Al gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef karr-1 het volgende:
Uitslapen
Die van gister?quote:krant lezen,
Geen zin in, lees alleen s'avonds.quote:boek lezen,
Er zijn alleen maar kerk-programma's en domme kindershows op.quote:tv kijken
Owja, de bekerfinale.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef Ensaf het volgende:
Heenveen - Twente!
Maxima Jarig!
Songfestival-nagenietdat!
Wat nou saaie zondag...?
quote:
U had liever op vrijdag of zaterdag alles dicht gehad?quote:
Nee. Laat iedereen lekker z'n ding doen en naar een dienst gaan, maar ik hoef zelf niets met kerken te maken te hebben. Zij wel met mijn zondag blijkbaar.quote:
quote:
Dildo's gebruiken is niet hetzelfde als vrijen.quote:
Hey kijk, een christen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
mensen die een hekel aan christenen hebben, zonder daarbij met een goed argument te komen
Arbeitenquote:
Ja een ons-kent-ons gatquote:
150 is dat hier geloof ik.quote:
Jezus zei het al:quote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
mensen die een hekel aan christenen hebben, zonder daarbij met een goed argument te komen
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus zei het al:
Matteus 10:
16 Bedenk wel, ik zend jullie als schapen onder de wolven. Wees dus scherpzinnig als een slang, maar behoud de onschuld van een duif. 17 Pas op voor de mensen, want ze zullen je voor het gerecht brengen en je geselen in hun synagogen. 18 Jullie zullen omwille van mij worden voorgeleid aan gouverneurs en koningen, en een getuigenis moeten afleggen ten overstaan van hen en de heidenen. 19 Wanneer ze je uitleveren, vraag je dan niet bezorgd af hoe je moet spreken of wat je moet zeggen. Want wat je moet zeggen, zal je op dat moment worden ingegeven. 20 Jullie zijn het immers niet zelf die dan spreken, het is de Geest van jullie Vader die in jullie spreekt. 21 De ene broer zal de andere uitleveren om hem te laten doden, en vaders zullen hetzelfde doen met hun kinderen, en kinderen zullen zich tegen hun ouders keren en hen laten terechtstellen. 22 Jullie zullen door iedereen worden gehaat omwille van mijn naam; maar wie standhoudt tot het einde zal worden gered.
Morgen begint mijn weekend geen liters bier en laat op blijven, gewoon even tot rust komenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zondag
Familiebezoek.![]()
Brak zijn![]()
Formule 1 kijkende huisgenoten
Klusprogramma's![]()
Verveling![]()
Naar de kerk![]()
Het besef dat het weekend morgen voorbij is![]()
Take your pick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |