quote:
Nee muts, in je advertentie er bij zetten "diamantkeperweving (zoals bij een Storchenwiege Leo)" en ¤5,- bij de prijs op doenquote:
oeh ja.. is goedquote:Op maandag 18 mei 2009 14:45 schreef Llewella het volgende:
Dakota, je maakt het me wel weer erg moeilijk hoor!!
Ik wilde al dibs zeggen voor je plannen tot verkoop; en voor dat geld
Als je heb=m nou niet kwijt raakt kunnen we misschien van de week wel afspreken om te ien of het wat voor me is voor d'r bij (Amber wordt natuurlijk ook zwaarder, dus niet alles draagt dan meer prettig).
Ik vind hem zo cute!!!
Had je me bericht van waves sequoia nog gezien? Die mag dus wat mij betreft uit logeren om fluffie te worden, mij is het nog niet echt goed gelukt.
Als het goed is houdt didymos de doek een tijdje in reservering. Lang genoeg in ieder geval voor een internationale overboekingquote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef texelonia het volgende:
Nou als mijn overboeking naar didymos er ook zo lang over doet ben ik mooi in de aap gelogeerd en zit ik straks zonder Jim Jade
Nou ja in het mailtje van hun stond tot 18 mei ja, of dat lang genoeg is, ik hoop het. We wachten het maar weer af, veel meer kan ik toch niet doenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Als het goed is houdt didymos de doek een tijdje in reservering. Lang genoeg in ieder geval voor een internationale overboeking
Dat klinkt zo lief!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef texelonia het volgende:
En net heb ik zelfs de was opgehangen met Hannah in de doekZooooo heerlijk knus vind ik het
Strijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Reinhilde het volgende:
Simon is binnen!
Linea recta de wasmachine in. Hij voelt dunner dan ik had verwacht, maar ook veel stugger... ik hoop dat 'ie een beetje opknapt van z'n wasbeurt. En dan maar eens flink gaan mishandelen.
En dat is 1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |