quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef Geqxon het volgende:
http://4gifs.com/Video/Awkward_PSAs.wmv
Episch filmpje.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef phluphy het volgende:
voor Frothen en het linkje naar nieuwe topic
voor Bart Zwart
voor Bertjes Bioritme
voor mschol-want-die-regelt-soms-toffe-muziekjes-voor-me
voor Sjowhan - want scheidsrechters zijn schaars
voor Sir Harry die pas een moeilijk afscheid had
voor Joolz omdat ie zich anders achtergesteld voelt
voor phluphy
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef phluphy het volgende:
voor Frothen en het linkje naar nieuwe topic
voor Bart Zwart
voor Bertjes Bioritme
voor mschol-want-die-regelt-soms-toffe-muziekjes-voor-me
voor Sjowhan - want scheidsrechters zijn schaars
voor Sir Harry die pas een moeilijk afscheid had
voor Joolz omdat ie zich anders achtergesteld voelt
voor phluphy
Ja, sorry! Dat was niet erg origineel.quote:
Echt, als ik het wist, zou ik het zeggen. Maar ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef mschol het volgende:
vraagje tussendoor, geen zin om er nu al een topic voor te openen:
ik heb vande week Corpse bride (O+) zitten kijken en bij deze en andere films (Divx/Xvid/xH264 codecs) in MPC: HC editie/MPC en VLC heb ik "last" van een horizontale streep op ongeveer 10 cm van de onderkant van mijn tv..
dat lijkt een soort frame overgang te zijn die niet goed met de film meeloopt ofzo..
op mijn gewone pc (24" monitor) geen last hiervan..
waar kan het eventueel aan liggen?
draai W2k3 Enterprise + FFdshow + MPC/MPC: HC/VLC
-weg-quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je nieuwe bioritme maakt je een beetje ..... prikkelbaar?
JortK heeft hem als usericon??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude serieus opfucken met die shit
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Echt, als ik het wist, zou ik het zeggen. Maar ik begrijp er helemaal niets van.
De burger des burger maak ik zelf. Met mosterd en een gebakken uitje wat sla en verse tomaat. Ruim mosterd er over heen. En een gebakken ei er overheen aftoppen met majo enz. En superbollen om het er tussen te zetten maar die nog wel weg te werken zijn tussen de handjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
BK heeft anders wel de Double bacon cheeseburger, en dat is gewoon de Burger der Burgers
QFTquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
De burger des burger maak ik zelf. Met mosterd en een gebakken uitje wat sla en verse tomaat. Ruim mosterd er over heen. En een gebakken ei er overheen aftoppen met majo enz. En superbollen om het er tussen te zetten maar die nog wel weg te werken zijn tussen de handjes.![]()
Nou niet dat plaatje dusquote:
En pwnd gewoon voortaan zal hosten dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Kut, dat was een refer-blocker.
Ik wou dus dit eerste plaatje posten (webwhitenoise.com): http://images.google.nl/images?hl=en&q=awesome+smiley
Dat lijkt een lekkere burger te zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
De burger des burger maak ik zelf. Met mosterd en een gebakken uitje wat sla en verse tomaat. Ruim mosterd er over heen. En een gebakken ei er overheen aftoppen met majo enz. En superbollen om het er tussen te zetten maar die nog wel weg te werken zijn tussen de handjes.![]()
ga ik ook maar doen, want ik heb geen idee waar ik het probleem zoeken moetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als je het niet opgelost krijgt, open je toch even een topic?
Ik hoor net dat jij op de eerstvolgende DIG-meet hamburgers gaat bakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
wat is er nu weer mee aan de hand?quote:
Misschien eens kijken of die fan niet een beetje vol met stof zit? Kan zo maar een oorzaak zijn van jouw probleemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef ScarFace- het volgende:
Klote videokaart. Fan springt af en toe uit het niets naar de 90 procent in 2D mode gebeurt het ook![]()
Later maar een pc met waterkoeling kopen
idd doorblazen die zooi en anders een nieuwequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien eens kijken of die fan niet een beetje vol met stof zit? Kan zo maar een oorzaak zijn van jouw probleem
Voor graka's doe ik zelf geen fan erop zetten, tenminste niet tijdens de garantieperiode. Dit om problemen met de fabrikant te voorkomen als het blijkt dat ik toch zelf de oorzaak was van het te warm worden van de kaart.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
idd doorblazen die zooi en anders een nieuwe/ nieuwe fan er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |