12:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je kunt hier niet eventjes weg ofzo, en zo exhibitionistisch ben ik nou ook weer niet
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi aan de mensen die net zijn binnen gekomen!
Ang3l is geil?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Ang3l het volgende:
*rent voorbij*
Valt er hier nog wat te NEUKEEEEEEeeeeeeeeeeennnnnn?
Ja, van 15 tot 17 uur wiskunde. Jij ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef automatic_ het volgende:
Ofresca, ga je vandaag weer braaf naar college?
Ik mag van 16.45 - 18.30; laatste college statistiek en volgende week daarover tentamen om 12.00quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, van 15 tot 17 uur wiskunde. Jij ook?
Oeh, ben je een beetje hoopvol?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mag van 16.45 - 18.30; laatste college statistiek en volgende week daarover tentamen om 12.00
Puh jullie 2 hebben echt briljante tijden om het in het weekend goed te gaan feestenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mag van 16.45 - 18.30; laatste college statistiek en volgende week daarover tentamen om 12.00
Je kan altijd feesten toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Puh jullie 2 hebben echt briljante tijden om het in het weekend goed te gaan feesten![]()
*is jaloers*
Ik heb een oefententamen gemaakt uit 2005 en de theorie ging goed, maar bij de berekeningen moest ik soms onwijs lang nadenken WAT ik moest doenquote:
Haha, normaal moest ik er al om 14.45 zijn hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Puh jullie 2 hebben echt briljante tijden om het in het weekend goed te gaan feesten![]()
*is jaloers*
Hm, op zondag vind ik het nooit heel leuk stappen. Had liever dat ik op donderdag niet om 9 uur college had.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
*is jaloers*
Ja, dat kan soms lastig zijn inderdaad. Dat je je eerst een half uur aan het afvragen bent wat ze nou van je willen weten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een oefententamen gemaakt uit 2005 en de theorie ging goed, maar bij de berekeningen moest ik soms onwijs lang nadenken WAT ik moest doenEn als ik eenmaal "onderweg" was, dan ging het wel
Ik ben benieuwd! Vrijdag ga ik heeél de dag sommen maken
Opa studeert nog?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sla alle colleges maar over vandaag!
Klopt maar dan kun je ook lang/diep in de nacht doorquote:
Oh nee dan heb ik niks gezegd dat is wel heel vroeg ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, normaal moest ik er al om 14.45 zijn hoor
Hmm, ja klopt studenten steden hebben donderdags altijd uitgaan was ik even vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hm, op zondag vind ik het nooit heel leuk stappen. Had liever dat ik op donderdag niet om 9 uur college had.
Ik zit het ook hevig te overwegen...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sla alle colleges maar over vandaag!
Yep, das makkelijk, want ik was er zelf bijquote:
Ja, dat wel, maar dan kan je nog fout gaan. Ik vergeet bijvoorbeeld weleens om antwoorden terug te transformeren, maar het antwoord wat je zonder de transformatie krijgt, dat staat er dan natuurlijk ook tussenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, dat kan soms lastig zijn inderdaad. Dat je je eerst een half uur aan het afvragen bent wat ze nou van je willen weten.
Geen meerkeuze toets toch?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zit het ook hevig te overwegen...
Hoe is het met de singles?Mwah het gaat.
Nog mensen single af? geen idee
Nieuwe setjes hier? geen idee
Hoe is het met KF en zn date?geen idee, daar lees ik vaak overheen
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Ripley het volgende:
Hoe is het met de singles? Prima
Nog mensen single af? Nope
Nieuwe setjes hier? Nope
Hoe is het met KF en zn date? ze gaan vrijdag wat leuks doen. Dus dinsdag zal er wel weer hommeles zijn
hmm dat is eenzelfde vergelijking maken als je zegt ik snap niet dat sven kramer niet kan volleyballenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef KudFokker het volgende:
Hier kan ik écht niet tegen heh...
Een arts binnen ons bedrijf belde mij op dat zijn printer niet meer printe op de medische software.
Dit is een veelvoorkomend probleem, dus ik heb daar een hele duidelijke handleiding voor geschreven...
Ik mail hem die handleiding, en over de telefoon zeg ik nog dat hij het goed moet lezen en precies moet volgen wat er staat...
Na 5 minuten belt hij al terug dat hij geen verbinding maakt...
Ik loop met hem door de handleiding waardoor ik er achter kom dat hij het domein vergeten in te vullen is....
Ik begrijp gewoon niet dat iemand die 6 jaar gestudeerd heeft niet zoiets simpels kan doen...!!
En dit gebeurt ongeveer zo'n 4x per week !!
Haha inderdaad. Hij is niet voor niets artsquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dat is eenzelfde vergelijking maken als je zegt ik snap niet dat sven kramer niet kan volleyballen
Met andere woorden het heeft niks met elkaar te maken.
Maar aan de andere kant ik begrijp de ergernis volkomen.
Ah okee. Succes alvast! En ook voor vrijdag natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dan kan je nog fout gaan. Ik vergeet bijvoorbeeld weleens om antwoorden terug te transformeren, maar het antwoord wat je zonder de transformatie krijgt, dat staat er dan natuurlijk ook tussen
[..]
Nja dat zijn 2 verschillende takken van sportquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dat is eenzelfde vergelijking maken als je zegt ik snap niet dat sven kramer niet kan volleyballen
Met andere woorden het heeft niks met elkaar te maken.
Maar aan de andere kant ik begrijp de ergernis volkomen.
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef liefie_ het volgende:
Het is dus nog steeds niet aan?
Hebben jullie wel al gezoent?
KF niet zo letterlijk nemen wat ze zegt.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee
Ze was vorige week zaterdag in de zelfde club als mij, dat was toen ik haar compleet genegeerd had...![]()
Zelfs haar vriendin zei : "Wat doet hij dom"
Maar ik krijg nog een kans zei ze
Iemand die arts is en zes jaar gestudeerd heeft heeft het waarschijnlijk wat drukker dan een MBO ICT nerd en leest er daarom overheen?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja dat zijn 2 verschillende takken van sport
Maar iemand die 6 jaar gestudeerd heeft kan toch een simpele door een MBO ICT nerd geschreven handleiding toch wel letterlijk volgen?
Gewoon een kwestie van lezen en doen wat er op het PDFje staat
Ja, dankje!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Succes alvast! En ook voor vrijdag natuurlijk.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 18 mei 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
KF niet zo letterlijk nemen wat ze zegt.
Wats neu om te zeggen, je maakt nog wel een kansquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee
Ze was vorige week zaterdag in de zelfde club als mij, dat was toen ik haar compleet genegeerd had...![]()
Zelfs haar vriendin zei : "Wat doet hij dom"
Maar ik krijg nog een kans zei ze
Mja inderdaad... Net of zij de enige is waarop hij kan vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wats neu om te zeggen, je maakt nog wel een kans
Sorry, maar ik kan er niet tegen als zo'n mongool mij als oud vuil behandeld en doet alsof hij meer is dan mij...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Iemand die arts is en zes jaar gestudeerd heeft heeft het waarschijnlijk wat drukker dan een MBO ICT nerd en leest er daarom overheen?
doe eens niet zo neerbuigend KF
Vooral omdat het nergens op gestoelt is
En ga dat grietje eens op dr bek pakken
MBO en nerd gaat niet samen!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar iemand die 6 jaar gestudeerd heeft kan toch een simpele door een MBO ICT nerd geschreven handleiding toch wel letterlijk volgen?
Wel hequote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wats neu om te zeggen, je maakt nog wel een kans
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Iemand die arts is en zes jaar gestudeerd heeft heeft het waarschijnlijk wat drukker dan een MBO ICT nerd en leest er daarom overheen?
En hoe doe jij nu dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er niet tegen als zo'n mongool mij als oud vuil behandeld en doet alsof hij meer is dan mij...
Neerbuigend gedrag!
Alsof mannen ooit handleidingen lezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vrouwen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze zegt: "Je krijgt nog 1 kans."
Ze bedoelt: "Ik vind je nog steeds leuk."
Liefie!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat vrouwen bedoelen en zeggen zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
True that, maar vrijdag MOET het gebeuren hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou, wij lezen het zaterdag wel danquote:Op maandag 18 mei 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that, maar vrijdag MOET het gebeuren hoor!
Ik smsde haar een aantal vragen zoals : Je huis staat in brand, je dierbare staan al buiten en je kan 1 ding meenemen, wat neem je mee ?
of: Hoe ziet jouw ideale date eruit ?
Toen antwoorde ze: Hmm, in de zomer, lekker weer, naar het strand en dan ergens wat eten en dan een strandwandeling ofzosimpel maar wel leuk ! en dan gewoon liggen op de duinen ofzo"
Dus toen stuurde ik iets van: "Hmm klinkt als jij en ik aanstaande vrijdag?
Zij: "Haha strak planWij denken ook altijd hetzelfde
! x "
Ik heb hem altijd met respect behandeld !!quote:
als je doelt op de handleidingen van een vrouw. dat is te ingewikkeld voor ons.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alsof mannen ooit handleidingen lezen.
Ow nee jullie zijn soulmates!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik smsde haar een aantal vragen zoals : Je huis staat in brand, je dierbare staan al buiten en je kan 1 ding meenemen, wat neem je mee ?
Toen antwoorde ze: Hmm, in de zomer, lekker weer, naar het strand en dan ergens wat eten en dan een strandwandeling ofzosimpel maar wel leuk ! en dan gewoon liggen op de duinen ofzo"
! x "
En die van jou is veelzeggend.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo wat een aanvulling voor dit topic, deze post
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo wat een aanvulling voor dit topic, deze post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
OMGquote:Op maandag 18 mei 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
! x "
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee jullie zijn soulmates!!!!
Dr op af KF!
Doe eens je nicknaam eens eer aan ipv dat sarcamse, dat zal je sierenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee jullie zijn soulmates!!!!
Dr op af KF!
Dan had je die baan niet moeten nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd met respect behandeld !!
Heb dat zelfs nog een aantal keer gedaan terwijl hij denigrerend tegen mij deed...
Ligt niet aan jou hoor. Ik heb het zelfde ideequote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan had je die baan niet moeten nemen
Ik bedoel dit zag je toch wel een beetje aankomen of niet dan
Je gaat toch ook niet bij een klachtenlijn werken en dan miepen dat mensen telkens zo klagen
Naja het zal wel weer aan mij liggen
Ik doel op handleidingen in het algemeen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
als je doelt op de handleidingen van een vrouw. dat is te ingewikkeld voor ons.
Is het niet meer: Houd er rekening mee dat je nergens rekening mee kan houdenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik doel op handleidingen in het algemeen.
De handleiding van een vrouw komt eigenlijk neer op: 'Hou er rekening mee dat ze altijd bijbedoelingen heeft.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |