quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef mazaru het volgende:
En die vork stopt ze een minuut later in haar eten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder te klagen, dat dan weer wel.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel even liegen dat ze hem heeft afgewassen
Wel dus, Eline at met een vork.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.
NIemand heeft met een vork gegeten.
Gelul! Calimero zei dat ze de vork had afgewassen. Vuige leugenaar is het.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Welnee, er waren er gewoon een paar die te voorbarige conclusies aan het trekken waren, gewoon omdat dat weer voer geeft om op iemand af te kunnen geven.
NIemand heeft met een vork gegeten.
Ik vond/vind het vooral smerig dat ze hun haar vorken aan de tafel waar ze even later weer aan etenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
ik blijf dat geborstel met bestek onsmakelijk vinden. zal wel aan mij liggen...
En met wat ga je dat haar dan in een knot doen?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Kaat38 het volgende:
ik zou heel erg misschien, bij mijzelf denken: dan maar die laatste dagen mijn haar in een knot en gaan met die banaan. hoezo tutten?
Als je maar je tanden kunt poetsen, dan is alles weer okquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
ik blijf dat geborstel met bestek onsmakelijk vinden. zal wel aan mij liggen...
Met een vorkquote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En met wat ga je dat haar dan in een knot doen?
Van een vork waar ik mee door mijn eigen haar heb bezeten durf ik wel te etenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
Thanx Danny.
[..]
Gelul! Calimero zei dat ze de vork had afgewassen. Vuige leugenaar is het.
je moet toch iets doen als je geen borstel bij je hebtquote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
En nu vorken ze allebei hun haar met de vork waarmee ze gegeten hebben?
Eensch.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
Thanx Danny.
[..]
Gelul! Calimero zei dat ze de vork had afgewassen. Vuige leugenaar is het.
met een grassprietje natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En ik vind het veel leuker dan "tangen"quote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef blomst het volgende:
En wat zo mooi is, de bunkerbewoners hebben er geen last van dat haargevork.
Knoop leggen? Weet ik het, beetje fantasie gebruiken.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een stuk beter voor je haar ookquote:Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik vind het veel leuker dan "tangen"
jij begrijpt het, overleven is overleven en we praten verdorrie over een heel korte periode.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
met een grassprietje natuurlijkwe zitten wel in de bunker he...of een spinnewebje...lekker avontuurlijk
![]()
En roken aan tafel als de rest nog zit te eten vind ik ook vies, en praten met volle bakkes is ook smerig, dat doen ze allemaal, Eline voorop, daar kan je zo kijken hoe ze alles fijnkauwdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond/vind het vooral smerig dat ze hun haar vorken aan de tafel waar ze even later weer aan eten
Welnee, die maken zich daar absoluut niet druk omquote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef blomst het volgende:
En wat zo mooi is, de bunkerbewoners hebben er geen last van dat haargevork.
Mja, ik tel 13 personen die voor 'een' sanctie zijn en 9 voor geen sanctie. Is maar net hoe ze de poll gaan interpreteren. Ik zou zeggen dat 'slaapzakken eruit!' heeft gewonnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Eensch.
Overigens; poll gesloten. Geen sancties in fase III
Sancties fase 3?
»Geen sancties! 9 Votes
»Geldboete 1 Votes
»12 uur geen eten 1 Votes
»24 uur wakker 4 Votes
»Slaapzakken eruit! 7 Votes
»Poll sluit 17 mei om 15:00 uur
Heb je net gezien hoe Eline zich op de vloer stortte om naar zichzelf te kijken in een aluminium ding?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Danny het volgende:
Ik blijf die vrouwelijke obsessie met spiegels geweldig vinden he
ik zou zeggen van niet. Kennelijk willen meer mensen GEEN sanctie dan een slaapzakken sanctie.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mja, ik tel 13 personen die voor 'een' sanctie zijn en 9 voor geen sanctie. Is maar net hoe ze de poll gaan interpreteren. Ik zou zeggen dat 'slaapzakken eruit!' heeft gewonnen.
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
jij begrijpt het, overleven is overleven en we praten verdorrie over een heel korte periode.
ga je niet dood aan en een knot staat mij ook trouwens.
jah, dat was hilarischquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je net gezien hoe Eline zich op de vloer stortte om naar zichzelf te kijken in een aluminium ding?![]()
Zelfs ik vond het idioot
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handelquote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Kaat38 het volgende:
ik zou heel erg misschien, bij mijzelf denken: dan maar die laatste dagen mijn haar in een knot en gaan met die banaan. hoezo tutten?
En je eten met je vingers tussen de tanden weg halen, wat Jeroen buiten steeds deed, vind ik ook goor.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En roken aan tafel als de rest nog zit te eten vind ik ook vies, en praten met volle bakkes is ook smerig, dat doen ze allemaal, Eline voorop, daar kan je zo kijken hoe ze alles fijnkauwd
Al zal mijn haar aan alle kanten van het vet rechtop staan, en ik me een week niet mocht wassen en aan alle kanten zou meuren, nou en, het gaat wel om 10.000 euro hoor en niet om de schoonheidsprijs.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
jij begrijpt het, overleven is overleven en we praten verdorrie over een heel korte periode.
ga je niet dood aan en een knot staat mij ook trouwens.
die uitdaging ga ik nu ff aanquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.
Daar vroeg Marielin zelf om.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handel
ik hoop gewoon permanent, maar volgens mij maar twee uur ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe lang mogen ze nu binnen blijven?
2 uur.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe lang mogen ze nu binnen blijven?
Marielin lag op dat moment al op de grond hetzelfde te doenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je net gezien hoe Eline zich op de vloer stortte om naar zichzelf te kijken in een aluminium ding?![]()
Zelfs ik vond het idioot
nou lekker dan, zit net een broodje kalfkroket naar binnen te werken hahaha, ja goor he van Jeroen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef blomst het volgende:
[..]
En je eten met je vingers tussen de tanden weg halen, wat Jeroen buiten steeds deed, vind ik ook goor.
dat was Marielin's idee hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handel
Dat is ook weer waar maar goed, keuze he, zolang ik mijn haar niet kan wassen vind ik dat de beste optie.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.
Daar kunnen ze dan beter mee wachten tot ze weer wacht hebben, hebben ze tenminste weer iets te doen.quote:
nee hoor, marielin volgde een seconde of 5 erna pasquote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Marielin lag op dat moment al op de grond hetzelfde te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |