AZ zal volgend seizoen onderin het linkerrijtje eindigen dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ideale trainer voor een team dat er al grotendeels staat en voor de prijzen wil spelen, zo heeft hij tijdens zijn loopbaan wel bewezen. Opbouwwerk is in principe niet nodig, tenzij er veel spelers verkocht worden. Koeman is een resultaattrainer en in die zin heeft AZ geen slechte keuze gedaan denk ik.
Wat had jij gedacht dan? Dat Mourinho wel even zou komen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef Kriegel het volgende:
Koeman of Van Gaal... Fucking hell directie, wat doen jullie?
Net als Ajax en PSV toen bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
AZ zal volgend seizoen onderin het linkerrijtje eindigen dus.
In dat ene topic waarin posts werden geciteerd waarin de plank flink werd misgeslagen was methodmich volgens mij koploperquote:
1 April was toch al geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef TvhN het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was. Nee dus...
Overigens gun ik het hem wel.![]()
Methodmich heeft ook erg vaak een mening, dus die zal er vaker dan gemiddeld langskomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
In dat ene topic waarin posts werden geciteerd waarin de plank flink werd misgeslagen was methodmich volgens mij koploper. Vandaar
.
Nee, maar ze hadden ook Verbeek kunnen bellen, of Neeskens, of gewoon Adriaanse proberen om te paaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat had jij gedacht dan? Dat Mourinho wel even zou komen?
We hebben het wel over AZ he.....
Zou opzich kunnen, maar een groot deel van het materiaal zal waarschijnlijk vertrekken: De Zeeuw, Dembele...wellicht Romero, El Hamdaouiquote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Pool het volgende:
Koeman heeft Ajax kampioen gemaakt met het materiaal van Adriaanse. Waarom zou hij dan niet AZ kampioen kunnen maken met het materiaal van Van Gaal?
Weer dat misverstand. Koeman heeft toen bepalende wijzigingen aangebracht en spelers belangrijk gemaakt die onder Adriaanse zaten te verpieteren of op een verkeerde plek speelden. Van Halst uit kleedkamer 2, Mido van linksbuiten naar de spitspositie. Verder talloze spelers laten doorbreken, zoals De Jong, Sneijder en Pienaar. Chivu aanvoerder gemaakt, Maxwell basisplaats gegeven. Diverse spelers hebben later aangegeven veel aan de lessen van Koeman gehad te hebben toen ze bij een echt topteam kwamen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Pool het volgende:
Koeman heeft Ajax kampioen gemaakt met het materiaal van Adriaanse. Waarom zou hij dan niet AZ kampioen kunnen maken met het materiaal van Van Gaal?
Over drie jaar Feyenoord...mark my wordsquote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:![]()
Na Vitesse , Ajax en PSV nu dus AZ wat een ..... is het toch ook
Dat had me een nog dommere keus geleken. Ik denk dat dat op zeker misgegaan was, terwijl ik niet uitsluit dat Koeman het het eerste jaar aardig zal doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden ook Verbeek kunnen bellen,
Als je van Gaal hebt gehad, dan kunnen daar maar weinig trainers tegenop lijkt mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden ook Verbeek kunnen bellen, of Neeskens, of gewoon Adriaanse proberen om te paaien.
Maar omdat Koeman openlijk zit te soliciteren op tv is dat natuurlijk lekker makkelijk. Nou ja, ze zullen het heus wel hebben uitgedacht, maar ik vraag me ten zeerste af wat de aantrekkingskracht van Koeman is als je net Van Gaal hebt gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |