Dit kun je niet spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:50 schreef Samson het volgende:
Ik zie het net voor het eerst, heb het topic nog niet echt goed doorgenomen, maar heeft nu niemand door dat het gewoon "gedeeltelijk" in scene is gezet? Zeker die met de honing en met dat kompas. De meiden kunnen het leuk brengen natuurlijk
Jawel hoor, heb je zeker nooit newlyweds gezien met Jessica Simpson, van hetzelfde laken een pak, maar het scoort als een tiet, dus waarom ook nietquote:
Voor zover bekend is niet. Wel worden alleen de domme antwoorden gebruikt. Als de dames een goed antwoord geven dan gebruikt de redactie die vraag gewoon niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:50 schreef Samson het volgende:
Ik zie het net voor het eerst, heb het topic nog niet echt goed doorgenomen, maar heeft nu niemand door dat het gewoon "gedeeltelijk" in scene is gezet? Zeker die met de honing en met dat kompas. De meiden kunnen het leuk brengen natuurlijk
is gewoon niet waar, euthanasie vraag was toch ook goed, maradonna hadden ze net toch ook gewoon goed?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voor zover bekend is niet. Wel worden alleen de domme antwoorden gebruikt. Als de dames een goed antwoord geven dan gebruikt de redactie die vraag gewoon niet.
Geef eens toe dat dit programma bedoeld is om vrouwen belachelijk te maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die vraag heb ik bedacht
deze die nu is, heeft danny bedacht
idd, echter dat is wel altijd gegeven, of vooraf door bridget/mannen of achteraf, echter soms is dat antwoord na de eindmontage buiten de boot gevallenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze ook wel de goede antwoorden op de vragen even mogen noemen, maar misschien ben ik teveel aan traditionele quizzen gewend.
dit programma is bedacht aan de hand van dat legendarische fragment van die meisjes bij jensen op de bank, hoeveel eieren zitten er in een dozijn? Toen dacht iemand van goh, daar zit een programma in...quote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Geef eens toe dat dit programma bedoeld is om vrouwen belachelijk te maken.
Legendarischquote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit programma is bedacht aan de hand van dat legendarische fragment van die meisjes bij jensen op de bank, hoeveel eieren zitten er in een dozijn? Toen dacht iemand van goh, daar zit een programma in...
mm, dat zou idd ook heel goed zo kunnen zijn. Trouwens, die jongens zijn nog dommer dan die meiden in dit geval.....quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voor zover bekend is niet. Wel worden alleen de domme antwoorden gebruikt. Als de dames een goed antwoord geven dan gebruikt de redactie die vraag gewoon niet.
oproep via rtl site en ongeveer de helft via mijn hyvesquote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Waar vond je die vrouwen? En hoe testte je hun IQ? (Ik neem aan dat je geen willekeurige vrouwen hebt genomen). En geef eerlijk toe: Dit programma heeft het geheime doel om vrouwen belachelijk te maken. Het programma heeft een seksistisch tintje.
Meer om naar lekker meiden te kijken die niet zoveel weten, wat wil een gemiddelde man nog meerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Geef eens toe dat dit programma bedoeld is om vrouwen belachelijk te maken.
En ik zag net superman nog voorbij vliegenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oproep via rtl site en ongeveer de helft via mijn hyves
het programma heeft zeker een seksistisch tintje, maar goed. Die mannen komen er ook niet altijd goed af, maar het is wel echt en niets is in scene gezet.
Ik heb een replica van Mozart aan de muurquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef ditisHuub het volgende:
vind dat zometeen 1 van de grappigste antwoorden gegeven gaat worden. Je zag hem net al in de teaser,
Wie componeerde de negende symfonie van beethoven,
dacht dat ik stikte tijdens de opnames
er waren wel dames bij die we niet hebben laten doorgaan omdat ze, nou laat ik het zo zeggen, hun liftje ging volgens mij niet helemaal naar de bovenste verdieping. Dus het antwoord is eigenlijk jaquote:
Meerkeuze en foto vragen zien ze op het scherm, open vragen worden ze gewoon gesteldquote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef Rapaille het volgende:
Zien ze de vragen ook op een scherm of horen de dames het alleen? Dit vanwege het Eva Brown/Eva Braun moment.
al moet ik zeggen dat ik een pianomuziek freak ben dus dat maakte het misschien des te grappigerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef ditisHuub het volgende:
vind dat zometeen 1 van de grappigste antwoorden gegeven gaat worden. Je zag hem net al in de teaser,
Wie componeerde de negende symfonie van beethoven,
dacht dat ik stikte tijdens de opnames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |