Dat geld voor alle webshops, niet alle orders zullen perfect verlopen en zo zullen alle ervaringen verschillenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik kan het niet laten toch nog even te waarschuwen voor zooplus (geen ervaring met de engelse site). als er iets misgaat met een bestelling zijn ze compleet onbereikbaar. enige manier om contact op te nemen is via een webform en je krijgt toch geen antwoord. zolang alles goed gaat lijkt het allemaal mooi en goedkoop, maar als het misgaat blijkt er gewoon 0,0 klantenservice te zijn.
Heb jij je verwarming nog aanstaan.... ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef rene90 het volgende:
Morgen ook maar gelijk een nieuwe thermostaat halen, denk dat de huidige is doorgedraaid. Heb een vermoeden dat hij alleen "vol" kan branden. Staaf zit helemaal rechts, helemaal links temp. ding en die staat op 29 gr.
Wat is aanvul zand? Daar heb ik nog nooit van gehoord.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef rene90 het volgende:
Kan je aanvulzand ook gebruiken voor aquarium? Na goed uitgewassen te hebben uiteraard.
Het is voor ophoging van tuin iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef kres het volgende:
[..]
Wat is aanvul zand? Daar heb ik nog nooit van gehoord.....
Ik heb filterzand in mijn bak.. 04 - 08 mm.... Mooi schoon spul en slibt niet snel dicht.....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef rene90 het volgende:
Net een mailtje dat mijn filter is verstuurdMorgen na werk gelijk die kranen halen op aanraden van jullie en alles installeren. Zal wel even een plaatje plaatsen dan
Ik had het met pinksterenweekend het binnen 5 dagen binnen, probleem was echter dat pinksteren er dus tussen zat. dus binnen 3 dagen moet lukken. Mits op voorraad word het direct verzonden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef rene90 het volgende:
Alleen bedenk me net dat het uit duitsland komtIemand ervaring met zooplus hoeveel dagen er ongeveer overheen gaat?
Ik heb op advies van Byte_Me metselzand gebruikt. Het zit er nu ruim een maand in het bevalt uitstekend. Wel even goed uitwassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef rene90 het volgende:
Kan je aanvulzand ook gebruiken voor aquarium? Na goed uitgewassen te hebben uiteraard.
Metselzand zou ik zeker niet alleen doen, zeker niet als je bodembewoners hebt als corydorassen b.v. Er zit in metselzand meer kleine steentjes en is grover en scherper dan opvulzand. Een combinatie dus alles mixen zou wel een optie zijn, maar zorg dan dat je 2/3 opvulzand hebt en 1/3de metselzand.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb op advies van Byte_Me metselzand gebruikt. Het zit er nu ruim een maand in het bevalt uitstekend. Wel even goed uitwassen natuurlijk.
Scherpte van de steentjes vallen wel mee. Ik heb corydoraas en die vinden het heerlijk om er in te wroeten. Evenals de clownbotias trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Metselzand zou ik zeker niet alleen doen, zeker niet als je bodembewoners hebt als corydorassen b.v. Er zit in metselzand meer kleine steentjes en is grover en scherper dan opvulzand. Een combinatie dus alles mixen zou wel een optie zijn, maar zorg dan dat je 2/3 opvulzand hebt en 1/3de metselzand.
Zo snel slijt dat niet als je dat eventjes doet en corydorassen vind het altijd geweldig om te woelen. Maar de baardharen van een corydoras zullen wel sneller slijten als het scherper is en vollers zit qua steentjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Scherpte van de steentjes vallen wel mee. Ik heb corydoraas en die vinden het heerlijk om er in te wroeten. Evenals de clownbotias trouwens.
En mochten ze wel te scherp zijn dan kan je het in een emmer of grote bak gooien en met je arm flink omwoelen. Dan slijten de scherpe randjes. (erosie)
Nice, ik vind alleen links een beetje uit verhouding met rechts.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef kres het volgende:
FF een snelle foto van mijn bak.....
[ afbeelding ]
Ja dat is het ook... Moet rechts flink snoeien.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nice, ik vind alleen links een beetje uit verhouding met rechts.
Zal wel maar de steentjes zijn niet scherp. Ik laat niet mijn vissen zichzelf verwonden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zo snel slijt dat niet als je dat eventjes doet en corydorassen vind het altijd geweldig om te woelen. Maar de baardharen van een corydoras zullen wel sneller slijten als het scherper is en vollers zit qua steentjes.
Ik wist niet dat je boos werd.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zal wel maar de steentjes zijn niet scherp. Ik laat niet mijn vissen zichzelf verwonden.
metselzand gaat prima samen met cory's. mijn sterbai woelen al een jaar of 5 door het metselzand en hebben allemaal lange baardharen. de julii die ik vroeger had hadden er ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Metselzand zou ik zeker niet alleen doen, zeker niet als je bodembewoners hebt als corydorassen b.v. Er zit in metselzand meer kleine steentjes en is grover en scherper dan opvulzand. Een combinatie dus alles mixen zou wel een optie zijn, maar zorg dan dat je 2/3 opvulzand hebt en 1/3de metselzand.
je kunt kleurstof mengen met epoxy, of wat ik ook vaak erg mooi vind, zand strooien over de nog niet opgedroogde epoxy. dat oogt erg natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jain gedachte heb ik al helemaal klaar hoe ik mijn invoer en uitvoer van slangen doe in mijn zelf te maken achterwand
, ook het verwarmingselement heb ik een idee voor
En vandaag alles gehaald behalve tegellijm, begon eigenlijk te twijfelen of ik nog ergens mee moest opletten bij tegelllijm en in welk stdium ik de kleur kan bepalen en hoe van de achterwand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |