De Feather is een lekker board, heb ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef warrel het volgende:
TVP
Morgenmiddag ga ik mijn snowboard ophalen! Een Burton Feather. Men zegt dat het voor mij een perfect board is (pas 2 jaar ervaring) en ik vind de print supervet
Binnenkort dus oefenen in Snowworld, maar m'n jas is niet de friste meer. Hoe moet ik deze wassen om te zorgen dat die goed water en winddicht blijft?
Deze:quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De Feather is een lekker board, heb ik ook. Ook 2 (ondertussen 3) jaar ervaring. Welke print heb je dan?
Die vind ik mooi ja! Ik heb zelf die van 07 (links is bovenkant):quote:
topicpolicy: tvp's en firstposts in topics mogen alleen gemaakt worden icm een foto die topic gerelateerd is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef warrel het volgende:
TVP
Morgenmiddag ga ik mijn snowboard ophalen! Een Burton Feather. Men zegt dat het voor mij een perfect board is (pas 2 jaar ervaring) en ik vind de print supervet
Binnenkort dus oefenen in Snowworld, maar m'n jas is niet de friste meer. Hoe moet ik deze wassen om te zorgen dat die goed water en winddicht blijft?
Wij gaan ook Union verkopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef GenesiZ het volgende:
k ben van plan de komende winter mijn 06/07 Cartels te vervangen voor wat nieuws.
Ik heb hiervoor een Co2 in gedachte maar lees veel verhalen over de Union bindingen. Heb even op de site gekeken en ze zien er goed uit, maar niet zo spectaculair als de burton reeks.
Nu is dat natuurlijk puur smaak, al vindt ik de baseplate wel mooier doorlopen op de Union maar wat maakt deze zo beter dan de Burton bindingen?
Is het omdat Burton veel groter is en meer commerciëler is of zijn de unions steviger/lichter dan burton?
Ik zie zojuist ook Ride Beta & Alpha bindingen en die zijn wel erg sweet , zelfs nog mooier dan de Unions. Nu wordt het helemaal lastig.
Aight! Ik regel even een foto!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
topicpolicy: tvp's en firstposts in topics mogen alleen gemaakt worden icm een foto die topic gerelateerd is.
anyway
laten stomen is een goede optie. Dat doet mijn moeder ook altijd met mijn jassen.
Anders staat het ook wel op het labeltje in de jas.
Veel jassen kun je tegenwoordig gewoon zonder problemen wassen. Ik geloof wel op lage temperatuur maar het kan wel
jammer dat je niet kan komenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef warrel het volgende:
@ saaw: die is zeker vet! Al vind ik dat 'gat' in de voorste strap zo gek.. Zeker omdat je ook een deel van het plastic er af zou moeten knippen.. Maar verder weet ik er ook niet heel veel van
@ Rnej: dankjewel voor de tips! Ik ga sowieso niet stomen, omdat het label op m'n jas dat al niet adviseert. Dus binnenkort met die wax in de wasmachine.
En een meet is altijd leuk! Al ben ik de 10e op vakantie. Volgende week ga ik hopelijk een keer naar Zoetermeer of Den Haag. En eind juli naar Landgraaf
Hmm. Ik kon kiezen tussen een witte Lexa met dat gat, en een een gewone capstrap. Sowieso leek mij die met capstrap beter, omdat de achterkant van de witte binding tegen het zachte gedeelte van m'n boot zou duwen. En aangezien ik altijd al zo snel pijnlijke spieren krijg..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan komen
en waarom het plastic eraf knippen? nergens voor nodig.. en dat gat zit er puur ter materiaal- en gewichtsbesparing, de drukpunten zitten verspreid om de rand, en juist niet in het midden, dat is de hele grap van capstraps (zo heten ze, niet toe-caps)
<snowboardleraar modus>quote:Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Hmm. Ik kon kiezen tussen een witte Lexa met dat gat, en een een gewone capstrap. Sowieso leek mij die met capstrap beter, omdat de achterkant van de witte binding tegen het zachte gedeelte van m'n boot zou duwen. En aangezien ik altijd al zo snel pijnlijke spieren krijg..
Wat me gelijk naar iets anders brengt wat ik wilde vragen: Wat voor een oefeningen kan ik doen om m'n spieren sterker en soepeler te maken, in vooral m'n onderbenen, waardoor ik komende winter beter voorbereid ben en hopelijk wat minder spierpijn krijg?
slim, maar het helpt weinig tegen de spierpijn... vochtregulatie is wel een van de dingen waar je op moet letten idd..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:12 schreef saaw het volgende:
Vegetarisch zijn op wintersport lijkt me sowieso lastig trouwens
Ik neem altijd magnesium bruistabletten 's avonds. Die zijn goed voor de vochtregulatie in je lichaam, wat dus extra belangrijk is als je zo aan het sporten bent en ook nog eens buiten in de kou.
kan wel, ik heb eigenlijk sinds ik in de sportschool woon nooit meer spierpijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef saaw het volgende:
Magnesium helpt bij het ontspannen van je spieren, waardoor je spierpijn zeker sneller weer weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |