Whooptiedooow~~~!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:21 schreef saaw het volgende:
Ik vind het ook niks, zo'n skinny. Maar lekker zelf weten inderdaad.
Vorig jaar was ik in Oostenrijk met carnaval en toen hadden allemaal snowboardleraren bij een of andere tweedehandswinkel allemaal van die vreselijke oldskool skipakken gekocht in paars/lila/fluor roze/mintgroen.
Zal eens kijken of ik er nog een fototje van heb, was echt prachtig!
[edit] gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Rnej het volgende:
k moet nog steeds zo'n jaren 80 outfit hebben, heerlijk om in de lift te stappen dat iedereen denkt dat je er niets van bakt
en vervolgens switch op je parkplankje zwart gaan rocken(ok, zo goed ben ik nog niet,... rood maybe
)
ik haal skiers in die met stokken onder hun stokken in racestand naar beneden gaan..... en dan nog ff mn ipod uit mn zak trekken en een ander nummertje opzetten.... geweldig om die gasten te pesten... "dus je denkt dat je hard gaat? "quote:Op zondag 28 juni 2009 17:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een heel goofy muts. Die mutsen die je van de winter zo vaak zag, met die "vlechtjes" aan de oorflappen, gevoerd met fleece. Maar die van mij heeft een wollen hanekam. Mij stonden ze ook een beetje raar aan te kijken, maar ik kan gewoon lekker nonchalant skiën. Niet netjes, maar wel keihard scheuren en met opzet wiebelen zonder daarbij te vallen.
Stokken?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik haal skiers in die met stokken onder hun stokken in racestand naar beneden gaan..... en dan nog ff mn ipod uit mn zak trekken en een ander nummertje opzetten.... geweldig om die gasten te pesten... "dus je denkt dat je hard gaat? "
Zo'n soort muts heb ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 17:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een heel goofy muts. Die mutsen die je van de winter zo vaak zag, met die "vlechtjes" aan de oorflappen, gevoerd met fleece. Maar die van mij heeft een wollen hanekam. Mij stonden ze ook een beetje raar aan te kijken, maar ik kan gewoon lekker nonchalant skiën. Niet netjes, maar wel keihard scheuren en met opzet wiebelen zonder daarbij te vallen.
Tijdens de Val Thorens week had ik ook zo'n mooie.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik haal skiers in die met stokken onder hun stokken in racestand naar beneden gaan..... en dan nog ff mn ipod uit mn zak trekken en een ander nummertje opzetten.... geweldig om die gasten te pesten... "dus je denkt dat je hard gaat? "
weer zo'n arrogante skiër... wat doe je in dit topic dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Stokken?Niet nodig. Zitten maar in de weg. Op een vlak stuk skate ik gewoon een stukkie met mijn ski's.
Veel leuker en beter voor je conditie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Baggy is sexy![]()
I love baggy..... I did baggy.... I ám baggy... rrrrr!
Zo... klaar
2611quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar het is toch tijdelijk? Dus je gaat vanuit daar zoeken naar iets anders? En wat studeer je?
Ik woon hartje centrumDelft is zo leuk
Ik moet ook nog een keer zo'n pak scoren.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:21 schreef saaw het volgende:
Ik vind het ook niks, zo'n skinny. Maar lekker zelf weten inderdaad.
Vorig jaar was ik in Oostenrijk met carnaval en toen hadden allemaal snowboardleraren bij een of andere tweedehandswinkel allemaal van die vreselijke oldskool skipakken gekocht in paars/lila/fluor roze/mintgroen.
Zal eens kijken of ik er nog een fototje van heb, was echt prachtig!
[edit] gevonden!
[ afbeelding ]
Wtf.... grotere boots voor je lange tenen. Ik zit te dollen, dude!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
weer zo'n arrogante skiër... wat doe je in dit topic dan?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wtf.... grotere boots voor je lange tenen. Ik zit te dollen, dude!
Ik heb niets om arrogant over te zijn.. Dat zou je zien als je me op de piste zag, man.
ik heb nog steeds een kuthekel aan kutskiërs hoor.... maar skiërs die aan de kant gaan voor me mogen blijven...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Als er iemand een kutopmerking over een skier kan plaatsen en het stiekem als grapje bedoelen is het Rnej wel
Ik had de smiley er al zelf bijbedacht eigenlijk
Ow...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
whehe.. toen k zag dat ik vergeten was een smiley neer te zetten dacht ik bij mezelf: "MMMM.. wat zou er gebeuren als ik m toch gewoon weglaat?" ...
![]()
![]()
![]()
*mompelt iets over eigen lange tenen*quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Als er iemand een kutopmerking over een skier kan plaatsen en het stiekem als grapje bedoelen is het Rnej wel
Ik had de smiley er al zelf bijbedacht eigenlijk
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een kuthekel aan kutskiërs hoor.... maar skiërs die aan de kant gaan voor me mogen blijven...
eensch, iedereen moet het leren, maar ik zie te vaak mensen echt doodsbang op de latten staan zonder leraar in de buurt... en dan met een slakkegangetje 2 uur over een piste doen die ik in 3 minuten doe... letterlijk... niet alleen irritant, maar vooral ook gevaarlijk voor anderen en voor henzelf...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:59 schreef Komakie het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan mensen over het algemeen op de piste. Daarom doe ik ook alleen maar aan poeder rijden
Maar serieus, of ze nou op een snowboard of op ski's staan. ik heb gewoon een hekel aan veel piste gangers. Zo veel zijn er niet capabel om fatsoenlijk een piste af te komen. Misschien ligt mijn standaard te hoog, maar er zijn maar bar weinig mensen waarvan ik denk "die heeft geen les meer nodig om goed een berg af te komen".
Dus je moet jezelf bedwingen om ze niet mee te slepen en ze nog wat lessen te geven..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:59 schreef Komakie het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan mensen over het algemeen op de piste. Daarom doe ik ook alleen maar aan poeder rijden
Maar serieus, of ze nou op een snowboard of op ski's staan. ik heb gewoon een hekel aan veel piste gangers. Zo veel zijn er niet capabel om fatsoenlijk een piste af te komen. Misschien ligt mijn standaard te hoog, maar er zijn maar bar weinig mensen waarvan ik denk "die heeft geen les meer nodig om goed een berg af te komen".
Had ik v/d winter nog in Mayrhofen, ik gewoon relaxt naar beneden bochten voorspelbaar bochten gedrag etc. Hoor ik opeens achtung en nog geen halve seconde later knalt er zo'n skier op me.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ow...![]()
...![]()
[..]
*mompelt iets over eigen lange tenen*
[..]
ik voldoe aan de eisen! Ik kijk altijd uit, ik discrimineer niet. Ik heb ook echt een F*cking hekel aan die pistegangers, mééstal skiërs van rond de 50 jaar, die met een noodgang de piste afgaan en niet uitkijken. En dan boos zijn als zíj tegen jóu opbotsen, beledigd dat er mensen bestaan die net ff minder goed kunnen skiën of boarden. Te beroerd zijn om met een kind in de lift te staan. Niet op of om kijken als ze je bijna ondersteboven skiën of wel en dan keihard: 'achtung!' schreeuwen, terwijl ze zelf niet uit hun doppen kijken!
Grrrr grrr grrrrrrrrr
Mensen die zo hard mogelijk gaan terwijl ze geen techniek hebben zijn veel gevaarlijker. Dat is het soort mensen dat het meeste ongelukken veroorzaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
eensch, iedereen moet het leren, maar ik zie te vaak mensen echt doodsbang op de latten staan zonder leraar in de buurt... en dan met een slakkegangetje 2 uur over een piste doen die ik in 3 minuten doe... letterlijk... niet alleen irritant, maar vooral ook gevaarlijk voor anderen en voor henzelf...
ik heb t wel eens meegemaakt dat de skipatrol zo'n kerel z'n skipas af ging pakken, leuk gezicht is dat... 2 gasten erachteraan die achteruit-skiënd die "achtung" gasten nog inhalen... dag skipas van 250 euriquote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n 'achtung!' door een klasje miniskiërtjes heen ging. Het overgrote deel lag ondersteboven en de leraar was net een stukje naar beneden gegleden. Had het eerst niet in de gaten, maar was al gauw op weg terug. Waren echt een paar kinders bij die gewond waren. Ik heb ze toen samen met iemand anders weer opgeraapt. Kinders waren totaal overstuur, was echt zielig. En de aanstichter in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk...
Mijn bloedeigen neefje was zo'n tiepje dat als een blinde gans de piste afging. Was in de zin van 'vroeger'. Hij heeft geen fatale klap gemaakt. Als zullen sommigen, ik niet, het hem toegewenst hebben. Je hield af en toe echt je hart vast.
Bij kleine kinderen vind ik het zo mogelijk nog ergerquote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat zo'n 'achtung!' door een klasje miniskiërtjes heen ging. Het overgrote deel lag ondersteboven en de leraar was net een stukje naar beneden gegleden. Had het eerst niet in de gaten, maar was al gauw op weg terug. Waren echt een paar kinders bij die gewond waren. Ik heb ze toen samen met iemand anders weer opgeraapt. Kinders waren totaal overstuur, was echt zielig. En de aanstichter in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk...
Mijn bloedeigen neefje was zo'n tiepje dat als een blinde gans de piste afging. Was in de zin van 'vroeger'. Hij heeft geen fatale klap gemaakt. Als zullen sommigen, ik niet, het hem toegewenst hebben. Je hield af en toe echt je hart vast.
Dat ze omver geskied worden of dat ze het zelf doen? Of allebei? Ik vind allebei erg. Die kinderen hebben, over het algemeen, ouders. Die moeten daar iets van zeggen/aan doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij kleine kinderen vind ik het zo mogelijk nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |