Het is een systeem van kranen die je af kan sluiten en de kranen uit elkaar kan halen.....quote:
toegevoegde waarde is dat je je filter makkelijk kan loskoppelen zonder iets met de slangen te hoeven doen. je sluit met 1 kraan de slang af, met 1 kraan het filter en koppelt de slang losquote:Op zondag 12 juli 2009 18:04 schreef rene90 het volgende:
Oke, en wat is de toegevoegde waarde, dan kan je het als stofzugier of iets gebruiken? Dat is nu sowieso ideaal van het externe filter, dat je die aanvoer slang gewoon kan gebruiken als stofzuiger toch?
je hebt er 2 nodig, een op de invoerslang, een op de uitvoerslangquote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef rene90 het volgende:
Ziet er wel handig uit, hoeveel kost zo een ding? En je hebt er maar één nodig neem ik aan? Heb jij er niet toevallig nog één liggen?
Deze is 13 euro en wat wisselgeld... Hoe groter de maat hoe duurder ze worden..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef rene90 het volgende:
Ziet er wel handig uit, hoeveel kost zo een ding? En je hebt er maar één nodig neem ik aan? Heb jij er niet toevallig nog één liggen?
Ja daar heb je ook weer gelijk in...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik persoonlijk zou ze nieuw kopen, ben te bang dat bijvoorbeeld rubbers uitgedroogd zijn of dat er ergens scheurtjes inzitten en dan loopt straks het aquarium leeg via dus tussenstukjes
Dan koop ik ze ook liever nieuwquote:Op zondag 12 juli 2009 20:21 schreef kres het volgende:
[..]
Deze is 13 euro en wat wisselgeld... Hoe groter de maat hoe duurder ze worden..
Je hebt idd twee setjes nodig...
Dus ben je zo´n laten we zeggen 30 euro kwijt... Is niet heel erg goedkoop maar wel erg handig.
Heb ze helaas niet voor je ligen.
Ze komen ook met enoge regelmaat op MP voorbij..
http://www.aquaplantsonli(...)bel-1216-p-1136.htmlquote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan koop ik ze ook liever nieuwWelke site heb je ze vandaan, ga ze dan gelijk even bestellen.
Zou ik niet doen... Je filter raakt dan te snel verstopt. Je moet je filter in gebruik nemen lekker laten draaien en niet te veel aan rommelen. Ik maak die van mij eens in de zo veel manden schoon. Kijk meestal naar de waterflow.... Als die heel erg afneemt dan maak ik de pomp schoon.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zoeken op die site, alleen een nogal irritante site om te zoeken omdat alles per merk word gedaan. Thanks zijn besteld![]()
Maar met het filter kan je dus omdat hij aanzuigt het ook als stofzuiger gebruiken voor de bodem toch? Of ga je dan het filter teveel belasten?
Het is zeker een mooi bak... Er is altijd een ding met aquariums... Leeg zien ze er niet uit maar zodra je er water in gooit wordt het meteen anders....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat denken jullie van het aquarium trouwens? Zit er volgens jullie potentie in?
En lief is die garnaal he
Ja dat komt in orde dat schoonmakenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef kres het volgende:
[..]
Het is zeker een mooi bak... Er is altijd een ding met aquariums... Leeg zien ze er niet uit maar zodra je er water in gooit wordt het meteen anders....
Maar ik zeg nogmaals... goede keuzedie hoekbak....
Neem goed te tijd om hem schoon te maken en hem in te richten.. Ik ken de drang die je soms kan hebben om er zo snel als het kan water in te gooien....
Die garnaal is wel cool.. Goed dat hij vervelt... Betekent ook dat hij het aardig naar zijn zin heeft.......
Das eigenlijk wel een goeie tipquote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef rene90 het volgende:
Zeker, wat ik je wel aanraadt is om het goed schoon te maken met flink heet water. En eventueel kan je bij de kwantum ofzo plakplastic kopen, om te omlijsting weer mooi te krijgen of een andere kleur.
Zou heel goed kunnen.... Waar woon je ergens ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef rene90 het volgende:
kres, weet je nog een andere winkel? Aquaplants is dicht i.v.m. vakantieZullen ze het bij tuincentra hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |