Keiharde Lange Pik van Danny ?quote:
Verdorie zeg. Nouja, dan zal dat het wel zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Keiharde Lange Pik van Danny ?
Das de enige hit die ik krijg .......... jij vunzig vies .......bahhhhhhh
Vind het nogal een gevaarlijke aanname, dat hij uberhaupt meer dan 1 hersencel heeftquote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
Luciano, ik weet dat je maar een paar hersencellen hebt, maar zou je de slowchat in dit topic willen houden? Dankjewel.
Nee , in Arnheim hebben ze lekker veel Gehirnzellen ............ Nederland had dat restantje grondgebied allang moeten afstoten destijds , zuchtttttttttt.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het nogal een gevaarlijke aanname, dat hij uberhaupt meer dan 1 hersencel heeft
Dat had Nederland zeker moet doen !quote:Op zondag 24 mei 2009 16:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee , in Arnheim hebben ze lekker veel Gehirnzellen ............ Nederland had dat restantje grondgebied allang moeten afstoten destijds , zuchtttttttttt.
Jullie slapen zeker samen in 1 tentje 5 september ?
slaapplaats versabommiequote:Op zondag 24 mei 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat had Nederland zeker moet doen !Duitsland
![]()
Ennuh ik slaap niet in een tentje heb al een slaapplaats geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is FOK! wat dacht je dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:
Gadverdamme, is dit het malloten verzameltopic aan het worden ofzo?
Dat er ook normale mensen komen?quote:
Die komen zeker. Alleen die posten hier niet continu.quote:
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:
Gadverdamme, is dit het malloten verzameltopic aan het worden ofzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.
Nee en ook niet aan Lamon.quote:
Goed ideequote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dan moeten we zorgen dat het juist mensen leuk lijkt om te komen!
IS natuurlijk bullshit. Elke meet van welk subforum dan ook beginnen velen enthousiast mee te doen en uiteindelijk zegt het gros af omdat het grote bekken achter het scherm zijn of psychoten die denken dat Yvonne echt een klein dik propje met slachttanden is, Danny echt uncle Fester is, veel users hooligans zijn of dat ik in het eggie ook adhd-relnicht ben .. de vooroordelen van plain text !quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.
Geef de mensen wat ze nodig hebben, vlees bier en tieten!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dan moeten we zorgen dat het juist mensen leuk lijkt om te komen!
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn maar een paar psychisch ernstig in de war, maar als die veel posten lijkt dat idd wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |