En onkruid vergaat niet!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh!
Nee, dan doen we het anders. Doen we het your way. Zo flexibel als ik ben. Blad aan een boom.
Maar een boom die meebuigt met de wind, breekt niet.
Zo!
Afgelast.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het uitwisselen van meningen?Toch?
Ja!quote:
En vindt ook iemand dat wél lekker, bij jullie? Of tewel..... WHY?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!![]()
Eet smakelijk! (ik heb toch iets engs, met grananrijst en Quorngehakt. Bah,)
gefeliciteerd oldtimer!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaterdagavond al een feestje gehad, BBQ met teveel dood vlees. Vanavond ga ik gezellig voor mijn ouwelui koken en daar heel bescheiden deze heugelijke dag vieren. De mensen zijn oud en slecht ter been
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Copycat het volgende:
Ben je nu echt met uitsluiting aan het dreigen of lees ik te naar?
Ja hoor! Iedereen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En vindt ook iemand dat wél lekker, bij jullie? Of tewel..... WHY?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef willem-jozef het volgende:
jij betrekt werkelijk alles op jezelf (ditmaal ook nog 'ns ten onrechte). wees dan gewoon duidelijk en maak er een issue van waarom jij het gevoel hebt niet meer zo welkom te zijn hier, jankerd. dan wil ik je zelfs nog wel antwoorden
![]()
en dan die eeuwige p.i. om de diepgewortelde venijnigheid te maskeren
Pietje leeched alleen maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Pietje! APK!
Ga eens seeden! Hoe treurig is het!
Ik zit al 4 uur op 700,09 MB en ik moet tot de 734,67 maar er zijn 0 seeders![]()
liegbeest againquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja w-j, dat is ook. Als je een beetje kunt lezen, snap je dat ik het betrok op de spelers in dat spel: Car0, Dementor en Juud. Niks op mezelf. Die gedachte is niet eens bij me opgekomen zelfs. Tot nu.
Kut! En nu voel ik me niet meer welkom.![]()
Maar jij weet het beter. Weet mij beter. Jij hebt al lang en breed uitgemaakt wie ik ben, hoe ik denk en vooral wat ik wel of niet voel. En vooral met welk doel ik PI's gebruik.
Wat moet ik nou danquote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Pietje leeched alleen maar.![]()
En ik flikker 'em ervan af als ik 1 op 1 of meer heb 'geseed'.
hiquote:Op maandag 18 mei 2009 18:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat moet ik nou dan![]()
Pietje! Zet de pruttel eens aan!
hee!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Pietje leeched alleen maar.![]()
En ik flikker 'em ervan af als ik 1 op 1 of meer heb 'geseed'.
Hanniequote:
hee!quote:
Ik welquote:Op maandag 18 mei 2009 18:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, helemaal Lily nog niet aan gehad vandaag.![]()
![]()
Ff doen!![]()
![]()
![]()
Is het verder wel mooi geworden dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Coos het volgende:
Ik ben verrot. Nog steeds aan het schoonmaken en de keukenkastjes en kelder weer inrichten, maar wat een hoop werk. Nu eerst met een ontspannende paf banken totdat ik honger krijg.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Coos het volgende:
Ik ben verrot. Nog steeds aan het schoonmaken en de keukenkastjes en kelder weer inrichten, maar wat een hoop werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |