quote:
Wat ben jij toch fél over Eline. Waarom?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook een meisje-meisje.![]()
Ik kan dat mens echt niet luchten of zien. Wat een aandachtshoer met haar neplach. Dat je daar intrapt ruudemans, valt me tegen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan dat mens echt niet luchten of zien. Wat een aandachtshoer met haar neplach. Dat je daar intrapt ruudemans, valt me tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Dus de mannen die Peuter niet leuk vonden, waren eigenlijk jaloers op zijn gezellige karakter en zijn sixpack?quote:
ze kwamen binnen en eline ging meteen liggen. Vervolgens stond ze op en ging marielin op haar plek liggen, waarna eline aan de andere kant ging liggen. Ze hadden overigens dat ding ook op kunnen tillen, dat was makkelijker geweest.quote:
Meisje meisje lijkt me gezonder dan man-meisje want dan ben je dus een halve ventquote:Op zondag 17 mei 2009 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben jij toch fél over Eline. Waarom?
Wat is er mis met een 'meisje-meisje'? Die bestaan nu eenmaal. Deal with it.
Daar zat ik al op te wachten.quote:
Maak je niet druk BQ, en ik trap nergens in, vind haar gewoon leuk (maar ze is wel [x] ongeschikt)quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of tegen haar vriend zegt, je bent zo een kanjer in bed, maar tegen haar vriendinnetjes, ooohhh wat een sukkel ik doe maar net als of.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Shauri het volgende:
[..]
Eline klaagt en zeurt met een opgewekt stemmetje en een glimlachje.
Volgens mij is Eline het type dat tegen haar vriend "ohhhhhhhhhh wat kan jij vreselijk goed parkeren" zal zeggen als ze boodschappen gaan doen.
Ja, zo lief ze ging voor Marielin aan de kant, zodat die ook kon kijken.quote:
Peter een Sixpaxk?!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus de mannen die Peuter niet leuk vonden, waren eigenlijk jaloers op zijn gezellige karakter en zijn sixpack?
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef blomst het volgende:
Ik heb geen last van lichamelijke klachten blommeke, maar lief dat je aan me denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Wat een aannames allemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of tegen haar vriend zegt, je bent zo een kanjer in bed, maar tegen haar vriendinnetjes, ooohhh wat een sukkel ik doe maar net als of.
Ja sorry hoor, ook Eline vond ik vanaf het begin niks, van de week vond ik haar wel lief met dat Marilien troosten enzo, maar je moet daar door heen prikken, het is gewoon een vals loeder volgens mij, als zij er maar beter van wordt. Vergeet niet dat Dido weet hoe alles werkt achter de schermen, die heeft haar heus wel een paar tips gegeven.
Wat ik vanaf het begin gezegt hebt, Lief lachen en hoofd een beetje schuin, Werkte voor de spiegel thuis ook al hoor.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of tegen haar vriend zegt, je bent zo een kanjer in bed, maar tegen haar vriendinnetjes, ooohhh wat een sukkel ik doe maar net als of.
Ja sorry hoor, ook Eline vond ik vanaf het begin niks, van de week vond ik haar wel lief met dat Marilien troosten enzo, maar je moet daar door heen prikken, het is gewoon een vals loeder volgens mij, als zij er maar beter van wordt. Vergeet niet dat Dido weet hoe alles werkt achter de schermen, die heeft haar heus wel een paar tips gegeven.
Wat ik vanaf het begin gezegt hebt, Lief lachen en hoofd een beetje schuin, Werkte voor de spiegel thuis ook al hoor.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ze kwamen binnen en eline ging meteen liggen. Vervolgens stond ze op en ging marielin op haar plek liggen, waarna eline aan de andere kant ging liggen. Ze hadden overigens dat ding ook op kunnen tillen, dat was makkelijker geweest.
Ach, als je er zelf uitziet als een goedkopen look a like van Mien Dobbelsteen, dan moet je het niet al te gemakkelijk hebben in je leven volgens mij.quote:
Het was idd Eline´s idee. Eline had haar haar gedaan en Marielin wilde natuurlijk hetzelfde. Het hebbe-bhebbe- hebbe gedrag kwam weer boven. Ondanks dat Danny geen leven heeft buiten zijn computer om, kijkt ie ook niet erg aandachtig. Ga iets nuttigs doen Danny, een gezin stichten of zo........uiltje knappen, verfrist je hesenpan)veroorzaakt hopelijk een positieve wending in je gedachtengang) of ga boodschappen doen..ach laat dat ook maar een aantal dagen zitten, heb je wel nodig......Paar kilo´tjes minder. Wacht, ik heb een beter idee... loop naar de supermarkt, dit zorgt voor verbranding/beweging, maar laat de boodschappen maar zitten en dat een aantal keren per dag. Geef even je tijdsschema door dan weet ik wanneer ik ongestoord op de topics aanwezig kan zijn.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Pim ook weten dat je een heel leuk verhaal kan vertellen wat je allemaal kunt doen met een militaire zaklamp? Of was hij nog niet zo ver gevorderd in zijn opleiding?
Word jij er ook zo moe van, hele dag gezeik over Eline en Mielike....pfffffffff...quote:
Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, als je er zelf uitziet als een goedkopen look a like van Mien Dobbelsteen, dan moet je het niet al te gemakkelijk hebben in je leven volgens mij.
Beetje obsessief achter de stream te gaan zitten om continu en enkel en alleen op één persoon afgeven.
Tja, dan heb je eerder zelf een probleem, dan een overlever.
Ik ben ook wel voor een friends van foes optie.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.
En nogmaals, dit is commentaar op streams, niet op users.![]()
ik lig in een deuk om het gezeik op dan weer Marilien dan weer Eline ... terwijl de dames het heel goed met elkaar kunnen vinden...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Word jij er ook zo moe van, hele dag gezeik over Eline en Mielike....pfffffffff...
Ik vind het alle vier bikkels dat ze er nog inzitten.
En wat nou nep aan Eline, ze doet het toch maar en ja Mielik zanikt zich zot over de peuken maar doet het ook maar en de jongens ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |