quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:42 schreef DeWaasheid het volgende:
Hier (Eindhoven) heb je 24 uur winkels. Je hebt daar vast wel een AH to-go in de buurt? Daar kan je vaak ook nog wel wat spullen halen tot een uurtje of 11 's avonds.
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Steve-O het volgende:
Familie/vrienden zijn altijd de oplossinn in deze
Bedankt mensen! Jullie geven mij weer hoop op een hartig ontbijt voor een goed begin van de dag!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zou naar een benzinestation gaan. Btw ontbijten doe je niet op 12.41 dan brunch/lunch je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:49 schreef Ensaf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom
Ga weg
Ik heb nog 2 eieren in mijn koelkast gevonden waar ik eventueel pannenkoeken van zou kunnen maken. Ik probeer er nu achter te komen hoe oud ze zijn.quote:
Ik mag graag geheel uit de context, suggestief en sellectief citeren. Dat doe ik bij deze dus ook even:quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
je trekt het in het belachelijke door er elke dag ene te openen. Dan krijg je vanzelf de indruk dat het bullshit is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Waarom open je het überhaupt? Post dat soort shizzle in ONZ dan.
Eitjes in een bak water leggen, als ze gaan drijven zou ik ze niet meer opeten.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 eieren in mijn koelkast gevonden waar ik eventueel pannenkoeken van zou kunnen maken. Ik probeer er nu achter te komen hoe oud ze zijn.
Een AH-to-go wordt hem helaas niet, er zitten geen avond/zondagwinkels hier.
Benzinepomp is ook nog een optie, zo'n 1000 meter hier vandaan zit er een. Ik probeer er achter te komen of deze zondag nog bemand wordt.
Ik zou vanavond nog even naar een maat om voetbal te kijken, voor maandag moet ik daar altijd wel wat brood van kunnen krijgen.
Kortom, er wordt druk aan gewerkt!
wat een onzin.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Eitjes in een bak water leggen, als ze gaan drijven zou ik ze niet meer opeten.
Zolang ze nog op de bodem blijven liggen zijn ze nog best eetbaar..
dat wat ik zei dus.. komt op tzelfde neer, niet??quote:Op zondag 17 mei 2009 13:18 schreef steeg het volgende:
ensaf, om te testen of je ei nog vers is
liter water + 40 gram keukenzout
ei erin mikken: zakt het naar de bodem dan is het ok,
gaat het 'hangen' in het water dan moet je oppassen... blijft het drijven dan kun je het weggooien.
Heb je echt zoveel moeite om één dagje vooruit te denken?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Ik vind het erg irritant als ik op zaterdag moet bedenken wat ik zondag wil eten. En dat ik er aan moet denken om voor 2 dagen ontbijt te halen.
Soms vergeet ik wel dingen idd. Of ik koop op zaterdag pasta en heb dan op zondag meer zin in rijstquote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heb je echt zoveel moeite om één dagje vooruit te denken?
Dit doe ik ook hoor. Vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms vergeet ik wel dingen idd. Of ik koop op zaterdag pasta en heb dan op zondag meer zin in rijst.
Ik ga ook altijd elke dag naar de winkel. Ik vind het fijner om een uur van tevoren te bedenken wat je wil eten en dat te halen, ipv voor een week van tevoren je hele menu te plannen.
Okee, kan ik volgen. Ik plan ook niet de hele week vooruit. Hier zijn de winkels altijd open, zelfs op 1e Kerstdag. Dat is handig, maar toch mis ik de sfeer van vroeger toen alles gewoon dicht was op zondag. Voelde wel relaxed en 'vredig'.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms vergeet ik wel dingen idd. Of ik koop op zaterdag pasta en heb dan op zondag meer zin in rijst.
Ik ga ook altijd elke dag naar de winkel. Ik vind het fijner om een uur van tevoren te bedenken wat je wil eten en dat te halen, ipv voor een week van tevoren je hele menu te plannen.
Hoe loopt muis vs. kat nou afquote:Op zondag 17 mei 2009 13:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik mag graag geheel uit de context, suggestief en sellectief citeren. Dat doe ik bij deze dus ook even:
[..]
[..]
Ja hoor, ik vergeet ook wel eens wat.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:38 schreef Ensaf het volgende:
Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad? Wat heb je gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |