Tuurlijk joh, kijken wat jij doet als je kramp hebtquote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een huilebalk die is gaan liggen
alleen had vonk dan in de goal bij twente moeten staanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef Kerol het volgende:
Tis net Zweden - Congo
Bronzen Goalquote:
Het is Beerensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, kijken wat jij doet als je kramp hebt
Snap ik ook niet helemaal. Die heeft zowat alle wedstrijden in de basis gespeeld dit jaar. Is hij niet licht geblesseerd of iets?quote:
Maar eerst een van Heerenveenquote:
Niet dat ik weet, Arnautovic en Perez waren de enige met lichte pijntjes in de voorbereiding.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Die heeft zowat alle wedstrijden in de basis gespeeld dit jaar. Is hij niet licht geblesseerd of iets?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef neen het volgende:
die Wegereef heeft ook de uitstraling van een onzekere snackbarmedewerker
Hmm, sneu voor die jongen dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, Arnautovic en Perez waren de enige met lichte pijntjes in de voorbereiding.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef neen het volgende:
die Wegereef heeft ook de uitstraling van een onzekere snackbarmedewerker
dan zullen het ook wel penalty's wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
Dit gaat verlengen worden!
Aan de andere kant had Heerenveen de eerste helft al met 2-0 of meer voor kunnen staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef rja het volgende:
Verlenging.
Maar Twente had eigenlijk moeten winnen, maar Denneboom verprutst 3 grote kansen.
UND SO IST !!!!!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef detulp050 het volgende:
Kom op Twente, stuur die dagjesmensen uit Friesland verdrietig naar huis
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef rja het volgende:
Verlenging.
Maar Twente had eigenlijk moeten winnen, maar Denneboom verprutst 3 grote kansen.
Stel reserveDuitsersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |