www.ritualsshop.nl Bar. Wordt het zelfs thuisbezorgd!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef _Bar_ het volgende:
rituals hebben we hier niet helaas![]()
vanmiddag hebben we badeendjes gekocht voor op de kinderkamer, en een lamp
als het een beetje meezit morgenmiddag de commode verder afmaken.
lekker luchtje vind ik trouwens Chloé alleen niet als ik zwanger ben
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Linda2205 het volgende:
hoe is dat game on er eigenlijk ooit gekomen?
ik zal een foto maken momentje ze staan wel nu nog op de vensterbankquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
www.ritualsshop.nl Bar. Wordt het zelfs thuisbezorgd!
Enne: BadeendjesFoto?
Ow, dat zijn wij ook wel van plan hoor. Bios is leukquote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef snoopy het volgende:
miss-sly, unlimited lukt idd niet neemaar ik ga heus nog wel eens naar de bioscoop hoor
quote:
Wat een leukies Bar! Zit die met dat blauwe ding op zn hoofd nou op de rug van die ander, of heb jij dat gedaan voor de foto?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:10 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
even voor de foto elders neergezet
hmmm is misschien wel een idee, ik houd het even in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef Memmel het volgende:
Bar, ik heb op Anna d'r kamer een lamp in de vorm van zo'n eend staan! Die kun je bij veel speelgoedwinkels wel kopen hoor.
neehoor de eerste is gewoon een hele kleine.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat een leukies Bar! Zit die met dat blauwe ding op zn hoofd nou op de rug van die ander, of heb jij dat gedaan voor de foto?
Eh... weet je hoeveel plaatsjes er in DLD zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
Hey...nep-duitsland-bewoner
Binz is een plaatsje in Noord-Duitsland, aan de Ostsee. We slapen daar in een hotelletje dat op steenworp afstand van het strand ligt! Nu maar hopen op mooi weer![]()
Gaan jullie met zn 2en of zn 3tjes?
Nee? Jij?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... weet je hoeveel plaatsjes er in DLD zijn?Ziet er goed uit!
We gaan met zijn drietjes
Ik wil ook graag hierheen: http://reisen.ciao.de/Heilbronn__Test_8359572
Lijkt me tof!
Heel veel plaatsjesquote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Nee? Jij?![]()
En wil je graag om dat zout-ding of voor het plaatsje? Klinkt wel interessant in ieder geval!
Is dat zo? Nou, jullie hoeven niet gelijk naar mij te luisteren hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Game on is toch iets heel FOK's?
* Brighteyes ziet nu pas een nieuw SC topic. Vond het al zo rustig in mijn AT.
spannend Jeliefquote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef Jelief het volgende:Bar, je kindje gaat gewoon van eendjes houden, zekre als jij de kinderkamer er mee volstopt, zo heeft Emma gelukkig een lichte voorkeur voor rood en padvinders
![]()
hoort eigenlijkin k&w maar er is nog niks zeker dus nog ff hier, we zijn even langs het rijtje huizen gereden waar we heel misschien een huisje uit kunnen kiezen. en het is leuheuk!
ik heb het es opgezochtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Game on is toch iets heel FOK's?
* Brighteyes ziet nu pas een nieuw SC topic. Vond het al zo rustig in mijn AT.
Vergeet het maar..iemand was je al veel eerder voorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik heb het es opgezochten dat was heel makkelijk. Volgens mij was dit de eerste echte game on: OUD Secret Santa - De lootjes zijn getrokken
Komt goed!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, LB, wat fijn, ik ben benieuwd! Duim dat het met eentje heel goed klikt.![]()
Iemand die mij even wil zeggen dat alles goed komt en goed is? Ik ben zo labiel als een kapotte wiebelbrug.
Eau de Cartier, lekker frisquote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef pinquit het volgende:
ik heb pure van jillsander. verder nog niet echt een fijne voor alledag gevonden eigenlijk.
ja van fris houd ikquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eau de Cartier, lekker fris.
[ afbeelding ]
Aasgierquote:
ik had altijd voor overdag, Naomagic van Naomi cambell, alleen die hebben ze uit de handel gehaald, die was en niet te duur, en had een fijne geur.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef E.T. het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een luchtje voor dagelijks gebruik.. Eentje die niet zo hard m'n portemonnee binnenkomt als ie leeg is![]()
Elke keer 50 euro voor een nieuwe fles JPG tikt best aan
jaja ik doe rustig aan, ik lig nu ff lekker op de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef _Bar_ het volgende:
doe je rustig aan Vicky
hier plafond eerste laag zit er op, was wel even onhandig want roller viel tot 3x toe van de steel, dus zat helemaal onder...
nu de woonkamer en keuken opruimen, vanmiddag even oppassen, en nog het één en ander regelen voor het kamp.
kortom volgens mij ben ik druk
Ja ik kon dat mens ook niet meer luchten of zienquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef snoopy het volgende:
oh jee, zo'n dag Sugar. Werken zal ook wel schelen denk ik![]()
Is coolbabe er mee begonnen? Altijd al gedacht, zo'n naar mens was dat![]()
Ik ga straks met L naar muziek op schoot. Altijd leuk vinden we dat
Reinhilde, veel plezier! En Macka ook!
waarom doe je dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik kon dat mens ook niet meer luchten of zien
Net ff een veldtripje gedaan met 36 uitgelaten pre-pubers. M`n oren doen er nu gewoon pijn van
En dan was ik echt niet meer gaan werken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef freecell het volgende:
Waaaah DiaanMaar goed dat je niet de enige was, dan had je in Bentheim gezeten
Luchtalarm? Dan zou je het ergens online moeten kunnen terugvinden volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 12:03 schreef _Bar_ het volgende:
appart hier gingen in de verte serieuse alarmen af.... dacht heel even het grote alarm op te merken...
nou ja maar even in de gaten houden.
Bellen dat je niet komt en lekker dagje Bentheimquote:Op maandag 18 mei 2009 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan was ik echt niet meer gaan werken hoorDie internationale treinen rijden volgens mij maar 4x per dag...
psies dat jaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Luchtalarm? Dan zou je het ergens online moeten kunnen terugvinden volgens mij
[..]
Bellen dat je niet komt en lekker dagje Bentheim![]()
Wat lijkt me dat leuk snoopy, muziek op schoot!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef snoopy het volgende:
oh jee, zo'n dag Sugar. Werken zal ook wel schelen denk ik![]()
Is coolbabe er mee begonnen? Altijd al gedacht, zo'n naar mens was dat![]()
Ik ga straks met L naar muziek op schoot. Altijd leuk vinden we dat
Reinhilde, veel plezier! En Macka ook!
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Bellen dat je niet komt en lekker dagje Bentheim
Grappig is dat hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Lilah kreeg net een banaan van de groentenboermevrouw. Ik sloeg nog net niet stijl achterover, ben dat nog niet gewend dat ze ineens dingen aangeboden krijgt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het een groot alarm op een fabriek was ofzo, en dat de wind gewoon deze kant op stond, want dat is de enige melding die ik kan vinden.
Ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben helemaal verslingerd aan Miracle qua luchtje.![]()
p2000, daar kun je alles vinden kwa rampen, ongelukken, ambulance en brandweerquote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Nee, van mijn anusquote:
Je hebt het dus in ieder geval goed/mooi kunnen afsluiten.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, het was een hele mooie en verdrietige dienst. Thanks for asking.
hahahahaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef moussy het volgende:
Scheveningen is toch veel te 'gewoontjes' voor een weekendje weglaat dat maar aan de duitsers over
hahahaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef snoopy het volgende:
graag gedaan
Mijn kinderen los laten in de Douglas lijkt me niet zo'n goed plan huup
Noordwijk, daar zitten veel meer Duitsers dan in Scheveningen hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha![]()
en dan oppassen dat je je nek niet breekt over zo'n kuil in het strand![]()
was altijd enorm leuk als ik bij mn opa was in Noordwijk. Zimmer Frei borden overal enzo
Ik woon in een durrup bij Den Helder..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha![]()
en dan oppassen dat je je nek niet breekt over zo'n kuil in het strand![]()
was altijd enorm leuk als ik bij mn opa was in Noordwijk. Zimmer Frei borden overal enzo
Ghehe ja mijn familie van oma's kant komt uit Noordwijk/Katwijk (opa uit Leiden), dus ik ken vooral die stranden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet per se voor je lol gaat lopen nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik woon in een durrup bij Den Helder..alleen als de kinderen strontvervelend zijn gaan we uitwaaien op het strand, voor de rest zal je me er echt niet zien!
Okay dat strand wordt het danquote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik loop hier altijd het strand op..hoef niet zo nodig naar scheveningen. Hier is het strand ten miinste mooi schoon, en lekker rustig
Zo ik heb er al weer een werkdag opzitten yo! Vanmorgen velduitje met klas van oudste, hele huis gezogen en gedwelen, 3 wassen gedraaid, 2 gedrogerd, boodschap gedaan..straks nog naar het postkantoor, oudste naar judo brengen en dan ben ik er klaar mee
Jaaa joh, pfffff.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk je uit dat je niet moe wordt Reintje?
wat staat er dan? Bruilofd?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef E.T. het volgende:
Krijg daarnet een kaart voor een bruiloft binnen.. staat een gruwelijke taalfout opDie moet er echt tussendoor geglipt zijn..
Overigens wel erg vroeg al de uitnodiging binnen.. 31 augustus is het feest pas.. (al denk ik dat ze dat zo vroeg hebben gedaan ivm vakanties enzo)
bijna net zo ergquote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat staat er dan? Bruilofd?
Ik heb net zelf het rolgordijn in de babykamer opgehangen![]()
woehoei mn 4 eerste zelfgeboorde gaatjes!![]()
en nu voel ik me stoer
Lucie is made in Brusselsquote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef Lishe het volgende:
Hahaha. Kijk, dat heb ik nou nodig, knopenhakkers. Het had mijn voorkeur, maar vind het eigenlijk te ver, We rijden deze hele week alleen maar op en neer naar brabant. Ach, dan kan dat stuk extra er ook nog bij.
Brussel it is (als ie niet ineens nu ook vol zit.)
Dank jullie!
gnorf !quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb ineens zo'n moment dat ik baal van de onvolkomenheid en incompleetheid van taal.
Waarom kan je nou nooit precies dat zeggen wat je bedoelt.. Je gevoel in woorden vatten en dat het écht echt klopt.
Gewoon dat je met één woord (Traak of Fniek oid) in één keer duidelijk kan maken hoe je je voelt, hoe je vakantie was, waarom je blij of boos bent, wat je voelt bij het verhaal van een ander, troostwoorden of gewoon hoe het met je gaat.
FNARKquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb ineens zo'n moment dat ik baal van de onvolkomenheid en incompleetheid van taal.
Waarom kan je nou nooit precies dat zeggen wat je bedoelt.. Je gevoel in woorden vatten en dat het écht echt klopt.
Gewoon dat je met één woord (Traak of Fniek oid) in één keer duidelijk kan maken hoe je je voelt, hoe je vakantie was, waarom je blij of boos bent, wat je voelt bij het verhaal van een ander, troostwoorden of gewoon hoe het met je gaat.
De trein vanuit Berlijn rijdt iedere 2u, dus dan had je geluk gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan was ik echt niet meer gaan werken hoorDie internationale treinen rijden volgens mij maar 4x per dag...
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is rijmelarij van het niveau likmevessie
* Macka66 citeert een wereldberoemde Hollandse schrijver/tekenaarquote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is rijmelarij van het niveau likmevessie
quote:
Hij staat op te ladenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Stout het volgende:
Rewimo, hoe bevalt je Roomba
*stout is heel jaloers, kijkt naar de vloer en wil dr ook een maar de beurs is leeg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij staat op te ladenEr valt nog niks te bevallen momenteel. Ik haalde hem op bij iemand met 10 katten. En de vloer was schoon
Gewoon 1x per dag dat ding rondsturen en klaar ben je. qltel was eerst wat sceptisch maar volgens mij ziet ie nu ook de voordelen er wel van in.
Hèm programmeren werkt niet...
Ook flauw dat dat niet magquote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef Estrys het volgende:
Huup ik had nog wel voor je gekeken bij de Hema trouwens en vandaag nog eens bij een andere maar dat rompertje is er echt niet op dit moment. Wel heeeeele schattige voor meisjesMaar ik mag Seb geen roze romper met een kantje aan doen.
Heb je m van marktplaats ? Of zijn die mensen dealers van die dingenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij staat op te ladenEr valt nog niks te bevallen momenteel. Ik haalde hem op bij iemand met 10 katten. En de vloer was schoon
Gewoon 1x per dag dat ding rondsturen en klaar ben je. qltel was eerst wat sceptisch maar volgens mij ziet ie nu ook de voordelen er wel van in.
Hèm programmeren werkt niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat hoeft helemaal niet. Je doet gewoon een romper en dan een leuk pakje aan. Ik heb Seb nooit rompers met lange mouwen aangedaan ook niet net na de geboorte. En het was dus -11 toen hij geboren werd en de hele week was het overdag -5 of zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ook flauw dat dat niet mag![]()
ja jammer van die romper. Dankjewel voor het kijken![]()
ik had het wel al een klein beetje verwacht, wintercollectie dan dus toch. Maar toch wel een beetje gek hoor, iedereen zegt tegen me van goh voor zo'n heel kleintje zou ik rompers met lange mouwen doen, ook in de zomer; maar ondertussen hebben ze nergens leuke met lange mouwen omdat het zomer is/wordt![]()
binnenkort ook maar es bij Prenatal kijken dan.
neequote:
hmm maar wat nou als ze zichzelf niet zo goed warm kan houden enzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Je doet gewoon een romper en dan een leuk pakje aan. Ik heb Seb nooit rompers met lange mouwen aangedaan ook niet net na de geboorte. En het was dus -11 toen hij geboren werd en de hele week was het overdag -5 of zo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Huup.. Ik heb m ook in maatje 50/56 uit de opruim/grabbelbak vorige week.. net als deegelromper
. Ik ga morgen gelijk even voor je kijken of de bak er nog staat en er nog 1tje op jouw kaboutermeisje ligt te wachten!
Mja, kruik en zo. Ik had in de slaapkamer niet eens de verwarming helemaal open want dat was niet goed, droge lucht en zo. Duurde drie dagen en toen hoefde Seb ook geen mutsje meer op. Eerste pakje was dus een romper zonder mouwen volgens mij en een jumpsuit van goodmood. Mijn kraamverzorgster vond rompers met lange mouwen ondingen en dat zijn het ook wel eigenlijk als ze nog zo heel klein zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hmm maar wat nou als ze zichzelf niet zo goed warm kan houden enzo?
Nja als ik het niet kan vinden dan wordt het wsl een korte-mouwen romper met een vestje erover heen ofzo.
hehe ja okayquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mja, kruik en zo. Ik had in de slaapkamer niet eens de verwarming helemaal open want dat was niet goed, droge lucht en zo. Duurde drie dagen en toen hoefde Seb ook geen mutsje meer op. Eerste pakje was dus een romper zonder mouwen volgens mij en een jumpsuit van goodmood. Mijn kraamverzorgster vond rompers met lange mouwen ondingen en dat zijn het ook wel eigenlijk als ze nog zo heel klein zijn.
Hij is nu bezig, met een hyperend kind eromheen, dat nu eindelijk zijn lego op moet ruimenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:21 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
je gaat er geen spijt van krijgen hoor. Wel opletten met sokken en dat soort dingen op de vloer want dan loopt ie vast.
okay good to know. Dan gaat er dus ook een vestje mee. En een romper met korte mouw, en een met lange mouw, mag de verpleegster kiezenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn muppet kon zichzelf ook niet goed warm houden, maar die kreeg ook gewoon rompers met korte mouw aan hoor. En dan nog een vestje over heur truitje.
Ze heeft nu trouwens nog steeds moeite zichzelf op temp. te houden..koukleum
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:49 schreef Stout het volgende:
Heb je m van marktplaats ? Of zijn die mensen dealers van die dingenIk heb hem via Marktplaats gevonden ja, maar zij is inderdaad dealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nieuw en gewoon met garantie en alles.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
De Roomba gaat er zéker niet uitquote:
Huup, geen zorgen makenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe ja okayik weet niet meer of jij nou in het z'huis bent bevallen of thuis, maar ik kies voor het ziekenhuis dus we moeten wel nog naar buiten enzo met verse beeb en een goed stuk in de auto. Het zal vast ook allemaal wel meevallen uiteindelijk maar toch.
psiesquote:Op maandag 18 mei 2009 19:21 schreef Estrys het volgende:
Huups zeurpinda wil geen tweedehands eerste kleertjes![]()
als je wat gevonden hebt geef dan eens een brul aubquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef innepin het volgende:
Nou mag ik van mezelf alle webshops aflopen om een perfect "eerste pakje" te zoeken, want die hebben we nog niet. Vind ik. Ik geloof niet dat alle bewoners van dit huis het daar mee eens zijn, maar ach.
mn lief is naar een info-avond voor een opleiding/trainee achtig gebeuren. Hij s denk ik pas tegen 11 uur terug ofzo. Ik ben het echt niet gewend merk ik haha, ik vind het best lekker, lekker rustig, maar ik mis hem wel. Vet stomquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef innepin het volgende:
Halloooo dames
Ik wil ook zo'n zelfstofzuigendestofzuiger! Hebbennnn!
Huupske, waar is je lief dan? Ik zit ook alleen thuisMaar ik ben het gewend.
Nou mag ik van mezelf alle webshops aflopen om een perfect "eerste pakje" te zoeken, want die hebben we nog niet. Vind ik. Ik geloof niet dat alle bewoners van dit huis het daar mee eens zijn, maar ach.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahahaha ach, je kunt toch ook meerdere eerste pakjes opties hebben en ter plekke nog beslissen?![]()
die ene scandinavische webshop heeft echt zulke geweldige pakjes(je moet wel van retro houden... maar tof zijn ze.)
Edit:
deze winkel dus, Deens, Katvig.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef innepin het volgende:
Huup, ik ben dol op retro, maar 30 euro per pakje vind ik eigenlijk een beetje belachelijk![]()
mijn lief is 5x per week om half 2 's nachts thuisBen er aan gewend maar vind het, zeker nu, helemaal niet leuk
![]()
Ai, slordig!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef E.T. het volgende:
Krijg daarnet een kaart voor een bruiloft binnen.. staat een gruwelijke taalfout opDie moet er echt tussendoor geglipt zijn..
Overigens wel erg vroeg al de uitnodiging binnen.. 31 augustus is het feest pas.. (al denk ik dat ze dat zo vroeg hebben gedaan ivm vakanties enzo)
als je op het plaatje klikt dan krijg je rechts een grotere die wel echt een foto isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
deze zijn leuheuk
![]()
alleen beetje jammer dat het tekeningen zijn
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Huup.. Ik heb m ook in maatje 50/56 uit de opruim/grabbelbak vorige week.. net als deegelromper
. Ik ga morgen gelijk even voor je kijken of de bak er nog staat en er nog 1tje op jouw kaboutermeisje ligt te wachten!
hmmm hier blijven het tekeningen....quote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je op het plaatje klikt dan krijg je rechts een grotere die wel echt een foto is
hier staan ze ook, nederlandse webshop en ik zie net dat ze aanbiedingen hebben![]()
*kijken gaat
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef innepin het volgende:
Huup, heb jij nog meer van die leuke bookmarks?
En voor het Eerste Pakje ga ik echt niet op marktplaats kijken. Maar ook geen 30 euro betalen (ik kan hier nog op terugkomen als ik iets héél erg leuks tegenkom)
Trouwens, jouw zeurpinda wilde toch alleen maar übervrouwelijke kleertjes? Zou hij dit niet wat vinden?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef innepin het volgende:
Dankje* innepin neust verder...
Het is alleen zo irritant shoppen als je niet weet of 't een jongetje of een meisje wordt. Tenminste, op dit moment erger ik mij er aan dat het zo nodig geheim moest blijven.... ben in staat om de verloskundige te bellen om te vragen wat haar vermoeden was na de echo had ze maar niet moeten zeggen dat ze een vermoeden had...
Check!!! Ik word helemaal hyperig van mn missie en baal er gewoon van dat ik nú niet naar de Hema kan!!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes houdt zich aanbevolen voor een 50/56 egelromper!
Als je nog eentje ziet...
Ik had er gewoon toch meteen 2 moeten bestellen oline... maar ja...
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Check!!! Ik word helemaal hyperig van mn missie en baal er gewoon van dat ik nú niet naar de Hema kan!!
Zo kwam ik vanmiddag deze tegenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
hij begon al licht neurotisch te doen toen mijn oma laatst met een ieniemini-balletpakje aan kwam zetten (O+) ja schat, dat hoort er ook bij dan![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Zo kwam ik vanmiddag deze tegen
[ afbeelding ]
vu-schrik-ku-luk!
Jaa dat is het pakje, en je hebt ze ook met lange mouwenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Bar, bedoelde je dit pakje met bollen?
Ik heb bewondering voor iedereen die het geslacht niet weet of wil weten hoor ik ben echt veel te nieuwsgierig daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral vanwege de blommetjes denk ik, waarvan je vertelde dat je ze zo leuk vond.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Zijn droogpak is gewoon echt oud, op zich zat het er wel aan te komen dat het een keer op zou zijn, maar de rest is gewoon domme pech. Die fles die hij bijna kwijt raakt zit met een aantal touwtjes vast, maar die zijn door bepaalde wrijving op de heenweg doorgesleten ofo.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef innepin het volgende:
Woah BE wat een hoop pech in twee dagen vakantieHoe krijgt ie dat allemaal voor elkaar?
Wel sneu... maar aan de andere kant ook stiekempjes een beetje fijn dat ie dan niet de moeilijkste engste duiken gaat doen he![]()
Mijn bankrekeningquote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
hij begon al licht neurotisch te doen toen mijn oma laatst met een ieniemini-balletpakje aan kwam zetten (O+) ja schat, dat hoort er ook bij dan![]()
Minirepublic is leuk om te neuzen, en kid&kiki heeft ook leuke dingen. En hier, moon is ook hip, maar wel erg prijzig allemaal maar goed, kijken kost niets
Nieuw droogpak is 1500 euro ongeveer.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef huuphuup het volgende:
BEwat een hoop pech zeg. En wat een dure grap ook, al die stukke dingen
![]()
Verstandig dat hij niet meedoet met de diepere duiken maar idd wel sneu voor hem want daar ging ie waarschijnlijk ook vooral voor denk ik?
Haha, idd ja. Het komt heeeeeeeeeeeel zelden voor...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:
jeetje BE, dat is ff een hoop pech hebben voor F.!
whaha en F. in natpak... volgens mij is dat minstens 10 jaar geleden dat ie in natpak gedoken heeft..
Ik zal bij onze Hema ook kijken of er nog egeltjesrompers zijn
nu isset CSI tijd
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje BE, dat zijn toch geen gedachten joh? Ik zou daar nu echt helemaal gek van worden. Ik vond die week Seattle al vreselijk en toen was ik pas 14 weken en dat was een ongevaarlijke zakelijke trip.
Volgende week zit schaap 4 dagen in Parijs en dat vind ik ook alweer vreselijk. Zie echt tegen volgende week op, zeker ook met het werk en de vermoeidheid enzo.
Hij is toch superafgeprijsdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Ja droogpakken zijn duur. en natpakken vervelend haha. Wel heel jammer voor hem![]()
@Buuf, ja dat pakjeik heb hem nu net al 4 keer in en uit mn mandje gehad
ik weet zeker dat als ik hem aan B. laat zien dat ie em veel te duur vindt maar ik vind em wel heel erg
Estrys! dat is een prettige ontdekking150 euro toe maar
hahahhaaha ervaring met knopen die eraf springen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is toch superafgepijst?En je doet er vast lang mee, want iets te klein doen ze het nog prima als pyama.
Of lekker warm onder een skipak.
Als ze zitten en de knopen springen los, dán is het te klein.
![]()
Nee, ik moet vaker de provincie uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhaaha ervaring met knopen die eraf springen?
Rewimo wat een geinige foto
Vrijdag, toen Reinhilde en Taartjesfee bij mij waren, stond er een journalist voor de deur. Die kwam vandaag terug. Hij gaat een reportage maken over 'wonen aan de kust' voor een serie lokale nieuwsbladen. En ons huis komt daarin! Met interview enzo. Grappig toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |