Morgen ben ik er toch niettquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat telt niet. Dat is morgen. Het gaat over vandaag verdomme.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je maakt dus niet veel mensen blij![]()
Blij dat ik vandaag een vrije dag had
omg wat een postquote:
Se?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef Plums het volgende:
Dat t bijna na-het-weekend is.Want dan weer se..eeh, vriendje enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef Zaith het volgende:
[..]
Se?
Bedoel je soms...![]()
![]()
![]()
![]()
HihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not a sinner.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:15 schreef Plums het volgende:
[..]
HihihizexsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:15 schreef Plums het volgende:
[..]
HihihiNu is t dus geen verrassing meer ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:
Goh, verrassendquote:
Jij maakt mij blij.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef x3ro het volgende:
Zometeen (wneer eindelijk klaar met werken) lkkr naar vriendinlief toe
T maakt mij blij jou blij te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |