Opblaasbare vriendinquote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Omdat er vandaag een pakketje voor mij zal komen.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef BurnaBoy het volgende:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
is dat die waar je op schreefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een 1.9 voor wiskunde D terwijl ik een 1.5 had verwacht!
Yep, en "Hahahahahahahahahahahahah heel grappig." En allemaal FOK!-smileys en "Michel is lief" en nog wel wat meer onzin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat die waar je op schreef
'mja dit word hem niet, succes met nakijken' ?![]()
Jezusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Yep, en "Hahahahahahahahahahahahah heel grappig." En allemaal FOK!-smileys en "Michel is lief" en nog wel wat meer onzin.
Ik had 2a wel ingevuld en 2b ook, maar daar kwam ik later achter dat ik het verkeerd had gedaan (ik moest een bepaalde tekening maken, tekende iets, en later kwam ik erachter dat wat ik had getekend heel anders heettequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JezusIk zou dat niet eens in durven leveren
Ik zou me dood schamen dat ik zonder het in te leveren weg zou gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had 2a wel ingevuld en 2b ook, maar daar kwam ik later achter dat ik het verkeerd had gedaan (ik moest een bepaalde tekening maken, tekende iets, en later kwam ik erachter dat wat ik had getekend heel anders heette). Dat was het enige.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Jimbo het volgende:
'mja dit word hem niet, succes met nakijken' ?![]()
een 1.9quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik niet, ik vond het grappig.Ik begon ook hard lachend aan mijn toets en liep mijn lach inhoudend het lokaal weer uit na 10 minuten.
Dan ben je de eerste gok ik.quote:
quote:
Dat, maar dan dat hij naar mij toe komt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Lynnftw het volgende:
Dat het mooi weer is en ik vanavond naar mijn vriend ga
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat, maar dan dat hij naar mij toe komt.![]()
Martijn
Pauperquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat ik 8 flessen coca cola(1,5 liter) gratis bij de Appie heb gehaald
Dat zeg ik, pauperquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat nou pauper![]()
Hier wordt ik hartstikke blij van , toch gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |