Dat is inderdaad het land, nu de brug nogquote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef steekbal het volgende:
engeland ?
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef steekbal het volgende:
pas
nee, goed bedacht maar precies tegenover gestelde seizoenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Leon de Winter?
van Zomeren, maar verder goed. Wilde gok ?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
Koos van someren?
Kende die naam als een schrijver, en zomer is het tegenovergestelde van winterquote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef steekbal het volgende:
[..]
van Zomeren, maar verder goed. Wilde gok ?
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef slaveloos het volgende:
douglas adams
--The Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is, is clearly a man to be reckoned with.
Dan zou ik het enorm op prijs stellen als je het antwoord gewoon geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef De_Hertog het volgende:
Te lastig blijkbaar, steekbal krijgt het punt omdat hij het land goed had dan. Kan het spel weer door gaan.
steekbal +1
Stand in deel 1554:
Terpentin07 3
ScottTracy 3
Yeux 1
Ofyles2 4
De_Hertog 1
steekbal 1
Stand in deel 1554:quote:
Ah tuurlijk: http://en.wikipedia.org/wiki/Humber_Bridgequote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik het enorm op prijs stellen als je het antwoord gewoon geeft
Nee. Gaat ook over Alice en Wonderland, een wordt vaak bij de rest van het verhaal betrokken. Het is haar tweede trip en dingen als Jaberwocky, Tweedledee en Tweedledum en de Walrus en de Timmerman komen uit dit deel.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:20 schreef Terpentin07 het volgende:
wizard of oz?
Inderdaad, slaveloos +1quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef slaveloos het volgende:
through the looking glass
Een paar kotssmileys minder en je had het punt gehad.quote:
Nog steeds te weinig kotssmileysquote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Een paar kotssmileys minder en je had het punt gehad.
Ik bedoelde inderdaad zijn echt naamquote:
Voornaam The, achternaam Edge. Zou toch kunnen, de zanger van The Scene heet ook The Lau.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Die vent heet heel geen Bono, zo 'noemt' hij zich. Verklap ik nou alles óf denk je dat zijn bandmaat écht 'the Edge' heet
Mwoa, als je vraagt hoe de zanger van Queen heet is het antwoord toch ook gewoon Freddy Mercury.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Die vent heet heel geen Bono, zo 'noemt' hij zich. Verklap ik nou alles óf denk je dat zijn bandmaat écht 'the Edge' heet
kom niet aan The, da's een plaatsgenoot van mequote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Voornaam The, achternaam Edge. Zou toch kunnen, de zanger van The Scene heet ook The Lau.
wel heel warm trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef steekbal het volgende:
frase = zin, iemand die mooi zinnen kan zeggen ?)
Mooiprater?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
cummon guys, hoe noem je nou iemand die iets mooi kan zeggen?
Yeah eindelijk Siniti +1quote:
frase is het Nederlandse equivalent van phrase trouwensquote:
Ik had geen ideequote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
frase is het Nederlandse equivalent van phrase trouwens
Heel dicht bij jaquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef PhysicsRules het volgende:
een drie-dimensionale möbiusband, ook wel een fles vangenoemd
Oh, kzie nu dat de naam in het Nederlands ook gewoon kan, dacht dat alleen de Engelse naam konquote:
Ik kon neit op goede hints komen, behalve Calvin ..... Bottle, maar dat is weer te makkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 15:24 schreef Neleos het volgende:
Ik denk dat PR deze misschien nog wel had kunnen raden met wat hints.
Nummer zegt me zo niks.
quote:
* zegt oh jaquote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:, was de Fles van Klein
Move yourself
You always live your life
Never thinking of the future
Prove yourself
You are the move you make
Take your chances win or loser
Artiest + Liedje
tuurlijk joh. steekbal +1quote:
het was dan ook een not-so-educated-guessquote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Een hint PR: Elke aflevering begint met The One ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |