abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2009 @ 12:13:25 #176
71115 Rnej
I walk the line
pi_70695670
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n 'achtung!' door een klasje miniskiërtjes heen ging. Het overgrote deel lag ondersteboven en de leraar was net een stukje naar beneden gegleden. Had het eerst niet in de gaten, maar was al gauw op weg terug. Waren echt een paar kinders bij die gewond waren. Ik heb ze toen samen met iemand anders weer opgeraapt. Kinders waren totaal overstuur, was echt zielig. En de aanstichter in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk...

Mijn bloedeigen neefje was zo'n tiepje dat als een blinde gans de piste afging. Was in de zin van 'vroeger'. Hij heeft geen fatale klap gemaakt. Als zullen sommigen, ik niet, het hem toegewenst hebben. Je hield af en toe echt je hart vast.
ik heb t wel eens meegemaakt dat de skipatrol zo'n kerel z'n skipas af ging pakken, leuk gezicht is dat... 2 gasten erachteraan die achteruit-skiënd die "achtung" gasten nog inhalen... dag skipas van 250 euri
  maandag 6 juli 2009 @ 12:25:26 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70696068
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n 'achtung!' door een klasje miniskiërtjes heen ging. Het overgrote deel lag ondersteboven en de leraar was net een stukje naar beneden gegleden. Had het eerst niet in de gaten, maar was al gauw op weg terug. Waren echt een paar kinders bij die gewond waren. Ik heb ze toen samen met iemand anders weer opgeraapt. Kinders waren totaal overstuur, was echt zielig. En de aanstichter in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk...

Mijn bloedeigen neefje was zo'n tiepje dat als een blinde gans de piste afging. Was in de zin van 'vroeger'. Hij heeft geen fatale klap gemaakt. Als zullen sommigen, ik niet, het hem toegewenst hebben. Je hield af en toe echt je hart vast.
Bij kleine kinderen vind ik het zo mogelijk nog erger
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 6 juli 2009 @ 20:58:28 #178
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70716002
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij kleine kinderen vind ik het zo mogelijk nog erger
Dat ze omver geskied worden of dat ze het zelf doen? Of allebei? Ik vind allebei erg. Die kinderen hebben, over het algemeen, ouders. Die moeten daar iets van zeggen/aan doen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:09:09 #179
71115 Rnej
I walk the line
pi_70724789
ik moet nu ineens weer aan omhooggevallen slalomkoters denken in Snowworld... kinderen van ECHT rijke ouders zitten niet op hockey maar op slalomskieën ... en die koters zijn echt onwijs verwend, omhooggevallen, en downright asociaal... altijd voordringen bij de lift... en een grote bek geven als je je board in de weg zet zodat ze je niet in kunnen halen "want ze hebben training" ....

in oostenrijk is het niet veel anders, heb ik ook al bergen koters achterin de rij geschopt omdat ze m'n hele klasje soms met z'n 8'en voorbij gewandeld kwamen... niet gevaarlijk maar t druist natuurlijk helemaal tegen de aard van een funsport in....
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:32:32 #180
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_70728647
ga je dan ook duits blaffen enzo ?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:58:15 #181
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70732033
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Fugie het volgende:
ga je dan ook duits blaffen enzo ?
Mijn ervaring is dat als je het in het Nederlands doet, dat de essentie ook wel overkomt. Ze weten namelijk dondersgoed wat wel en niet mag.
Maar het schijnt op sommige plekken wel zo te zijn dat de skischool extra geld betaalt om te 'mogen voordringen'. Want het gaat van de lestijd af, als er steeds 15-30 min. in de rij moet worden gestaan.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:11:24 #182
71115 Rnej
I walk the line
pi_70734305
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat als je het in het Nederlands doet, dat de essentie ook wel overkomt. Ze weten namelijk dondersgoed wat wel en niet mag.
Maar het schijnt op sommige plekken wel zo te zijn dat de skischool extra geld betaalt om te 'mogen voordringen'. Want het gaat van de lestijd af, als er steeds 15-30 min. in de rij moet worden gestaan.
ik moet ze alleen heel boos aankijken en mn board in de weg zetten, die magere scharminkeltjes moeten met z'n 20en komen wil ik wijken

en ze kijken ook eerst heeeeeel voorzichtig als ze je inhalen of je ze voorbij laat gaan of niet... niet dat het uitmaakt want inhalen doen ze toch wel..

en dat van dat extra geld betalen heb ik echt nog nooooit gehoord... soms huren ze een piste af en gebruiken ze de lift die daarvoor is... en als mensen dat zien gebruiken ze automatisch die lift niet meer... (ik wel overigens) ... maar een skischool mag mijns inziens nooit voordringen omdat ze betalen, ze hebben wel vaak een eigen lift afgehuurd bij een bepaalde piste...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:46:08 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70737380
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat ze omver geskied worden of dat ze het zelf doen? Of allebei? Ik vind allebei erg. Die kinderen hebben, over het algemeen, ouders. Die moeten daar iets van zeggen/aan doen.
Nou ja ik vind bij hele kleine kinderen dat het kan gebeuren. Vanaf een jaar of 12/13 vind ik dat ze echt zelf moeten gaan oppassen en vind ik het echt kwalijk als het gebeurd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:46:19 #184
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70737387
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Fugie het volgende:
ga je dan ook duits blaffen enzo ?
ik wel

Kan ik goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:33:28 #185
71115 Rnej
I walk the line
pi_70741914
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja ik vind bij hele kleine kinderen dat het kan gebeuren. Vanaf een jaar of 12/13 vind ik dat ze echt zelf moeten gaan oppassen en vind ik het echt kwalijk als het gebeurd...
die slalomkoters van een jaar of 10 doen het ook gewoon expres... en dan kijken ze heeeel sneaky of je t niet ziet.. ze weten hartstikke goed dat t niet mag.. .en daarom haal ik ze ook neer als ze t doen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:02:45 #186
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70743353
oehh mn nieuwe jas is binnen en hij is te gek
zal zo wel ff een fototje maken

fotooo


[ Bericht 24% gewijzigd door saaw op 07-07-2009 16:15:22 ]
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:46:31 #187
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70747823
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef saaw het volgende:
oehh mn nieuwe jas is binnen en hij is te gek
zal zo wel ff een fototje maken

fotooo
[ afbeelding ]
Niet mijn smaak. Maar hij is wel mooi! Zeker in combinatie met die pants
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:51:29 #188
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70748013
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik moet ze alleen heel boos aankijken en mn board in de weg zetten, die magere scharminkeltjes moeten met z'n 20en komen wil ik wijken

en ze kijken ook eerst heeeeeel voorzichtig als ze je inhalen of je ze voorbij laat gaan of niet... niet dat het uitmaakt want inhalen doen ze toch wel..

en dat van dat extra geld betalen heb ik echt nog nooooit gehoord... soms huren ze een piste af en gebruiken ze de lift die daarvoor is... en als mensen dat zien gebruiken ze automatisch die lift niet meer... (ik wel overigens) ... maar een skischool mag mijns inziens nooit voordringen omdat ze betalen, ze hebben wel vaak een eigen lift afgehuurd bij een bepaalde piste...
In het zwarte woud heb je een paar plekken waar er niet zo heel veel liftjes zijn.
Ik heb idd wel eens meegemaakt dat er ook een aparte lift voor de skischool was. Zo'n babyliftje.
Ik vind het ook belachelijk om betalen om te mogen voordringen, maar ik heb het meerdere keren van verschillende mensen gehoord. Wellicht is het maar een verhaal dan... Hoop ik.

Ik heb een autoritaire blik in mijn ogen als peuterleidster zijnde en mijns inziens zijn dat soort koters ook nét kleine kinderen. Dus dat leent zich er goed voor
Nee hoor. Ik zeg er gewoon wat van en ja: ik blokkeer idd ook de doorgang. Tot grote ergernis van betreffende kinderen.
Wat ik ook vaak meemaak is dat het liftpersoneel gewoon toekijkt en niets doet aan het voordringen. Daarom dacht ik ook dat het voornoemde verhaal klopte.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:24:23 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70749076
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

In het zwarte woud heb je een paar plekken waar er niet zo heel veel liftjes zijn.
Ik heb idd wel eens meegemaakt dat er ook een aparte lift voor de skischool was. Zo'n babyliftje.
Ik vind het ook belachelijk om betalen om te mogen voordringen, maar ik heb het meerdere keren van verschillende mensen gehoord. Wellicht is het maar een verhaal dan... Hoop ik.

Ik heb een autoritaire blik in mijn ogen als peuterleidster zijnde en mijns inziens zijn dat soort koters ook nét kleine kinderen. Dus dat leent zich er goed voor
Nee hoor. Ik zeg er gewoon wat van en ja: ik blokkeer idd ook de doorgang. Tot grote ergernis van betreffende kinderen.
Wat ik ook vaak meemaak is dat het liftpersoneel gewoon toekijkt en niets doet aan het voordringen. Daarom dacht ik ook dat het voornoemde verhaal klopte.
Tja, wat zou jij doen als je 4 maanden lang elke dag bij een lift staat van 9:00 tot 16:00 en dat dus gewoon 7 uur per dag elke 5 min ziet gebeuren. Dan zou ik ook op een gegeven moment zoiets hebben van "zoek het lekker uit". Als er dan echt serieuze problemen zijn dan komen ze wel even helpen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. En vergeet niet dat die gasten gewoon 6 of 7 dagen per week werken. Kortom, echt bijna non-stop.

Ik probeer me er niet te druk over te maken. Vroeger deed ik dat ook wel. Nu heb ik er al zo vaak wat van moeten zeggen dat ik me mond maar hou en me er niet druk over probeer te maken. Behalve als het te erg wordt. Mensen die echt onder linten door gaan om maar even voor te dringen vind ik echt niet kunnen. Als ze er zo nodig langs moeten omdat ze een stoeltje eerder moeten hebben. Ach, het zal mijn tijd wel duren en ik heb geen haast.

Maar als het moet kan ik wel heel goed in het duits duidelijk maken wat ik bedoel en dat het me niet aan staat.
Een paar mooie zinnetjes zijn "hey du arsch, spinst du oder!" of "bist du tapert!" Als je dat tegen van die kleine ventjes zegt zijn ze gelijk stil. Is ook mooi als je een paar duitse/oostenrijkse leerlingen hebt die vervelend zijn. Gewoon met een heel streng gezicht zeggen. Dan begrijpen ze de boodschap meteen

heb je het opgeschreven voor komend seizoen Rnej?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:55:29 #190
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70750222
Toffe jas saaw!

Ik roep ook wel eens "pas op!" maar dat is dan meestal in paniek omdat ik op een ijsplaat oid zit en de controle over mn board een beetje kwijt ben . Dan doe ik er alles aan om te remmen maar ik heb liever dat mensen in de gaten hebben dat ze even geen onverwachte bewegingen moeten maken want ik knal liever niet op een ander. Is trouwens ook nog nooit gebeurd. De keren dat ik bijna op een ander zou knallen liet ik me vallen, doe liever mezelf pijn .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:41:48 #191
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_70755623
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

ik wel

Kan ik goed
opnames !
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:50:49 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70762424
Ik ben, tijdens het skiën, wel eens op een boarder geknald. Het was een piste die in tweeën werd gedeeld door een strookje naaldbomen en na enkele tientallen meters kon je van baan wisselen. Dus tussen twee stroken bos door. Hij en ik wisselden tegelijkertijd van baan en botsten in volle vaart. We stamelden tegen elkaar excuses voor het niet goed hebben gekeken. We vonden allebei dat we een foutje hadden gemaakt. We konden er eigenlijk wel om lachen. Beiden niet echt bezeerd. Niet serieus tenminste. Volgende dag had ik een stijve arm, maar als je zag in wat voor volle vaart het ging.... Daar een ski, hier een stok, daar een bril... Well you get the picture..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:29:51 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70766185
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

opnames !
Heb ik niet en is denk ik maar goed ook
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:34:32 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70766300
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik ben, tijdens het skiën, wel eens op een boarder geknald. Het was een piste die in tweeën werd gedeeld door een strookje naaldbomen en na enkele tientallen meters kon je van baan wisselen. Dus tussen twee stroken bos door. Hij en ik wisselden tegelijkertijd van baan en botsten in volle vaart. We stamelden tegen elkaar excuses voor het niet goed hebben gekeken. We vonden allebei dat we een foutje hadden gemaakt. We konden er eigenlijk wel om lachen. Beiden niet echt bezeerd. Niet serieus tenminste. Volgende dag had ik een stijve arm, maar als je zag in wat voor volle vaart het ging.... Daar een ski, hier een stok, daar een bril... Well you get the picture..
Het kan altijd een keer gebeuren.
Ik had afgelopen winter een hele lege piste met nog een vent. 20m breed. Kan weinig gebeuren zou je denken.
Ik draaide grote carvebochten, hij korte bochten naar beneden. Toen kwamen we elkaar ook een keer tegen. Probleem was dat hij regular is en ik goofy dus als we op onze backside staan, staan we allebei met onze ruggen naar elkaar toe. We hebben elkaar gewoon nooit kunnen zien.
Dan zeg ik, shit happens!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:22:08 #195
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70791179
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het kan altijd een keer gebeuren.
Ik had afgelopen winter een hele lege piste met nog een vent. 20m breed. Kan weinig gebeuren zou je denken.
Ik draaide grote carvebochten, hij korte bochten naar beneden. Toen kwamen we elkaar ook een keer tegen. Probleem was dat hij regular is en ik goofy dus als we op onze backside staan, staan we allebei met onze ruggen naar elkaar toe. We hebben elkaar gewoon nooit kunnen zien.
Dan zeg ik, shit happens!
Ja precies. Dat heb je inderdaad ook nog ja...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:38:04 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_70793787
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja, wat zou jij doen als je 4 maanden lang elke dag bij een lift staat van 9:00 tot 16:00 en dat dus gewoon 7 uur per dag elke 5 min ziet gebeuren. Dan zou ik ook op een gegeven moment zoiets hebben van "zoek het lekker uit". Als er dan echt serieuze problemen zijn dan komen ze wel even helpen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. En vergeet niet dat die gasten gewoon 6 of 7 dagen per week werken. Kortom, echt bijna non-stop.

Ik probeer me er niet te druk over te maken. Vroeger deed ik dat ook wel. Nu heb ik er al zo vaak wat van moeten zeggen dat ik me mond maar hou en me er niet druk over probeer te maken. Behalve als het te erg wordt. Mensen die echt onder linten door gaan om maar even voor te dringen vind ik echt niet kunnen. Als ze er zo nodig langs moeten omdat ze een stoeltje eerder moeten hebben. Ach, het zal mijn tijd wel duren en ik heb geen haast.

Maar als het moet kan ik wel heel goed in het duits duidelijk maken wat ik bedoel en dat het me niet aan staat.
Een paar mooie zinnetjes zijn "hey du arsch, spinst du oder!" of "bist du tapert!" Als je dat tegen van die kleine ventjes zegt zijn ze gelijk stil. Is ook mooi als je een paar duitse/oostenrijkse leerlingen hebt die vervelend zijn. Gewoon met een heel streng gezicht zeggen. Dan begrijpen ze de boodschap meteen

heb je het opgeschreven voor komend seizoen Rnej?
ehh.. wat betekent het? spinst? en tapert? .. wat? ik kan elleen les geven en "zwei bier bitte" ... ik heb nooit boos-Duits gehad op school ;-)
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:41:12 #197
71115 Rnej
I walk the line
pi_70793902
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het kan altijd een keer gebeuren.
Ik had afgelopen winter een hele lege piste met nog een vent. 20m breed. Kan weinig gebeuren zou je denken.
Ik draaide grote carvebochten, hij korte bochten naar beneden. Toen kwamen we elkaar ook een keer tegen. Probleem was dat hij regular is en ik goofy dus als we op onze backside staan, staan we allebei met onze ruggen naar elkaar toe. We hebben elkaar gewoon nooit kunnen zien.
Dan zeg ik, shit happens!
ik heb dat ook een keer gehad op mn anwarteropleiding.. nota bene net na de instructie over dit soort dingen...

kerel en ik backside to backside.. ik keek goed over mn schouder... ik zag hem, dus ik remde een keer of 2 bij om achter hem langs te boarden... probleem was dat hij hetzelfde had gedaan en nu ook op weg was om achter mij langs te boarden... we vlogen allebei een keer of 3 GOED over de kop... was niet heel erg leuk om mee te maken.. en je voelt je dubbel lullig omdat je leraar je er net voor gewaarschuwd had... 't is gewoon een moeilijke situatie...
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:15:41 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70801041
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehh.. wat betekent het? spinst? en tapert? .. wat? ik kan elleen les geven en "zwei bier bitte" ... ik heb nooit boos-Duits gehad op school ;-)
Spinst du is tirols of zillertalerisch voor "ben je idioot ofzo" of "ben je nou helemaal gek geworden". of iets in die trant zeg maar.
Bist du tapert betekent ongeveer hetzelfde alleen in het weens.
Die verschillende accenten daar

Of als het een oostenrijker is hem uitmaken voor duitser. Dan krijg je ze ook echt op de kast
Andersom krijg je trouwens een wat minder boeiend effect...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:03:23 #199
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70806026
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Spinst du is tirols of zillertalerisch voor "ben je idioot ofzo" of "ben je nou helemaal gek geworden". of iets in die trant zeg maar.
Bist du tapert betekent ongeveer hetzelfde alleen in het weens.
Die verschillende accenten daar

Of als het een oostenrijker is hem uitmaken voor duitser. Dan krijg je ze ook echt op de kast
Andersom krijg je trouwens een wat minder boeiend effect...

*bookmarked*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:10:51 #200
71115 Rnej
I walk the line
pi_70808259
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Spinst du is tirols of zillertalerisch voor "ben je idioot ofzo" of "ben je nou helemaal gek geworden". of iets in die trant zeg maar.
Bist du tapert betekent ongeveer hetzelfde alleen in het weens.
Die verschillende accenten daar

Of als het een oostenrijker is hem uitmaken voor duitser. Dan krijg je ze ook echt op de kast
Andersom krijg je trouwens een wat minder boeiend effect...
ach, Arschloch roepen kan altijd nog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')