lets hit the showers!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef denthemen het volgende:
Heerenveen zingt: "Come on you boys" en wat komt er dan?
ex-Heerenveenkeepertrainerperschefquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nog meer in ex-Heerenveenkeeperstrainer
Kalou wou graag weer in De Kuip spelenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef De_kromme het volgende:
Waarom Kalou erin? Is Henrique niet fit?
Ik had het niet willen zeggen, maar Arnautovic had die bal er ingetikt.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtig schot van Perez. En wat een kans voor Dennenboom weer daarna
quote:
net zoveel als het aantal a's in de lach van Wilfred Geneequote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Forumgebruikert het volgende:
Moet je zien trouwens hoeveel e's er in het woord Heerenveenkeeper zitten:
"Heerenveenkeeper"
bizar veel.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Ja maar ze lijken toch allem.....
neh
Daarom wil L'pool hem ookquote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef sezten het volgende:
Pranjic is ook geen schim meer van wat hij was
Had het er net nog met mijn pa over, bij de kans waar Denneboom op zijn klep ging dacht ik ook dat N'kufo onderuit gingquote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Ja maar ze lijken toch allem.....
neh
Waarom zit jij eigenlijk thuis?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef sezten het volgende:
Pranjic is ook geen schim meer van wat hij was
Racist!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had het er net nog met mijn pa over, bij de kans waar Denneboom op zijn klep ging dacht ik ook dat N'kufo onderuit ging
fc afrika?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef Forumgebruikert het volgende:
Best apart trouwens dat Perez zich zo thuisvoelt in een team met een overdaad aan loepzwarte broeders van grensrechters, als ge snap wa ik bedoel
Op de bank, geblesseerd jwzquote:
geen van beide.quote:
quote:
Tuurlijk joh, kijken wat jij doet als je kramp hebtquote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een huilebalk die is gaan liggen
alleen had vonk dan in de goal bij twente moeten staanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef Kerol het volgende:
Tis net Zweden - Congo
Bronzen Goalquote:
Het is Beerensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, kijken wat jij doet als je kramp hebt
Snap ik ook niet helemaal. Die heeft zowat alle wedstrijden in de basis gespeeld dit jaar. Is hij niet licht geblesseerd of iets?quote:
Maar eerst een van Heerenveenquote:
Niet dat ik weet, Arnautovic en Perez waren de enige met lichte pijntjes in de voorbereiding.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Die heeft zowat alle wedstrijden in de basis gespeeld dit jaar. Is hij niet licht geblesseerd of iets?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef neen het volgende:
die Wegereef heeft ook de uitstraling van een onzekere snackbarmedewerker
Hmm, sneu voor die jongen dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, Arnautovic en Perez waren de enige met lichte pijntjes in de voorbereiding.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef neen het volgende:
die Wegereef heeft ook de uitstraling van een onzekere snackbarmedewerker
dan zullen het ook wel penalty's wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
Dit gaat verlengen worden!
Aan de andere kant had Heerenveen de eerste helft al met 2-0 of meer voor kunnen staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef rja het volgende:
Verlenging.
Maar Twente had eigenlijk moeten winnen, maar Denneboom verprutst 3 grote kansen.
UND SO IST !!!!!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef detulp050 het volgende:
Kom op Twente, stuur die dagjesmensen uit Friesland verdrietig naar huis
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef rja het volgende:
Verlenging.
Maar Twente had eigenlijk moeten winnen, maar Denneboom verprutst 3 grote kansen.
Stel reserveDuitsersquote:
Dit is toch een Nederlands en geen duits forum?quote:
Houdt het tempo er lekker inquote:Op zondag 17 mei 2009 20:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat vinden jullie van Wegereef
iddquote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
zo hoort schreeuwen om hem alleen maar even een kaartje aan te naaien
Moet jij Slavia niet volgen?quote:
je bedoelt zeker paalquote:
Ik heb Sparta Praag opstaan nu.quote:
Hij zag eerder het verschil ook al nietquote:
Ik dacht dat Slavia moestquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zag eerder het verschil ook al niet
pauper waarom meld je dat hierquote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Rikketik het volgende:
Sigaretje opsteken.
Bij de bal van Perez riep je ook al latquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij de bal van Perez riep je ook al lat
Sparta Praag - Bohemians Praag is een derby inderdaad. Morgen ook een derby. Dukla Praag - Bohemians 1905 is ook al een derby. Derbies genoeg in Praag.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Slavia moestMaar het is Sparta inderdaad. Derby toch?
quote:
Omdat het op de tribune gebeurde en ik dat grappig vond.quote:
Nee, Joling in de pauzequote:
Dat kon ik toch niet verstaanquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij de bal van Perez riep je ook al lat
oh ik dacht dat je aan het twitteren wasquote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Omdat het op de tribune gebeurde en ik dat grappig vond.
Dit zijn wel de wedstrijden waarbij ik overweeg om met roken te beginnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je aan het twitteren was
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat die wissels van Heerenveen te weinig brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |