quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit
Je mag zelfs een NL woordenboek bij Duits.
Bij filosofie (en nederlands, soms) k an het toch wel handig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]mijn god.... als mensen überhaupt een NL woordenboek nodig hebben vindt ik dat ze niet op havo of vwo thuis horen.
Het spijt me zeer.....
Tuurlijk mag dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef robbert007 het volgende:
Mag je bij nederlands een marker meenemen? want het staat niet op die site. En is het erg als je geen millimeterpapier meeneemt.
Ik ben er achter.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zal wel een typ fout zijn, want als je je binas bij NL of je rekenmachine bij geschiedenis hebt wordt je zelfs uitgesloten van het examen
preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef florabay het volgende:
Ik denk ook niet dat ik het NL woordenboek veel ga gebruiken maar ik neem hem toch maar mee voor de zekerheid.
Rondjes maken!1!1quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef Fip het volgende:
[..]
wat moet ik nou met een passer ofzo tijdens Nederlands.
Kom je lekker optijd meequote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die het boek "1500-1815" door Jan de Vries & Ad van der Woude bestudeerd hebben voor het deel van de Republiek?
Onze leraar vond het katern(Dynamiek en Stagnatie in de Republiek) te chaotisch en vond al snel dat het katern de hoofdlijn van het boek volgt, waarna we dat boek hebben doorgewerkt. Een echte aanrader, de informatie is veel beter geordend en leert veel gemakkelijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |