abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70965560
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik kan het niet laten toch nog even te waarschuwen voor zooplus (geen ervaring met de engelse site). als er iets misgaat met een bestelling zijn ze compleet onbereikbaar. enige manier om contact op te nemen is via een webform en je krijgt toch geen antwoord. zolang alles goed gaat lijkt het allemaal mooi en goedkoop, maar als het misgaat blijkt er gewoon 0,0 klantenservice te zijn.
Dat geld voor alle webshops, niet alle orders zullen perfect verlopen en zo zullen alle ervaringen verschillen
Ik blijf er lekker bestellen
pi_70965629
Morgen ook maar gelijk een nieuwe thermostaat halen, denk dat de huidige is doorgedraaid. Heb een vermoeden dat hij alleen "vol" kan branden. Staaf zit helemaal rechts, helemaal links temp. ding en die staat op 29 gr.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:16:05 #253
80089 kres
Komt goed...
pi_70968499
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef rene90 het volgende:
Morgen ook maar gelijk een nieuwe thermostaat halen, denk dat de huidige is doorgedraaid. Heb een vermoeden dat hij alleen "vol" kan branden. Staaf zit helemaal rechts, helemaal links temp. ding en die staat op 29 gr.
Heb jij je verwarming nog aanstaan.... ?

Ik heb die van mij al maanden geleden uitgezet......

Zal zo ff kijken voor een foto van mijn bak...
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:22:57 #254
80089 kres
Komt goed...
pi_70968797
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef rene90 het volgende:
Kan je aanvulzand ook gebruiken voor aquarium? Na goed uitgewassen te hebben uiteraard.
Wat is aanvul zand? Daar heb ik nog nooit van gehoord.....

Ik heb filterzand in mijn bak.. 04 - 08 mm.... Mooi schoon spul en slibt niet snel dicht.....
pi_70969547
Geen idee, denk om de tuin op te hogen of iets in die richting. Verwarming staat nog aan ja, ik heb nogal een voorkeur voor koud in mijn kamer dus heb vaak ramen open etc. Heb hem nu uitgezet en zal in de gaten houden waar hij op blijft hangen.

Ben benieuwd naar je bak
Top 5 China producten
pi_70970043
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef kres het volgende:

[..]

Wat is aanvul zand? Daar heb ik nog nooit van gehoord.....

Ik heb filterzand in mijn bak.. 04 - 08 mm.... Mooi schoon spul en slibt niet snel dicht.....
Het is voor ophoging van tuin idd
pi_70970140
Net een mailtje dat mijn filter is verstuurd Morgen na werk gelijk die kranen halen op aanraden van jullie en alles installeren. Zal wel even een plaatje plaatsen dan
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:47:17 #258
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70973961
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef rene90 het volgende:
Net een mailtje dat mijn filter is verstuurd Morgen na werk gelijk die kranen halen op aanraden van jullie en alles installeren. Zal wel even een plaatje plaatsen dan
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70974275
Alleen bedenk me net dat het uit duitsland komt Iemand ervaring met zooplus hoeveel dagen er ongeveer overheen gaat?
Top 5 China producten
pi_70976094
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef rene90 het volgende:
Alleen bedenk me net dat het uit duitsland komt Iemand ervaring met zooplus hoeveel dagen er ongeveer overheen gaat?
Ik had het met pinksterenweekend het binnen 5 dagen binnen, probleem was echter dat pinksteren er dus tussen zat. dus binnen 3 dagen moet lukken. Mits op voorraad word het direct verzonden.

Ik had overigens een behoorlijk groot pakket. Dus kleine dingen zullen misschien sneller gaan?!?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:08:54 #261
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70976435
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef rene90 het volgende:
Kan je aanvulzand ook gebruiken voor aquarium? Na goed uitgewassen te hebben uiteraard.
Ik heb op advies van Byte_Me metselzand gebruikt. Het zit er nu ruim een maand in het bevalt uitstekend. Wel even goed uitwassen natuurlijk.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70977477
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik heb op advies van Byte_Me metselzand gebruikt. Het zit er nu ruim een maand in het bevalt uitstekend. Wel even goed uitwassen natuurlijk.
Metselzand zou ik zeker niet alleen doen, zeker niet als je bodembewoners hebt als corydorassen b.v. Er zit in metselzand meer kleine steentjes en is grover en scherper dan opvulzand. Een combinatie dus alles mixen zou wel een optie zijn, maar zorg dan dat je 2/3 opvulzand hebt en 1/3de metselzand.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:51:14 #263
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70977971
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Metselzand zou ik zeker niet alleen doen, zeker niet als je bodembewoners hebt als corydorassen b.v. Er zit in metselzand meer kleine steentjes en is grover en scherper dan opvulzand. Een combinatie dus alles mixen zou wel een optie zijn, maar zorg dan dat je 2/3 opvulzand hebt en 1/3de metselzand.
Scherpte van de steentjes vallen wel mee. Ik heb corydoraas en die vinden het heerlijk om er in te wroeten. Evenals de clownbotias trouwens.

En mochten ze wel te scherp zijn dan kan je het in een emmer of grote bak gooien en met je arm flink omwoelen. Dan slijten de scherpe randjes. (erosie)
pi_70978495
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef cheqy het volgende:

[..]

Scherpte van de steentjes vallen wel mee. Ik heb corydoraas en die vinden het heerlijk om er in te wroeten. Evenals de clownbotias trouwens.

En mochten ze wel te scherp zijn dan kan je het in een emmer of grote bak gooien en met je arm flink omwoelen. Dan slijten de scherpe randjes. (erosie)
Zo snel slijt dat niet als je dat eventjes doet en corydorassen vind het altijd geweldig om te woelen. Maar de baardharen van een corydoras zullen wel sneller slijten als het scherper is en vollers zit qua steentjes.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:08:33 #265
80089 kres
Komt goed...
pi_70978602
FF een snelle foto van mijn bak.....

pi_70979104
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef kres het volgende:
FF een snelle foto van mijn bak.....

[ afbeelding ]
Nice, ik vind alleen links een beetje uit verhouding met rechts.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:49:35 #267
80089 kres
Komt goed...
pi_70980232
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nice, ik vind alleen links een beetje uit verhouding met rechts.
Ja dat is het ook... Moet rechts flink snoeien.....
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:13:40 #268
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70981046
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Zo snel slijt dat niet als je dat eventjes doet en corydorassen vind het altijd geweldig om te woelen. Maar de baardharen van een corydoras zullen wel sneller slijten als het scherper is en vollers zit qua steentjes.
Zal wel maar de steentjes zijn niet scherp. Ik laat niet mijn vissen zichzelf verwonden.
En nee je moet het niet eventjes doorhusselen, trek er maar een half uur per emmer vooruit. Kan bijvoorbeeld tijdens het schonnmaken.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:15:50 #269
80089 kres
Komt goed...
pi_70981117
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef cheqy het volgende:

[..]

Zal wel maar de steentjes zijn niet scherp. Ik laat niet mijn vissen zichzelf verwonden.
Ik wist niet dat je boos werd.....

Wij geloven allemaal dat jij je visjes geen kwaad wil.... Geen zorgen....
pi_70984137
Ik heb ook het kleinste grind en Corydorassen.
Als ik het eerder had geweten dat zand de beste optie zou zijn had ik zand genomen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_70984543
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Slein83 het volgende:

[..]

metselzand gaat prima samen met cory's. mijn sterbai woelen al een jaar of 5 door het metselzand en hebben allemaal lange baardharen. de julii die ik vroeger had hadden er ook geen problemen mee.
pi_70987977
Ja in gedachte heb ik al helemaal klaar hoe ik mijn invoer en uitvoer van slangen doe in mijn zelf te maken achterwand , ook het verwarmingselement heb ik een idee voor

En vandaag alles gehaald behalve tegellijm, begon eigenlijk te twijfelen of ik nog ergens mee moest opletten bij tegelllijm en in welk stdium ik de kleur kan bepalen en hoe van de achterwand
pi_70988410
Mooie bak kres, maak je ook gebruik van co2?
Top 5 China producten
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:56:23 #274
80089 kres
Komt goed...
pi_70992855
Ja ik gebruik idd Co2...
Als je op de foto kijkt zie je linksboven de PH controller...

Dat in combinatie met Easy Carbo en Profito..
pi_70998598
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja in gedachte heb ik al helemaal klaar hoe ik mijn invoer en uitvoer van slangen doe in mijn zelf te maken achterwand , ook het verwarmingselement heb ik een idee voor

En vandaag alles gehaald behalve tegellijm, begon eigenlijk te twijfelen of ik nog ergens mee moest opletten bij tegelllijm en in welk stdium ik de kleur kan bepalen en hoe van de achterwand
je kunt kleurstof mengen met epoxy, of wat ik ook vaak erg mooi vind, zand strooien over de nog niet opgedroogde epoxy. dat oogt erg natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')