SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
Een OA-topic, dat is lang geleden!Sta ik al derde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
ik heb er ook al 2 op, grote, maar nog geen tekenen van wakker wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Klonk het volgende:
nondeju, 6 bakken koffie en nog niet wakker...
gaat niets meer worden vandaag...
neem je er nog 4 hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 10:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er ook al 2 op, grote, maar nog geen tekenen van wakker worden
Grote? Uit de MPGigamok?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er ook al 2 op, grote, maar nog geen tekenen van wakker worden
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nu voor mn derde maar na 7 dagen werken en maar 10 uur slaap dit hele weekend denk ik niet dat het veel gaat helpen
Gaat een beetje moeilijk als je om half 7 moest opstaan om te werkenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Mss kan je dan beter nog ff lekker in je bedje kruipen
Je leeft niet om te werken he maar je werkt om te leven, dus denk daar wel aan he niet vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je om half 7 moest opstaan om te werken
deze keer 10 dagen achter elkaar werken dus nog 3 te gaan
maar als je niet werkt en dus geen inkomen heb leef je op straat.. nee bedanktquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken he maar je werkt om te leven, dus denk daar wel aan he niet vergeten
nou dan is het goedquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar als je niet werkt en dus geen inkomen heb leef je op straat.. nee bedankt
maar doe al rustiger aan.. heb een half jaar 7/7 gewerkt
Ik weet het nog niet. Wij hebben nog geen uitsluitsel over vrijdag gekregen...quote:
vrijdag is bij ons ATVquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Wij hebben nog geen uitsluitsel over vrijdag gekregen...
oh bahquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Bij ons een dag waarop na enig aandringen van de baas iedereen vrij heeft genomen, zodat kantoor dicht kanquote:
Bij ons is het een normale werkdag, maar ik heb mijn baas zover gekregen dat ik maar van 09-13u aanwezig hoef te zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
SchoonOA betaalt dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef OA het volgende:
Het kost mij hoe dan ook geen dag. Ik werk of ik ben vrij en zulke dagen zijn altijd voor rekening van de baas bij ons!
Heb ik het vorige week helemaal zitten uitleggen, kom je met zoeen reactiequote:
Ik weet wat je hebt uitgelegd. Ik vond het gewoon een goede vraag, waar het verwachte antwoord op kwamquote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik het vorige week helemaal zitten uitleggen, kom je met zoeen reactie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dit antwoord eigenlijk ook wel voorzien.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet wat je hebt uitgelegd. Ik vond het gewoon een goede vraag, waar het verwachte antwoord op kwam.
Eensch.quote:
Muckquote:
Pas je op? Straks haal je MPG nog in met het koffiedrinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Klonk het volgende:
kop nummer 9, zul je zien dat het vanavond als ik ga slapen dat al die caffeiene dan in eens gaat werken en ik met zulkse ogen in bed lig
Staat ddat niet in het KSC woordenboek?quote:
Wat zijn 'zulkse ogen'?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Klonk het volgende:
kop nummer 9, zul je zien dat het vanavond als ik ga slapen dat al die caffeiene dan in eens gaat werken en ik met zulkse ogen in bed lig
Op dit moment sta ik al achterquote:Op maandag 18 mei 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je op? Straks haal je MPG nog in met het koffiedrinken.
das Limboquote:
lmfd vanaf nu.quote:
Vertaal het dan eens, cursist.quote:
ja tochquote:
ja, doe ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |