quote:Op zondag 17 mei 2009 09:13 schreef Sanne het volgende:
Ik was zo bang dat dat zusje erop zou gaan staan. Heb af en toe tegen haar zitten gillen!
Wij mensen zijn al trots als een kleine na 7 maanden gaat staanquote:Op zondag 17 mei 2009 09:10 schreef Quembel het volgende:
*smelt*,
Kijk nou toch, na 10 minuten al in de benen, wat wankel maar hé
quote:
En tante een goede tantequote:Zowel Phyo als Yu Yu Yin beschermen de baby tegen May Tagu.
Wie, moeder of zusje? Moeder rent steeds rond hem zodat zusje hem niet, wederom, omver kan lopen. Maar de stem zei dat zusje gewoon enthousiast is en dat ze t niet kentquote:Op zondag 17 mei 2009 09:22 schreef Quembel het volgende:
Ze zit er wel steeds tussen he Phyo phyo. Kennelijk is dat toch een puntje van zorg, hoorde we in dat interview, dat de (oudere) dochter het kwaad doet.
Als ze de ruimte heeft, zoals ik dat op de beelden zie, doet ze niet veel meer dan rondjes lopen en nog meer rondje lopen, ze tikt het niet echt van zijn voeten.
Hoe weten ze dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:23 schreef CartWOman het volgende:
Waarschijnlijk een meisje, ze zijn er blij mee.![]()
Ach wat een schatje
Ik ook joh, echt nét te laat. Maar kijk nou toch.... ben nu alleen maar ontroerd.quote:
Dat vraag ik me ook af, hij zei er verder niks over.quote:
Geweldig inderdaad, ik moet alleen helaas zo weg, ik kan blijven kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 09:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook joh, echt nét te laat. Maar kijk nou toch.... ben nu alleen maar ontroerd.
Klinkt plausibelquote:Op zondag 17 mei 2009 09:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Misschien omdat een stier meestal groter is als baby?
Kan ook, dat horen we nog wel, jongen/meisje...het is nu opletten op May Tagu, die schijnt echt het moment af te wachten totdat ze kan toeslaan, uit jaloezie!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef maok het volgende:
Of bij een jongetje is de piemel altijd al te zien, die worden tenslotte een meter als ze volwassen zijn.
Aii, toch geen enthousiasme dusquote:Op zondag 17 mei 2009 09:32 schreef CartWOman het volgende:
Oei volgens verzorger Bruno is kleine May jaloers en wil aanvallen, dus het blijft nog spannend![]()
Bruno is zowat in tranen van ontroering.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |