hij is in ieder geval beter dan mijn r'dam foto's... moet vandaag en morgen maar es kijken of ik nog inspiratie krijg voor wat anders. woon helaas niet zo hoog enzo ....
en ach, dat je alles mooi vindt is normaal. heb ik ook, maar dat komt meer doordat je dan teveel met een emotionele visie naar de plaatjes kijkt. Die knop moet je uitschakelen en alles eens van een ander perspectief bekijken.
Laat ze gewoon aan meer mensen zien en kijk wat zij ervan vinden. En kijk zelf gewoon eens rond door echt te kijken. hoeft niet eens foto's te zijn, maar gewoon de omgeving om je heen. Kijk ergens naar en kijk er nog eens naar en probeer het eens van een ander perspectief. Als je tig keer naar hetzelfde kijkt ga je toch andere dingen er in zien. Als je dat eenmaal vaak genoeg gedaan hebt, dan gaat het steeds makkelijker.
Ben er zelf ook nog steeds slecht in hoor. Vroeger schrapte ik zoveel foto's dat er 200 over bleven. Later rond de 100 en nu zit ik vaak nog steeds rond de 50... Moet je elimineren tot 10 en dan zijn we er wel

ennuh, scherpte is geen criteria. Kan er wel één zijn en dat is het vaak ook, maar hoeft niet.
p.s. owja.. en als al die zalen nu eens oprotten met al dat rode licht, dan maken we ook mooiere plaatjes ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/