Maar zou je d'r dan ook heerlijk langdurig willen beffenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Dan kan ik me er wel overheen zetten.
Dat kun je wel stellen jaquote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beetje met 8 man thee trekken uit 2 zakjes, dus?
Aansteker erbij en alles wegbrandenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar zou je d'r dan ook heerlijk langdurig willen beffen![]()
?
Is het een vereiste om haar daarna te kunnen doen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar zou je d'r dan ook heerlijk langdurig willen beffen![]()
?
Ja maar echt, dat is toch niet fucking normaalquote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was zo'n gangbangclub. Zij is echt Ranzig met een hoofdletter R.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Is het een vereiste om haar daarna te kunnen doen?
Ik keek dus naar die foto van die chick en ik dacht "ja", maar voor sluitend onderzoek ging ik toch nog even die pic van sararaats kijkenquote:
*negeert de rest van het topic en focust zich enkel op deze foto*quote:
Hahahhaaquote:Op zondag 17 mei 2009 16:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik keek dus naar die foto van die chick en ik dacht "ja", maar voor sluitend onderzoek ging ik toch nog even die pic van sararaats kijken. Nu zeg ik nee. Nee nee nee nee nee
!!!!
Ze zal je zo'n foto maar toesturenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahhaavolgens mij weet je dan ook echt niet waar je 't zoeken moet, figuurlijk én letterlijk
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |