Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.quote:
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.
quote:
Dat was het.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, die met artisjokkenhartjes, zonder de artisjokkenhartjes.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Doe maar 2, kunnen we weer ff vooruit.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef dawg het volgende:
Maar Ofrescameisje, hoe gaat het? Heb je nog dates in de planning, om maar even ontopic te blijven?
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 01:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom jij trouwens donderdag ook naar het vondelpark?
Ja relax. Verder sluit ik me bij rival aan en doe ik geen uitspraken over persoonlijke dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.
En met jou?
Niet zoveel nadenken, was vorige week inderdaad tof.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef rival het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij kwam toch misschien ook de park checken, of niet?
Heb je die 15cm aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |