Oh wacht, gezien inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest schaterlachen om de chevrolet opmerking, niet om jouw ubertoffe lieve lelijke tv!![]()
zo beter?
En weet je wat nog gekker was? Toen ik thuis was, bleek alles nog te werken ookquote:Op maandag 8 juni 2009 11:05 schreef Cothen het volgende:
en wonder boven wonder is de boodschap nog aangekomen ook. Werd zojuist gebeld dat de kaart gereset is en dat het weer "zou moeten werken"
Via Glasvezel?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
En weet je wat nog gekker was? Toen ik thuis was, bleek alles nog te werken ook
Maar goed, mijn kabelboer heet dan ook geen Ziggo of UPC
Nope, gewoon via de normale tv-kabel.quote:
Dat gaat helaas niet op. De kleine computer (mét touchscreen) moet bij de kar aanwezig zijn, aangezien men hiermee de verdelingen krijgt om naar de winkels te versturenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef slacker_nl het volgende:
Sjowan, ik wilde zeggen http://www.ergotron.com/P(...)e/nl-NL/default.aspx maar die heb je dus niet nodig. Maar koop een LCD en je bent klaar. Standaard CRT monitoren zijn zo 1900
Zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:59 schreef slacker_nl het volgende:
Dit zoek je dus: http://www.ergodirectusa.(...)sion-Arm-p/05108.htm
google: crt monitor extension arm
Caiway, de TV kabelaar van de tuinbouwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nope, gewoon via de normale tv-kabel.
In Gouda hebben we een lokaal boertje voor digitaal en analoog voor het wereldbedrag van 6 euro en een beetje.
Maar dan heb je ook maar 20 zenders.
Het echte werk hebben ze uitbesteed aan een groter kabelboertje, ook wel bekend als Caiway.
quote:Today, my boyfriend of 4 years proposed to me. I wasn't expecting anything too romantic, but I would have liked something more than an email from facebook requesting my confirmation that we were engaged. FML
Waarom post je dat hier?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef ScarFace- het volgende:
Check alle pics gehost worden op een chello gebruikers pagina![]()
<KPD toegang vereist>
Ma be nee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Kost wel wat lef tochkijkt je provider waar je de persoonlijke ruimte zoal voor gebruikt..
Kan je die link niet PM-en?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef ScarFace- het volgende:
Check alle pics gehost worden op een chello gebruikers pagina![]()
<KPD toegang vereist>
voor 11 uurquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef sbientje het volgende:
internet doet het weer in huize sbientjegisteren heel de avond technische storing gehad... van ellende lag ik al voor 11 uur in bed
! komt ook nooit voor
![]()
nu weer stage!
quote:Goed nieuws: binnenkort nog sneller internetten voor dezelfde prijs
Vanaf medio 2009 kan je nog meer genieten van je internetverbinding, want dan verhogen wij de internetsnelheden. Welke snelheden voor jou gelden, lees je o.a. op deze pagina. Hou ook je mail goed in de gaten, want we informeren je persoonlijk over welke snelheden voor jou gaan gelden.
Wat hetzelfde blijft, is de prijs van je abonnement. Je kunt dus naast internetten en mailen nog sneller je foto’s en filmpjes online zetten voor dezelfde prijs.
Veel en vooral sneller internetplezier!
normaal ga ik om half 12, 12 uurquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
voor 11 uur. Heb nu 2 latere avonden gehad waardoor ik na 11ven in bed ben gedoken, maar normaal gesproken duik ik voor 22:15 wel het bed in
.
Waarschijnlijk is/was dat ook de oorzaak dat ik me vanochtend verslapen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |