www.ritualsshop.nl Bar. Wordt het zelfs thuisbezorgd!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef _Bar_ het volgende:
rituals hebben we hier niet helaas![]()
vanmiddag hebben we badeendjes gekocht voor op de kinderkamer, en een lamp
als het een beetje meezit morgenmiddag de commode verder afmaken.
lekker luchtje vind ik trouwens Chloé alleen niet als ik zwanger ben
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Linda2205 het volgende:
hoe is dat game on er eigenlijk ooit gekomen?
ik zal een foto maken momentje ze staan wel nu nog op de vensterbankquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
www.ritualsshop.nl Bar. Wordt het zelfs thuisbezorgd!
Enne: BadeendjesFoto?
Ow, dat zijn wij ook wel van plan hoor. Bios is leukquote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef snoopy het volgende:
miss-sly, unlimited lukt idd niet neemaar ik ga heus nog wel eens naar de bioscoop hoor
quote:
Wat een leukies Bar! Zit die met dat blauwe ding op zn hoofd nou op de rug van die ander, of heb jij dat gedaan voor de foto?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:10 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
even voor de foto elders neergezet
hmmm is misschien wel een idee, ik houd het even in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef Memmel het volgende:
Bar, ik heb op Anna d'r kamer een lamp in de vorm van zo'n eend staan! Die kun je bij veel speelgoedwinkels wel kopen hoor.
neehoor de eerste is gewoon een hele kleine.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat een leukies Bar! Zit die met dat blauwe ding op zn hoofd nou op de rug van die ander, of heb jij dat gedaan voor de foto?
Eh... weet je hoeveel plaatsjes er in DLD zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
Hey...nep-duitsland-bewoner
Binz is een plaatsje in Noord-Duitsland, aan de Ostsee. We slapen daar in een hotelletje dat op steenworp afstand van het strand ligt! Nu maar hopen op mooi weer![]()
Gaan jullie met zn 2en of zn 3tjes?
Nee? Jij?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... weet je hoeveel plaatsjes er in DLD zijn?Ziet er goed uit!
We gaan met zijn drietjes
Ik wil ook graag hierheen: http://reisen.ciao.de/Heilbronn__Test_8359572
Lijkt me tof!
Heel veel plaatsjesquote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Nee? Jij?![]()
En wil je graag om dat zout-ding of voor het plaatsje? Klinkt wel interessant in ieder geval!
Is dat zo? Nou, jullie hoeven niet gelijk naar mij te luisteren hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Game on is toch iets heel FOK's?
* Brighteyes ziet nu pas een nieuw SC topic. Vond het al zo rustig in mijn AT.
spannend Jeliefquote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef Jelief het volgende:Bar, je kindje gaat gewoon van eendjes houden, zekre als jij de kinderkamer er mee volstopt, zo heeft Emma gelukkig een lichte voorkeur voor rood en padvinders
![]()
hoort eigenlijkin k&w maar er is nog niks zeker dus nog ff hier, we zijn even langs het rijtje huizen gereden waar we heel misschien een huisje uit kunnen kiezen. en het is leuheuk!
ik heb het es opgezochtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Game on is toch iets heel FOK's?
* Brighteyes ziet nu pas een nieuw SC topic. Vond het al zo rustig in mijn AT.
Vergeet het maar..iemand was je al veel eerder voorquote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik heb het es opgezochten dat was heel makkelijk. Volgens mij was dit de eerste echte game on: OUD Secret Santa - De lootjes zijn getrokken
Komt goed!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, LB, wat fijn, ik ben benieuwd! Duim dat het met eentje heel goed klikt.![]()
Iemand die mij even wil zeggen dat alles goed komt en goed is? Ik ben zo labiel als een kapotte wiebelbrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |