quote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
stomme duitser... Dat maakt hem bij voorbaat fout
Leuk, straks even opzoeken op UG.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
Spuiten en Slikken homo-editie.. ieuw
"De Wehkamp is een openbaring voor veel mannen"
We hebben 3 verschillende homo's... ja goh en 2 daarvan geven het stereotype beeld weer qua uiterlijk en alle drie klinken ze nichteriger dan Gordon...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
Ik zag nog net paul de leeuw voorbij komen, maar was te laat, had het wel willen zien. Maar ik keek de docu over wraakquote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
you party animal!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, leuk, niet te druk, met leuke mensen gepraat enzo. Ik kan me best goed vermaken.
Ja manquote:
Haha mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, leuk, niet te druk, met leuke mensen gepraat enzo. Ik kan me best goed vermaken.
hmm, ach altijd beter dan gruwelijk verslapen, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:56 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik dacht dat ik de wekker verkeerd had staan omdat ik een uur voor de wekker wakker werd en niet moe was
dat had ik ook vanavochtendquote:Op maandag 18 mei 2009 07:56 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik dacht dat ik de wekker verkeerd had staan omdat ik een uur voor de wekker wakker werd en niet moe was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |