Goede ochtend, ladies en gentlemen,
Vorige week was ik op stap met mijn vaste uitgaans-gezelschap, en op een gegeven moment besloten wij met z'n 4'en whiskey te halen. Prima, ik ging het halen, vroeg naar de goedkoopste whiskey (

) en bezorgde iedereen een glas van het fijne spul. Op een gegeven moment als we een paar slokjes hebben gehad zegt een dat hij het niet lekker vindt, en kiepert de inhoud van zijn glas in het mijne. Niet lang daarna betalen de andere 2 het terug zonder het te vragen. Ik kijk naar de laatste, maar hij zegt: "Ik ga niet betalen, ben jij gek, ik heb het toch niet opgedronken.". Ik vraag hem waar dat op slaat, hij heeft het toch besteld en ik had er niet voor gekozen om het van hem op te drinken. Toch ben ik niet de moeilijkste met dat soort zaken, en ik heb zoiets van, laat maar zitten.
Nu was ik gisteren weer op stap, en drie van ons waaronder ik dronken in rondjes. Op een gegeven moment had een maat een rondje gehaald, en ik had zin om aan het rad te gaan draaien. Ik zal het fenomeen kort uitleggen:
In de kroeg hangt een rad, je betaalt 1 euro en er wordt aan gedraaid. Er staan vakjes op het rad met drank + of je het wint of verliest. In het geval van winnen krijg je het gratis, als je verliest MOET je het bestellen.
Nou, ik ga dus draaien, en er staat: Betaal 4 mixdrankjes.

Gelukkig weet ik met mijn charmes de barvrouw gedeeltelijk in te pakken, zodat ik significant minder hoef te betalen. Als dank hiervoor bood ik haar 1 van de 4 malibu-cola aan die ik had besteld. Ik geef mijn vrienden de andere twee.
De vriend die me vorige keer had 'genaaid', drinkt het glas half op, en schud dan de andere helft wéér bij mij. Ik voel nattigheid, en vraag hem wat hem bezielt. Hij zo: "Ik hou niet van bacardi-cola (red: Dat lust hij wel.). Ik zeg: "Jongen, dit is malibu-cola en dat lust jij wel. Je hebt het fucking vaak gedronken.

." Nouja, hij wil het dus niet.
Nu is de betreffende jongen aan de beurt om een rondje te halen, en hij komt terug met 2 pils en geeft 1 aan de andere jongen en een aan hemzelf. Ik vraag waar the fuck mijn drankje is, en hij zegt: "Ja, ik heb ook maar 1 slok van die mix gehad dusja". Ik ben dit keer wel echt pissed off en zeg: "Klootzak, je hebt hem half op gedronken en het is maar een fucking pilsje van 2 euro.". Zegt hij terug dat hij maar 1 slok op had en dat ik best een slok van zijn pilsje mag.

Ik heb hem toen gezegd dat het van mij niet meer hoeft en dat ik niet meer samen met hem rondjes haal. Vind hij mij opeens triest.

Dus, wat vind KLB hiervan? Ben ik de Dr. Evil, of heb ik toch echt gelijk?
Getekend,
/5/ KLB Warrior Skylark.
Klacht: Mensen die dom doen met drinken halen.
Klacht 2: Mensen die dit te lang vonden.
Klacht 3: Ik hou van jullie, FoK!-kertjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 17-05-2009 14:07:20 ]