Als ik nog mag komen van julliequote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Gamer_V het volgende:
We zien je vast nog wel eens op een gamesmeet.
Nee, op gamesmeets mogen alleen toffe mensen komen! En mensen die geen crew zijn, zijn per definitie al niet tof!quote:
Eeej!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, op gamesmeets mogen alleen toffe mensen komen! En mensen die geen crew zijn, zijn per definitie al niet tof!
Bedankt daarvoor inderdaad Bart..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt Bart, voor die vele TT's en posts die je hebt verwijderd van me![]()
Koei bedoelde crew + mannen waavan ze tochtig wordquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koei bedoelde crew + mannen waavan ze tochtig word
[..]
[..]
doe niet alsof je dat erg vond. Ik kom nog slakkesporen tegen in huis (WTF moest jij in de meterkast?)quote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef koei het volgende:
Als ik iedereen er even aan mag helpen herinneren, ik ben niet degene die Poit voor de bbq-housewarming-crewmeet heeft uitgenodigd!
Los daarvan heeft disjfa wel gelijk natuurlijk...
Ik kijk even aan hoe jullie zonder mij presterenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:17 schreef Rossdale het volgende:
Awesome, een topic over een meester slowchatter verandert zonder hemzelf in een slowchat
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef koei het volgende:
Als ik iedereen er even aan mag helpen herinneren, ik ben niet degene die Poit voor de bbq-housewarming-crewmeet heeft uitgenodigd!
Los daarvan heeft disjfa wel gelijk natuurlijk...
Whoops, my badquote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
doe niet alsof je dat erg vond. Ik kom nog slakkesporen tegen in huis (WTF moest jij in de meterkast?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |