Precies. De wet overtreden en dan zeggen dat een ander het erger doetquote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef JDude het volgende:
Bij Wegmisbruikers zie je die "Ga toch echte boeven vangen"-zeikers ook regelmatig.
Nu ben ik m'n frustratie kwijtquote:
'komt allemaal door harry potter, bak ellende'quote:Op zondag 17 mei 2009 10:59 schreef Penisbaard het volgende:
Dat zijn over het algemeen mensen die ook "DE HOGUH HEREUH IN DE HAAG" en "VAN MEIN BUHLASTINGSCENTUH" roepen
Inderdaad, ze zegt gewoon de waarheid hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben toch ook geen oude oma overvallen?
Maar dat is Ruud. Hij mag dat zeggen.quote:
Of iemand die 150 gaat waar 100 is toegestaan: "waarom gaan jullie niet boeven vangen".quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef Ladidadida het volgende:
..en dan, als ze gepakt worden, dingen zeggen als: "Maar ik heb toch niemand vermoord?!"
Sukkels. Je hebt een strafbaar feit gepleegd, je wordt betrapt, deal with the consequences. Aanleiding voor mijn ergernis: een domme Limburgse in Rondom 10 (vanaf 20:00 ongeveer, voor de geïnteresseerden) die woedend is over het feit dat ze haar huurwoning is uitgetrapt nadat daar een brand was ontstaan door haar wietplantageEn dan roepen: "Ik heb geen oude oma overvallen ofzo!!"
Nee snol, maar je hebt wel de wet overtreden met je grafkop.
Tuig
Hè, dat lucht op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |