Rooien, of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef Mark het volgende:
Ah, de klepel hing in ieder geval in de buurt van de klok
Hoe wordt het jaarlijkse oogsten van de suikerbieten ook wel genoemd?
heb mijn antwoord al aangepast..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet verwijten flauw te zijn
Punt blijft natuurlijk, je haalt uit je geheugen een naam terug en zit er één letter naast, ik vind dan dat het punt naar jou zou moeten gaan.
Ja, dat is wat ik bedoel, je weet het onderwerp en de titel, alleen heeft de beste dame twee namen.. Het punt krijg je (wat mij betreft) omdat je laat zien dat je het wist. Dat is algemene kennis. Dat het niet de letterlijke naam is boeit me minder. Ik bedoel, Botticelli kon ook geen Nederlandsquote:Op zondag 17 mei 2009 21:50 schreef Mark het volgende:
Ah, de klepel hing in ieder geval in de buurt van de klok
Er is een speciale naam voor deze jaarlijkse gebeurtenis. die andere gewassen niet kennenquote:
Dan heb ik geen idee. Wat maar beter ook is, want ik moet weg. Veel speelplezier nogquote:Op zondag 17 mei 2009 21:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is een speciale naam voor deze jaarlijkse gebeurtenis. die andere gewassen niet kennen
Ik ga er ook vandoor voordat ik weer een antwoord intik dat er 1 letter naast zit en iemand anders het antwoord inklopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee. Wat maar beter ook is, want ik moet weg. Veel speelplezier nog
Ik ben best mildquote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef qonmann het volgende:
Ik ga er ook vandoor voordat ik weer een antwoord intik dat er 1 letter naast zit en iemand anders het antwoord inklopt.
De bietencampagnequote:Op zondag 17 mei 2009 22:02 schreef Yeux het volgende:
campagne
quote:
Natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |