En een gewone rekenmachine + extra batterijen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij Biologie kan je ook nog Biodata erbij zetten
volgens mij mag je bij dat soort vakken die spullen niet eens bij je hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Fip het volgende:
Ik kreeg een brief van mijn school dat ik verplicht ben bij elk examen een rood en blauw kleurpotlood, niet grafische rekenmachine, passer en geodriehoek, enz. bij me te hebben. Ik doe het maar gewoon voor de volledigheid maar waarom zou ik in godsnaam een rekenmachine of passer bij Nederlands nodig hebben?Gekke school.
Aangezien niemand op mijn school überhaupt een NL woordenboek heeft, snap ik het nut er niet echt van bij vakken als wiskunde ?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef raaavi het volgende:
Aangezien ik niet alle vakken heb, is het misschien handig als jullie ook beetje helpen vooruit te denken
Zal wel een typ fout zijn, want als je je binas bij NL of je rekenmachine bij geschiedenis hebt wordt je zelfs uitgesloten van het examenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Fip het volgende:
Ik kreeg een brief van mijn school dat ik verplicht ben bij elk examen een rood en blauw kleurpotlood, niet grafische rekenmachine, passer en geodriehoek, enz. bij me te hebben. Ik doe het maar gewoon voor de volledigheid maar waarom zou ik in godsnaam een rekenmachine of passer bij Nederlands nodig hebben?Gekke school.
Een NL woordenboek is altijd handig!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef horned_reaper het volgende:
Nu vraag ik me toch af waarom ik volgens jouw lijstje geen geodriehoek en potloden mee hoef te nemen naar Wiskunde, maar wel een NL woordenboek ?
Kwam die brief wel van je school? Geen HOAX ?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Fip het volgende:
Volgens mij mogen wij geen NL woordenboeken bij een ander vak dan NL hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
Een NL woordenboek is altijd handig!
Maakt niet uit welk vak, het mag, dus het kan, dus het is niet verkeerd om hem bij je te hebben, je zou er maar spijt van krijgen dat je hem NIET bij je had.
Jawel, bij alle vakken is een verklarend woordenboek Nederlands toegestaan. Dat zal dan ook wel voor jullie gelden toch..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij mogen wij geen NL woordenboeken bij een ander vak dan NL hebben.
Wat is dat voor bullshitquote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij mogen wij geen NL woordenboeken bij een ander vak dan NL hebben.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit
Je mag zelfs een NL woordenboek bij Duits.
Bij filosofie (en nederlands, soms) k an het toch wel handig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]mijn god.... als mensen überhaupt een NL woordenboek nodig hebben vindt ik dat ze niet op havo of vwo thuis horen.
Het spijt me zeer.....
Tuurlijk mag dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:53 schreef robbert007 het volgende:
Mag je bij nederlands een marker meenemen? want het staat niet op die site. En is het erg als je geen millimeterpapier meeneemt.
Ik ben er achter.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:16 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zal wel een typ fout zijn, want als je je binas bij NL of je rekenmachine bij geschiedenis hebt wordt je zelfs uitgesloten van het examen
preciesquote:Op zondag 17 mei 2009 17:40 schreef florabay het volgende:
Ik denk ook niet dat ik het NL woordenboek veel ga gebruiken maar ik neem hem toch maar mee voor de zekerheid.
Rondjes maken!1!1quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef Fip het volgende:
[..]
wat moet ik nou met een passer ofzo tijdens Nederlands.
Kom je lekker optijd meequote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die het boek "1500-1815" door Jan de Vries & Ad van der Woude bestudeerd hebben voor het deel van de Republiek?
Onze leraar vond het katern(Dynamiek en Stagnatie in de Republiek) te chaotisch en vond al snel dat het katern de hoofdlijn van het boek volgt, waarna we dat boek hebben doorgewerkt. Een echte aanrader, de informatie is veel beter geordend en leert veel gemakkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |