Maar ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
ik had nog serieus de lapo![]()
daar had ik heul niet op gerekend
en terecht!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik en m'n ePenis voelen zich geroepen bij 'OG'.
Als we daar niet de rar-meneer hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WHAHAHAHA! ZO HEY! ECHT?!?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
ik had nog serieus de lapo![]()
daar had ik heul niet op gerekend
Voelen aan Eijking's ePenis.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet zo heel veel hoor, minuutje of 10 in totaal denk ik?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als we daar niet de rar-meneer hebben.Hoeveel tijd heb je daar nu ingestoken?
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet zo heel veel hoor, minuutje of 10 in totaal denk ik?.
Alex, hmm?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand noemde hem toen mokkaneger in dat topic en zo noem ik 'm af en toe nogsteeds!
Ja, en in de loop der tijd enkelen met mijquote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?![]()
Die van Bt en Q_B klopten overigens niet.
Daar waren we nog voor geschorst op de middelbare, wist je dat alquote:Op maandag 18 mei 2009 02:28 schreef shindigg het volgende:
[..]
Alex, hmm?
Guitige naam, tho. Aaitje over z'n bol.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar waren we nog voor geschorst op de middelbare, wist je dat al.
Wel raar dat jij er niet in staat.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?![]()
Die van Bt en Q_B klopten overigens niet.
De school wou zelfs aangifte doen, maar dat was waarschijnlijk gewoon bangmakerij (bleek later gelukkigquote:
Nee, daar trap ik niet in.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, en in de loop der tijd enkelen met mij. Q_B klopt inderdaad niet, had ik zo'n sexy rectificatie voor geplaatst maar dat topic is verwijderd
![]()
. BT is stiekem wel echt. Mooi hoe ze subtiel ontkend en meepraat, dat wel
.
Ja ik had ook nog wel een "mantheharpoonsfas" verwacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:31 schreef shindigg het volgende:
[..]
Wel raar dat jij er niet in staat..
De chatlog is de discussie tussen Breathtaking en degene waarvan ik de foto vandaan hebquote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef Fascination het volgende:
Nee, daar trap ik niet in.Ik weet voor 100% zeker dat niet alle drie de foto's van haar zijn.
Numero 2 en 3 kloppen wel. Of de eerste foto klopt is inderdaad de vraag.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar trap ik niet in.Ik weet voor 100% zeker dat niet alle drie de foto's van haar zijn.
[..]
Ja ik had ook nog wel een "mantheharpoonsfas" verwacht.
Tering zeg, wat een gedoe.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De school wou zelfs aangifte doen, maar dat was waarschijnlijk gewoon bangmakerij (bleek later gelukkig)! Moesten we zo'n boek lezen en een samenvatting maken die dag, viel ik in slaap in een lokaal en werd ik gewekt door één van die anderen met een uitgeprinte samenvatting. Echt droog, was nog goedgekeurd ook
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De chatlog is de discussie tussen Breathtaking en degene waarvan ik de foto vandaan heb.
printscreen printscreen!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De chatlog is de discussie tussen Breathtaking en degene waarvan ik de foto vandaan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Gok eens waarom Fascination een "mantheharpoonsfas"-foto verwachtte?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo ben jij overtuigd van je gelijk dan?
Gezond boerenverstand.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo ben jij overtuigd van je gelijk dan?
Daarentegen is het niet de eerste keer dat jij ontkent dat een foto echt is. Twijfel, twijfel.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gezond boerenverstand.![]()
Bovendien is Bt's taalgebruik in jouw verzonnen chatlog niet helemaal het hare, jammer dat je daar al de mist in gaat.
Welke?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:47 schreef Syb-rund. het volgende:
trouwens dwc, dat die ene kont van die vrouwelijke user die van de trap gevallen was er niet tussen zit
Die boobiefoto is niet van haar, punt uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, ik dacht dat je BT kende ofzo en dat het daarom fake zou zijn. Die chatlog is dus niet verzonnen. Moment.
[ afbeelding ]
Dat 'niet te vertrouwen die niggas' zei die gozert tegen mij als je dat bedoelde uit dat topic![]()
.
Wanneer zei ik dat eerder dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:47 schreef shindigg het volgende:
[..]
Daarentegen is het niet de eerste keer dat jij ontkent dat een foto echt is. Twijfel, twijfel.
Rebubbled.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:47 schreef Syb-rund. het volgende:
trouwens dwc, dat die ene kont van die vrouwelijke user die van de trap gevallen was er niet tussen zit
Dat is natuurlijk geen sluitend bewijs tot er namen bijstaan, he. Dit kan wel een boobiesfoto van iedereen zijn die erover gaat klagen.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, ik dacht dat je BT kende ofzo en dat het daarom fake zou zijn. Die chatlog is dus niet verzonnen. Moment.
[ afbeelding ]
Dat 'niet te vertrouwen die niggas' zei die gozert tegen mij als je dat bedoelde uit dat topic![]()
.
het is volgensmij al een hele tijd geleden, maar in haar klaagtopic had ze een foto van haar enorme reet met een blauwe/ zwarte plek erop geplaats.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke?. Ik ben trouwens klaar met die BT picca hoor, als iemand niet gelooft dat 'ie echt is, dan niet
.
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is volgensmij al een hele tijd geleden, maar in haar klaagtopic had ze een foto van haar enorme reet met een blauwe/ zwarte plek erop geplaats.
Musculus gluteus maximus [incl. paint]quote:Op maandag 18 mei 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe dat je de username ook meteen weet
hey mijn geheugen is niet zo goed dat ik nog wist of het fake was of nietquote:Op maandag 18 mei 2009 02:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Musculus gluteus maximus [incl. paint]
Dat is dan toch wél weer overduidelijk fake?
Ja dat is haar naam, maar toch is het niet zo. Damn waarom ga ik hier nog op in.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, allerlaatste dan, degene die haar in d'r MSN heeft kan vast wel zien dat ze (R) heet of iig in d'r naam had. Ikzelf heb haar er dus niet instaan.
Ik heb haar gemeet.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe dat je de username ook meteen weet
oh en het was dus een platte harkquote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is haar naam, maar toch is het niet zo. Damn waarom ga ik hier nog op in.
[..]
Ik heb haar gemeet.!
Rebubbled bedoel je?quote:
Ja, daar heb ik dus vanmiddag gezeik mee gehad, vandaar dat ik ook censureerquote:
Hmmm. Het duurde iets langer dan dat ik had verwacht. Ik wist even niet of je met roze-meisje had gepost of met Fascination.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:36 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
bedoel je jij?
nou nee![]()
't is trouwens wel de prachtigste kont ooit![]()
maar wie zegt dat ie van breathtaking is
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat is de kont van hoi_piepeloi![]()
serieus
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:45 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat heb ik niet maar ze zei 't me laatst duss...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:50 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja klopt maar ze zei 't heel serieus
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
waarom zou ze over zoiets liegen?daar heeft ze toch geen baat bij, iedereen die je kont kan zien op i-net
Ik heb geen idee, het klopt iig niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meet? Hoezo zijn er dan geen foto's van jou?![]()
Waarom zou degene van wie ik de foto's heb zo'n gesprek faken en erna nog half op me tekeer gaan op MSN?
Ik heb geen PM's gehad, buiten de loop. Ik krijg altijd alleen PM's over nieuwe topics van hbo'ersquote:Op maandag 18 mei 2009 03:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus vanmiddag gezeik mee gehad, vandaar dat ik ook censureer. Die naam is gewoon rondgegaan in de PM's hoor
.
Nee, twee aparte users.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Fascination niet gewoon een kloon van BT? Wtf hey.
Omg dat je dat nog weet.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:02 schreef shindigg het volgende:
[..]
Hmmm. Het duurde iets langer dan dat ik had verwacht. Ik wist even niet of je met roze-meisje had gepost of met Fascination.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet je even vragen aan IQM, hij was er erg snel bij om het aan BT zelf te meldenquote:Op maandag 18 mei 2009 03:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb geen PM's gehad, buiten de loop. Ik krijg altijd alleen PM's over nieuwe topics van hbo'ers. Stuur eens door
Bwhehehe, de snitchquote:Op maandag 18 mei 2009 03:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je even vragen aan IQM, hij was er erg snel bij om het aan BT zelf te melden.
Whehehe, natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg dat je dat nog weet.Nee klopt daar loog ik.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:22 schreef Fascination het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op ZarGon alleen is de liefde niet wederzijds.
Dit levert zoveel hartzeer op dat 't ondragelijk is de dag door te komen. Alles wat ik zie, hoor, proef, voel doet me aan hem denken. Zo zag ik laatst een pissebed tegen de muur kruipen wat me deed denken aan ZarGon die altijd tegen de muur opvliegt als er weer een gemene post is
.
Maar goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
nee![]()
ze heeft 'm zelf ook niet meer![]()
maar wel één in string
wat is je favo dmx-nummer trouwens?quote:Op maandag 18 mei 2009 03:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou, ik ga even fappen wetende dat het de echte Breathtaking betreft, een goede nachtrust dames!
Nee het is niet echt. Ik weet het gewoon, m'n instinct laat me niet in de steek.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:07 schreef shindigg het volgende:
[..]
Whehehe, natuurlijk.
[..]
.
Maar ik twijfel over de echtheid, anders zou het volgende ook lekken:
[..]
Maar goed.
goedenachtquote:Op maandag 18 mei 2009 03:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De beste zitten op m'n iPod, te weten:
45. DMX - Ain't Nowhere To Hide (2:20)
46. DMX - Get It On The Floor (4:22)
47. DMX - Gonna Get Mine (3:16)
48. DMX - Here We Go Again (3:52)
49. DMX - One More Road To Cross (4:20)
50. DMX - Party Up In Here (4:28)
51. DMX - The Rain (3:27)
52. DMX - Y'All Niggaz (2:34)
53. DMX ft. Busta Rhymes - Come Through (3:47)
54. DMX ft. Eve & Jadakiss - We're Back (4:25)
55. DMX ft. Sisqo - What They Really Want (4:12)
Ik kan niet kiezen. *Uitzendinggemist opzet en leaved
.
Die laatste.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De beste zitten op m'n iPod, te weten:
45. DMX - Ain't Nowhere To Hide (2:20)
46. DMX - Get It On The Floor (4:22)
47. DMX - Gonna Get Mine (3:16)
48. DMX - Here We Go Again (3:52)
49. DMX - One More Road To Cross (4:20)
50. DMX - Party Up In Here (4:28)
51. DMX - The Rain (3:27)
52. DMX - Y'All Niggaz (2:34)
53. DMX ft. Busta Rhymes - Come Through (3:47)
54. DMX ft. Eve & Jadakiss - We're Back (4:25)
55. DMX ft. Sisqo - What They Really Want (4:12)
Ik kan niet kiezen. *Uitzendinggemist opzet en leaved
.
LET ME SEE THAT THOOONG Thong thong thong thong thong thongquote:
Die had ik al uit m'n geheugen verdrongen, bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
LET ME SEEEE THAT THOOONG Thong thong thong thong thong thong
en dat had je niet al opgeeh dingesd toen je sisqo las !?quote:Op maandag 18 mei 2009 03:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Die had ik al uit m'n geheugen verdrongen, bedankt.
Nee man, ik dacht natuurlijk gelijk hieraan:quote:Op maandag 18 mei 2009 03:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en dat had je niet al opgeeh dingesd toen je sisqo las !?
geluksvogel!quote:Op maandag 18 mei 2009 03:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, ik dacht natuurlijk gelijk hieraan:
Oh, ja die zag ik nogquote:Op maandag 18 mei 2009 03:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geluksvogel!
heb je de huilarische lapo van het vorige topic al gelezen trouwens?
hoera!quote:Op maandag 18 mei 2009 03:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja die zag ik nog. Op zich was dat altijd wel grappig ja, whehe
.
Ik ben ook regelmatig in de kazerne te vinden.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
jezus, ben ik om 8:20, live vanuit de marinekazerne, nog de eerste vandaag?
maar welke kazerne?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben ook regelmatig in de kazerne te vinden.
Frederik, Juliana en de Binckhorstkazerne.quote:
Aha, dat is best geinigquote:Op maandag 18 mei 2009 08:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Frederik, Juliana en de Binckhorstkazerne.
Via mijn uitzendbureau werk ik soms voor Paresto.
Maar goed, volgende week ook 2 accreditatiepartijen in de ridderzaal.
Accreditatie (uit het Latijn ad+credere, "te geloven") is een deftig woord voor "als geloofwaardig erkennen". Het is dus een procedure waarbij een derde partij een geschreven garantie geeft dat een product, proces of dienst beantwoordt aan specifieke vereisten. Het is dus een prospectieve erkenning, naar de toekomst toe. Zie ook Certificeringquote:Op maandag 18 mei 2009 08:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Frederik, Juliana en de Binckhorstkazerne.
Via mijn uitzendbureau werk ik soms voor Paresto.
Maar goed, volgende week ook 2 accreditatiepartijen in de ridderzaal.
internet in een marinierskazerne, wat een hoax.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
jezus, ben ik om 8:20, live vanuit de marinekazerne, nog de eerste vandaag?
Paresto zelf is verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, dat is best geinig
Waar zijn al die andere falers?
Maar dan voor de horeca. Dit gebeurt als Beatrix en Wim-Lex en dergelijke komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bij grote evenementen (conferenties, olympische spelen,..) worden alleen "geaccrediteerde journalisten", dus waarvan de betrouwbaarheid is geverifieerd, toegelaten.
Mobiel internet ftw!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
internet in een marinierskazerne, wat een hoax.
de jitzzze heeft zojuist cod 4 afgesloten en besloot toch maar te gaan fokken-optie lijkt me waarschijnlijker
Ik neem aan dat je een soort obermeneer bent daar?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Paresto zelf is verschrikkelijk.
Het eten is van erbarmelijke kwaliteit.
[..]
Maar dan voor de horeca. Dit gebeurt als Beatrix en Wim-Lex en dergelijke komen.
mobieltjesquote:
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een soort obermeneer bent daar?
iPhone.quote:[..]
mobieltjes
Vet werk! ik vind het wel jammer dat je er blijkbaar niet representatief uit kan zien met lang haar, anders zou ik het graag doenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Ik sta regelmatig op festivals en concerten achter de bar, best leuk werk.
[..]
Wat was er ook alweer bijzonder aan dat ding?quote:iPhone.
dat het geen goede camera heeft, geen videofunctie, geen bluetooth, geen ...quote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer bijzonder aan dat ding?![]()
ach dat heeft mijn huidige barrel ook niet, dus opzichquote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat het geen goede camera heeft, geen videofunctie, geen bluetooth, geen ...
en een irritant woordenboek.
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Vet werk! ik vind het wel jammer dat je er blijkbaar niet representatief uit kan zien met lang haar, anders zou ik het graag doen![]()
De gehele feel. Het werkt allemaal ontzettend soepel, en interneten is echt geweldig, evenals de onboard iPod.quote:
[..]
Wat was er ook alweer bijzonder aan dat ding?![]()
Wat moet je met een telefooncamera als je er ook spiegelreflexcamera's zijn? Sorry, maar ik gebruik mijn camera in mijn mobiel zo goed als niet, en het maakt niet uit of er nou 2 of 20MP foto's uitkomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat het geen goede camera heeft, geen videofunctie, geen bluetooth, geen ...
en een irritant woordenboek.
Nou, ik heb het niet zo nodig, net als mms. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om bluetooth wel goed werkend te krijgen dmv een jailbreak.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Als ik 600 euro uitgeef aan een telefoon verwacht ik toch wel een beetje een goede camera en bluetooth functie is altijd handig.
dat is hetzelfde als zeggen dat je geen fietsbel nodig hebt, omdat je thuis nog 2 betere hebt liggen.
nee, want je hoeft de fietsbel die standaard op de fiets zit niet te hebben (iphone en bluetooth), omdat je er thuis nog een hebt liggen (e-mail).quote:Op maandag 18 mei 2009 09:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo nodig, net als mms. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om bluetooth wel goed werkend te krijgen dmv een jailbreak.
En dat is niet hetzelfde. Hetzelfde zou zijn als je wel een bel op je fiets hebt, hij klinkt alleen zachtjes in vergelijking met de misthoorn die je in je rugtas mee kan nemen.
De fietsbel is te tweaken zodat hij het geluid beter kan overdragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, want je hoeft de fietsbel die standaard op de fiets zit niet te hebben (iphone en bluetooth), omdat je er thuis nog een hebt liggen (e-mail).
genoeg!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De fietsbel is te tweaken zodat hij het geluid beter kan overdragen.
Maar goed, wat is volgens jou dan wel een telefoon met goede camera. Ik durf te wedden dat dat ook niks voorstelt, simpelweg omdat het gewoon niet op kan tegen een SLR. En ja, ik kan mijn 350D zo meenemen zonder al te veel ruimte in beslag te nemen.
Mihoen met zalm en shiitake.quote:
Mieters!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
Heu ZH, kijk:
[TK] BOEKEN, filosofie, archeologie, ruimtevaart en nog meer
och hij is er ook weer hoorquote:
Door de hyves van een vriendin van dat 13 jarige meisje te hacken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
iemand hier idee hoe ik een niet zichtbare hyves kan bekijk
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef jagga het volgende:
heb medelijden met mij
een maandag als geen ander
de hort op is gewoon nederlands hoorquote:
Of ik dat niet snapquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef jagga het volgende:
[..]
de hort op is gewoon nederlands hoor
Jij bent echt wereldvreemd af en toe
Jitz gebanned?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of ik dat niet snap![]()
Dacht dat hij bedoelde dat hij gebaned of zo was
Dan is hij gebanned en niet de hort opquote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of ik dat niet snap![]()
Dacht dat hij bedoelde dat hij gebaned of zo was
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Hij zei iets over een matrozenpakje en marinebasis ofzo...
Hij zit niet in meer in de kastquote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Hij zei iets over een matrozenpakje en marinebasis ofzo...
Is dat nou een piemol linksonder?quote:
Url?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef dagdag het volgende:
ach noem me maar koning dagdag
lees je net dat er een vrouw van 250 kilo is bevallen, wie was de man vroeg ik mij af
Oioiquote:
3lmo heeft die vast niet toegevoegd op msnquote:
ik eisch tegenwoordig wel een proefrar in het verleden teveel sararaats tegen gekomenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
In Rhenen bood laatst een man een kamer aan met een wastafel erin met koud én warm water, betaling in natura was ook mogelijk. Ik gelijk gereageerd natuurlijk, hihi.
me penis scheurde bijna af toen ik der doggystyle wou nemenquote:
waar gaat dit over ???quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
Er moeten intelligente camera's worden uitgevonden. Als potvissen zoals Saraats dan naaktfoto's van zichzelf willen maken, weigert het apparaat simpelweg een foto te maken. Op die manier nooit meer lelijke mensen op het internet!
Oh nu weet ik meteen hoe je eruit ziet!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
In Rhenen bood laatst een man een kamer aan met een wastafel erin met koud én warm water, betaling in natura was ook mogelijk. Ik gelijk gereageerd natuurlijk, hihi.
Ik zocht haar even op op Hyves, maar ze had 3 vrienden en een anime plaatje als profielfoto.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
3lmo heeft die vast niet toegevoegd op msn
quote:
Had ik toch gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik zocht haar even op op Hyves, maar ze had 3 vrienden en een anime plaatje als profielfoto.Dus nee, ik heb haar inderdaad niet toegevoegd.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef dagdag het volgende:
Stort allemaal 100 euro op mijn rekening dan ga ik weer 11 dagen weg
zie de fokrarquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
Wie de neuk is Saraats?![]()
[..]
Oh nu weet ik meteen hoe je eruit ziet!
Ah, jij was de aanbieder?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
Wie de neuk is Saraats?![]()
[..]
Oh nu weet ik meteen hoe je eruit ziet!
In de herfstvakantie ben ik weer hier te vinden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar ga wil ik er weer heen
boh ziet er goed uit ,toevallig niet op een naaktstrandquote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In de herfstvakantie ben ik weer hier te vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In de herfstvakantie ben ik weer hier te vinden.
[ afbeelding ]
Boh mag ik mee?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh gezellig, ik ga in oktober naar malediven met mijn hoer uh vriendin
Fokrar? wat heb ik nu weer gemistquote:
Ja!quote:
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
boh ziet er goed uit ,toevallig niet op een naaktstrand
pics van die hoer?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh gezellig, ik ga in oktober naar malediven met mijn hoer uh vriendin
jammerquote:
heb jij niet eens de fokrar gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fokrar? wat heb ik nu weer gemist![]()
[..]
Ja!
ik had je toch al genoemdquote:
blanes achter de breezahs aanquote:
Nee, anders zou ik er niet naar vragen hequote:
vive en bt zien er het lekkerst eruitquote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik er niet naar vragen he
wil je hem ook hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:20 schreef Gupje het volgende:
Als dit achter mij rug om door gepmt word ga ik boos worden
1 of 2 jaar gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef dagdag het volgende:
zit er iemand hier van dit stel op blokfluit leren ???
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
FOKRAR!!! EINEINZEINZmensen die de fokrar nog niet hebben
Gooi hem ook ff deze kant op?quote:
quote:
ik ben helemaal geen kloonquote:
Jij hebt 'm anders ook niet gepmt gekregen hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Inderdaad.Lekker makkelijk!
Tevens, mensen zonder fokrar.
Ik had er geen PM voor nodig.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt 'm anders ook niet gepmt gekregen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:30 schreef 3lmo het volgende:
dagdag je weet niet wat je mist.O O G K A N K E R .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
dagdag je weet niet wat je mist.Waar en waarom ineens foto's van onze sexy yvonne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staan meerdere links in het vieze naaktpics topicquote:
dagdag je weet niet wat je mist.gvd zit je te denken dat er 13 jarige meisjes te voorschijn komen, krijg je een schuursponsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
PM mij dan ookquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er staan meerdere links in het vieze naaktpics topic
tijd voor n relletje/?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Relatie met een moslima
Leuk topic. Wat denken jullie ervan?
Dat is toch ook een slecht verslag?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef dagdag het volgende:
Nassau kort verslag
waren zeggen users dat het een kut verslag is
ja, maar als ik zeg meer op de site kunnen ze daar toch ook lezen wat je er kunt doenquote:
Zo hey, de derde keer al!!11!!1!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Ensaf het volgende:
Kijk! Ik heb zo'n plaatje onder mijn naam!
Mag ik nu ook in de OP?
Het is per slot van rekening al de derde keer dat ik in deze reeks post!
Ik heb 100+ keer moeten posten voordat ik in de OP kwam, dus je moet nog even.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Ensaf het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
Wanneer komt er weer een painttopic van jouw hand?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Ensaf het volgende:
Mag ik nu ook in de OP?
Ik post al sinds deel 1 mee en ik sta er niet eens in.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 100+ keer moeten posten voordat ik in de OP kwam, dus je moet nog even.
Je moet gewoon niet telkens een andere UI nemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik post al sinds deel 1 mee en ik sta er niet eens in.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet telkens een andere UI nemen.
Maar eens even kijken wanneer ik weer wat meemaak.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een painttopic van jouw hand?
vond je een leven, vertel ons er meer overquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb er al in gestaan maar toen ging ik niet meer FOK!ken.
Ja ik kwam buiten, maar dat beviel zo slecht dat ik mij maar weer begaf op het veilige FOK!.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
vond je een leven, vertel ons er meer over
hoe was het
heb je het leven nog
ben je gewond
hij onze redder die de buitenwereld zagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja ik kwam buiten, maar dat beviel zo slecht dat ik mij maar weer begaf op het veilige FOK!.
Alsof? Grapjas, dat is natuurlijk ook zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef dagdag het volgende:
ik zag een beeld voor mij waarbij we allemaal elmo omhelsen alsof hij onze redder is
Ik maak wel een paint topic net zoals het jouwe ooit.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef dagdag het volgende:
[..]
hij onze redder die de buitenwereld zag
Larp avontuur loopt volledig uit de handquote:Op maandag 18 mei 2009 15:17 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik maak wel een paint topic net zoals het jouwe ooit.
Dat zij Kart Tates ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb er al in gestaan maar toen ging ik niet meer FOK!ken.
zijquote:
En jij wil in de OP?quote:
dagdag je weet niet wat je mist.Toch vind ik serieus dat zij op die K3-fan lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, iddquote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toch vind ik serieus dat zij op die K3-fan lijkt.
Ja, alleen in de verkeerde kamer.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toch vind ik serieus dat zij op die K3-fan lijkt.
quote:
Jij bent lang niet zo sexy, zo'n welgevormd vrouwelijk lichaam - lekker stevig, daar houden alle mannen van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OHH DAT WIST IK NIET!!1111quote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
mha laat ik het positief houden dat je te oud voor mij ben
maar had het over die vrouw
quote:wie is da top die foto
quote:ik
Heb je er nog meer?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef dagdag het volgende:
ken nog leuke mop
komt een man bij de bakker zegt hij mijn taart is oud
zegt de bakker je moeder HAHAHSHASH...
HAHAHAHAHA LOLZ EINZZS !quote:Op maandag 18 mei 2009 16:55 schreef dagdag het volgende:
ken nog leuke mop
komt een man bij de bakker zegt hij mijn taart is oud
zegt de bakker je moeder HAHAHSHASH...
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af van het type sprinkhaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me toch oprecht af of zo'n chick van de catorie nathouden en terugrollen zichzelf nou echt sexy vindt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jij bent lang niet zo sexy, zo'n welgevormd vrouwelijk lichaam - lekker stevig, daar houden alle mannen van.![]()
Een keer raden waar ik aan moest denken.Wat achterlijk zoiets. Wordt zeker ook weer betaald van ons belastinggeld he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, wat een retards in de sc.quote:
M'n ego wat doe je?!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een retards in de sc.
Opvoedenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom worden kinderen van tegenwoordig niet meer opgevoed...
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een retards in de sc.
Ik krijg altijd stiekem visioenen van corrigerende ouders en af en toe een corrigerende tikquote:Op maandag 18 mei 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OpvoedenStaat dat woord überhaupt nog in het woordenboek?
Die boeken worden morgen gebracht.quote:
Tsssquote:
Ik moet morgen naar Rijswijk.quote:
boh wat goed van jequote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Boh gekjes, ik had een 8,5 voor mijn herkansing.
Zijn jullie nu trots op me?
Nu nog wachten tot je ballen indalen en dan zijn we weer helemaal op niveau.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat daalde inderdaad toen je die reactie postte.
jij hebt je plaatsje in de fok.rar wel verdiend!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Mieters!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
zeg, wat voor boeken heb je trouwens zitten bestellen bij die gast met die enorme boekencollectiequote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zeg, wat voor boeken heb je trouwens zitten bestellen bij die gast met die enorme boekencollectie
Niet zo heel veel dus.quote:Nietzsche, Friedrich The will to power Vintage Books 2000s, pb 8
Nietzsche, Friedrich On the genealogy of morals Cambridge University Press 1994, pb 7
Houellebecq, Michel De koude revolutie: confrontaties en bespiegelingen Arbeiderspers 2004, hc 8
Houellebecq, Michel Mogelijkheid van een eiland Arbeiderspers 2005, hc 8
Koolschijn, Gerard Plato, de strijd tegen het democratische beest Ooievaar 1997, 3rd, pb 5
Oudemans, Th.C.W. Omerta Bert Bakker 2008, 1st, pb 10
Hipperdepip.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Niet zo heel veel dus.
Hij komt ze morgen even langs brengen als hij terug komt van de uni.
wat een service! *jaloers*quote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Niet zo heel veel dus.
Heb je elementaire deeltjes nou al gelezen? Heb toevallig laatst de verfilming ervan gezien, die is wel slecht moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Niet zo heel veel dus.
Heuy!quote:
Ja!quote:
Hij zit ook in Leiden!!!11quote:
Hij moet toch op Den Haag overstappen.quote:
Lieve schat, ik heb nog 15 boeken die ik moet lezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je elementaire deeltjes nou al gelezen? Heb toevallig laatst de verfilming ervan gezien, die is wel slecht moet ik zeggen.
schaam jequote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb nog 15 boeken die ik moet lezen.
Ik ben nu in "De jongen die opgroeide als hond" aan het lezen.
Dat klinkt spannend, zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb nog 15 boeken die ik moet lezen.
Ik ben nu in "De jongen die opgroeide als hond" aan het lezen.
Jij leest helemaal niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |