quote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
stomme duitser... Dat maakt hem bij voorbaat fout
Leuk, straks even opzoeken op UG.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
Spuiten en Slikken homo-editie.. ieuw
"De Wehkamp is een openbaring voor veel mannen"
We hebben 3 verschillende homo's... ja goh en 2 daarvan geven het stereotype beeld weer qua uiterlijk en alle drie klinken ze nichteriger dan Gordon...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
Ik zag nog net paul de leeuw voorbij komen, maar was te laat, had het wel willen zien. Maar ik keek de docu over wraakquote:Op maandag 18 mei 2009 00:42 schreef Desmonkey het volgende:
you party animal!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, leuk, niet te druk, met leuke mensen gepraat enzo. Ik kan me best goed vermaken.
Ja manquote:
Haha mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, leuk, niet te druk, met leuke mensen gepraat enzo. Ik kan me best goed vermaken.
hmm, ach altijd beter dan gruwelijk verslapen, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:56 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik dacht dat ik de wekker verkeerd had staan omdat ik een uur voor de wekker wakker werd en niet moe was
dat had ik ook vanavochtendquote:Op maandag 18 mei 2009 07:56 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik dacht dat ik de wekker verkeerd had staan omdat ik een uur voor de wekker wakker werd en niet moe was
quote:
True. Alleen dan denk je steeds dat er iets mis isquote:Op maandag 18 mei 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
hmm, ach altijd beter dan gruwelijk verslapen, toch?
Helemaal eens, zo'n onrustig gevoel dat je dan hebt. En dat er dan de hele tijd wat mis gaat, bij wat je begint/aan het doen bent. (althans dat heb ik dan altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Alleen dan denk je steeds dat er iets mis is
Tot nu toe nog niet *afklop*quote:Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Helemaal eens, zo'n onrustig gevoel dat je dan hebt. En dat er dan de hele tijd wat mis gaat, bij wat je begint/aan het doen bent. (althans dat heb ik dan altijd)
onequote:
Het is eerder tot zometeen als jij naar je werk gaatquote:
Ach ben stilquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is eerder tot zometeen als jij naar je werk gaat. Vraag me soms wel af of je uberhaupt wel iets doet op dat kantoortje van je.
de meest spannende dingen doen ze daar toch ook niet op kantoor maar in het voorraadmagazijn ?quote:
tussen alle rubberen artikelenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de meest spannende dingen doen ze daar toch ook niet op kantoor maar in het voorraadmagazijn ?
Zoals anderen om de zoveel minuten rookpauze hebben om hun verslaving te stillen heb ik internet-breaksquote:
Nee geloof het niet. Volgens mij wordt ook de stoffen door IKEA designers ontworpen en werken we niet vaak samen met externe ontwerpers. Alleen voor een IKEA PS collectie. Hier hebben we bijvoorbeeld samen gewerkt met Hella Jongerius.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:50 schreef hierissieweer het volgende:
weltrusten bartjebart, trouwens, jullie hebben een leuke stoffen collectie. Wordt er toevallig samen gewerkt met marimekko?
We hebben vibrators in het magazijn. Echt waar!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben vibrators in het magazijn. Echt waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |