Thnxquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
Dextrose mengen met je water en 15 min voor je begint te trainen kleine slokjes nemen en je dextrosewater langzaam opdrinken tijdens het trainen, als het op is gewoon overstappen op normaal water tijdens het trainen. Dit houdt je bloedsuikerspiegel omhoog en dat helpt al een stuk
Ik zou nog niet beginnen met supplementen en al die zooi, eerst je voeding goed op orde krijgen icm je training en goed slapen, pas als je een plateau bereikt zou ik beginnen met eventuele supplementen
Verder zijn weightgainers overbodig als je voeding niet in orde is. Dus eerst deze op zijn plaats hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
Als beginnend sporter is het dan ook goed om bijvoorbeel te starten met weight gainer producten?
Tevens tvp.
Toevoegingen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef Rejected het volgende:
Verder bevat dat programma imo een beetje TE weinig volume.
Gewoon DL doen. Mark Rippetoe helpt je wel ffkes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef Ronalld het volgende:
1x5 Deadlift
Natuurlijk zijn het wel voornamelijk compound oefeningen, maar het leek me erg kort. Zelf ben ik ook niet zo'n voorstander van de deadlift, vooral door het gebrek aan begeleiding in m'n sportschool en omdat het nog wel een risicovolle lift is. Iemand een toevoeging hierop of vervanging voor de DL? Of gewoon goed kijken hoe die moet en dan toch doen?
Zit redelijk wat vet in vergeleken met het ei-wit. Daarnaast zit er alsnog iets van 3 van de 7 gram eiwit in als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:03 schreef Houzer het volgende:
Waarom is ei-geel eigenlijk slecht?
Wat drink je daarbij?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:16 schreef Fuzzysham het volgende:
Comments op me voedingsschema? :$
/
en dan wil ik daarboven vaak nog wel kebab/pizza/hamburgertje eten (Kan het niet laten :$)
Ik wil voornamelijk droge spiermassa kweken atm.
pcies. Al t goede zit in het eigeel. Google maar ff anders. Dat eigeel slecht is berust voornamelijk op een eigeel poeder, industrieële meuk.quote:
Ook bikkels natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:52 schreef McGilles het volgende:
Zijn er nog een beetje bikkels aanwezig of puur beachboys![]()
Ik denk dat je Ivo bedoeld, of je moet 150 heel veel vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ook bikkels natuurlijk.Maar ik denk voornamelijk beachboys.
Jij bent toch die lange die heel veel kan benchen?
150 is redelijk veel ja, mijn 1 RM ligt rond de 95. Maar ik ben maar 1,76.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ivo bedoeld, of je moet 150 heel veel vinden
Ben de laatste tijd weer redelijk vaak in de gym te vinden, gaat weer de goede kant op!Totaal geen knieklachten meer en de relatieve kracht is al weer aardig op orde!
Kleiner zijn is in je voordeel bij bankdrukken, kortere armenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:15 schreef Rejected het volgende:
[..]
150 is redelijk veel ja, mijn 1 RM ligt rond de 95. Maar ik ben maar 1,76.
Ik wist het nog van het DBB bach topic op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |