En dat zie ik dus hier eerder dan op tv, ik moet nodig eens van mn fok obsessie afkickenquote:
BBC2.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
hoe weten ze het altijd uit te zoeken die reclames
BBCquote:Op zondag 19 juli 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
hoe weten ze het altijd uit te zoeken die reclames
Digitennequote:
ja maar 2 teams in een team zeg maarquote:Op zondag 19 juli 2009 14:34 schreef delano.888 het volgende:
"het team van rossi en het team van lorenzo"
Das toch hetzelfde team?
Zelfde team jah. Maar beide gaan een andere kant op. Lorenzo er langs.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:34 schreef delano.888 het volgende:
"het team van rossi en het team van lorenzo"
Das toch hetzelfde team?
Ja omdat die presentator er net over praatte alsof het 2 totaal losse teams zijn, vandaar.quote:
Dat niet, maar ik vond het wel een leuke race.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, net gemist. Nou ja, geen verrassende uitslag jammer genoeg.
My 2 cents.. wat een spanning dit seizoenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Dos37 het volgende:
De MotoGP is de F1 echt voorbij qua aantrekkelijkheid, alleen het grote publiek moet het nog even door zien te krijgen
Dan moet de MotoGP eerst flink z'n best doen om een (veel) groter startveld te krijgen. Iets van 25 tot 30 man, dat is leuk. Als er nu 4 afvallen heb je er maar zo'n 15 over.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Dos37 het volgende:
De MotoGP is de F1 echt voorbij qua aantrekkelijkheid, alleen het grote publiek moet het nog even door zien te krijgen
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Vind ik niet. 8 van de 10 keer wint degene die het snelste is op dat circuit, het tactische element is ook bijna miniem. Kwalificatie is van gering belang, of je nou 1e of 6e staat, als je snelheid genoeg hebt ben je zo vooraan. We zien nu een spannend seizoen, maar er zijn ook genoeg saaiere jaren. Qua daadwerkelijke actie op de baan is de MotoGP natuurlijk veel beter dan de F1, maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest, de MotoGP moet het daar echter ook volledig van hebben, de F1 niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Dos37 het volgende:
so true, de F1 vind ik dan weer geen fuck aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Pedrosa kan als geen ander het vermogen van de machine optimaal benutten. Hij is een meester in het rechtop zetten van de machine bij het uitkomen van de bochten en zijn lichaamsgewicht is ook voordeeltje.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:12 schreef Peter-Andre het volgende:
Lorenzo is echt een geweldige coureur aan het worden, erg veel lef en hij rijdt prima mee met Rossi en lijkt zelfs over Stoner heen te gaan. Opmerkelijk overigens dat Pedrosa op het rechte stuk Stoner op zijn duc eruit reed. Vermakelijke race met de top vier dicht bij elkaar gedurende flink wat ronden. En natuurlijk de terechte winnaar Rossi.
Tja, tis maar waar je van houdt natuurlijk. Ik zie liever echt racen onderling dan tactisch steekspel zonder inhaalacties. Vaak weet je bij de f1 na de kwalificatie al wie gaat winnen, en kun je na de laatste pitstops je tv wel uit zetten wan dan gebeurt er vaak niks meer.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik niet. 8 van de 10 keer wint degene die het snelste is op dat circuit, het tactische element is ook bijna miniem. Kwalificatie is van gering belang, of je nou 1e of 6e staat, als je snelheid genoeg hebt ben je zo vooraan. We zien nu een spannend seizoen, maar er zijn ook genoeg saaiere jaren. Qua daadwerkelijke actie op de baan is de MotoGP natuurlijk veel beter dan de F1, maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest, de MotoGP moet het daar echter ook volledig van hebben, de F1 niet.
Ook erg leuke klasse idd. Maar ik wil gewoon de beste coureurs ter wereld op de beste motoren zien racen. Iemand als toseland geeft ook aan dat middenmoot motogp zijn voorkeur heeft boven SBK.quote:
Misschien vanwege het loon dat hij krijgt of de kringen waarin hij verkeerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ook erg leuke klasse idd. Maar ik wil gewoon de beste coureurs ter wereld op de beste motoren zien racen. Iemand als toseland geeft ook aan dat middenmoot motogp zijn voorkeur heeft boven SBK.
Dat zou kunnen...maar blijft het feit dat rijders gewoon liever in de motogp rijden dan in het SBK. Waardoor de beste rijders ter wereld in de MGP zitten, en ik wil graag de besten ter wereld tegen elkaar zien rijden.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:32 schreef m1155 het volgende:
[..]
Misschien vanwege het loon dat hij krijgt of de kringen waarin hij verkeerd.
Leuke info.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Pedrosa kan als geen ander het vermogen van de machine optimaal benutten. Hij is een meester in het rechtop zetten van de machine bij het uitkomen van de bochten en zijn lichaamsgewicht is ook voordeeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |