Utrecht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het bekend waar het (waarschijnlijk) wordt gehouden.
Hallo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja
Jij kan niet 1 nacht in een tent slapen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn er bungalows oid beschikbaar in de directe omgeving? Outsidr moet dat voor zijn rug, en ik voor mijn ruimte/privacyanders komt ik niet
Voor mij alleenquote:
bier drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
En wat doe ik als ik niemand herken? nou nou nou ? Wat dan ? Nou?
in je broek zekerquote:
dat kan ik wel denk ik ... hebben ze geen Captain Morgan? Arw arw arw!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
Is Yvonne, dat kleine dikke admin propje vogelvrij op deze parteeeey?
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!quote:
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
En ze is maximaal 1 meter 23
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
Yvonne is zooooooooooooooo dik dat ze een eigen ingang bijd e McDrive heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |