Ja die EU shop is heulemaal focking duur!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Euh, geen gratis shipping overseas?![]()
Dat mogen ze ook wel eerder melden in het bestelproces, zelfs tot de pagina waaraan ik gekomen was en international shipping had gespecificeerd, was het nog $0?
En nouja, je hebt je een avondje vermaakt en meer te weten gekomen over je huid, en je kunt nog altijd bestellen. Of op Paula's Choice BV bestellen.
Haha, dat is toch absurdquote:
Free shipping is niet internationaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
We zijn wel een beetje Paula's Fanbois aan het worden, wel jammer, maargoed, die dingen werken gewoon goed.
Even een heads up: vandaag en morgen de laatste kans om uit de VS gratis te shippen. Tot de volgende promo.Ik heb 92 USD aan spul in mijn cart liggen nu, omgerekend 65 EUR.
Heb hetzelfde karretje op Paula's Choice BV in Europa gevuld: 104 EUR!! 40 EUR duurder, en dan heb ik nog 200ml minder cleanser ook.
Ben ik het idd zeker niet mee eens. Ik zou altijd voor 2% gaan, tenzij je een gevoelige huid hebt waarvoor 2% irriterend is. 2% is de best onderzochte en meest effectieve concentratie voor dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
2% is denk ik (maar daar is kwaghib het vast niet mee eens) alleen echt nodig voor mensen met een hardnekkige combi/oliehuid incluis mee-eters. Ik heb een oliehuid, grote porieën en er zitten/zaten vrij veel mee-eters in meine nose.
Ik begon met samples van 1%, en vond de 1% lotion echt geweldig. Werkte al wonderen op mijn huid, en die zou het nog beter moeten doen op jouw type huid. De lotion verzacht het trekkerige gevoel na het cleanen een beetje.
Als je de BHA gebruikt, heb je de mechanische scrub niet meer nodig.
No shit Sherlockquote:
Ook voor normale/droge huid? Is natuurlijk anders dan wanner je combinatie/oliehuid hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Ben ik het idd zeker niet mee eens. Ik zou altijd voor 2% gaan, tenzij je een gevoelige huid hebt waarvoor 2% irriterend is. 2% is de best onderzochte en meest effectieve concentratie voor dagelijks gebruik.
Ik twijfel nog tussen 1 en 2%..quote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Ben ik het idd zeker niet mee eens. Ik zou altijd voor 2% gaan, tenzij je een gevoelige huid hebt waarvoor 2% irriterend is. 2% is de best onderzochte en meest effectieve concentratie voor dagelijks gebruik.
Ja dat kan ik inderdaad beter eerst doet! En Benzoyl bedoel ikquote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
Benzoyl Peroxide 2.5% / 5% ?Werkt als een tierelier bij mij voor het aanstippen.
En werkt anders dan BHA. BP breekt af in o.a. zuurstof en creeert daarmee een ongunstig milieu voor de bacterien die puistjes veroorzaken. Maar wat het wel met BHA gemeen heeft, is dat het exfolieert.
Maar S_S, ik raad je eigenlijk aan om eerst eens een lading samples te bestellen bij Paula's BV, gewoon hier in Nederland. Verzendkosten zijn 3 EUR, en natuurlijk betaal je méér per ml spul, maar uiteindelijk ben je waarschijnlijk goedkoper uit omdat je wel in een keer al het juiste spul koopt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Over samples gesproken, ik heb 1x lotion, gel en liquid 2% BHA sample voor je. Daar moet je wel een maand zoet mee zijn. Tevens heb ik nog een sample van de SPF 30 spray voor je.
Ruilen tegen wat MPG spul mogelijk
Inderdaad! Ben benieuwd hoor!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Voila.
Zo heb ik het ook gedaan, ben nu al denk ik 2 maanden bezig met de samples, maar weet wel wat ik precies wil hebben en hoef me ook nooit meer af te vragen of 'iets anders beter was geweest'.
Hmm, over de live chat van de VS ben ik wel tevreden. Dat van het niet kunnen vertellen van de concentraties is inderdaad erg jammer.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef W1ZZ het volgende:
Die customer care afdeling van PC (althans, de NL want die van PC USA heb ik geen idee van) kan sowieso niets. Als je ze een ietwat intelligente/lastige vraag stelt krijg je een ontwijkend antwoord en bij aandringen krijg je duizendmaal excuses over dat je niet tevreden was met het antwoord en vervolgens 'mogen we niet zeggen'... Het is dat ik zo tevreden ben over hun spullekes want anders zou dit voor mij al reden genoeg zijn om niet meer van ze te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |