Ja daardoor heeft ie al aardig wat tikken gehad, hoop idd dat het niet nieuwsgierigheid isquote:
De mensen die wel keken zagen ook ineens een olifantje liggen vanuit het nietsquote:Op zondag 17 mei 2009 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Wacht ff, ik kijk heel even niet en er is een olifantje!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Wacht ff, ik kijk heel even niet en er is een olifantje!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Prachtig, hè?quote:
Same here.quote:Op zondag 17 mei 2009 08:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Prachtig, hè?![]()
Ojee ben echt net wakker, en direct goed ook. *wapper*![]()
![]()
Gelukkig maar, ze ging net bijna op hem zitten, al dan niet per ongelukquote:Op zondag 17 mei 2009 09:00 schreef Rewimo het volgende:
En moeder zusje maar wegduwen elke keer. Hoop dat ie zometeen echt blijft staan, dan ziet het er wat minder kwetsbaar uit.
Ik heb het vorige drama gelukkig niet meegekregen, maar dan moet je inderdaad blij zijn dat de moeder het beschermd.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
Man man man, wat was ik blij toen ik merkte dat moeder t kleine ding beschermt
quote:Het jong doet het zeer goed. Een historische primeur.
Ja, tof huh!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
Man man man, wat was ik blij toen ik merkte dat moeder t kleine ding beschermt
Goedzo San!quote:
Ja, leuk hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe die belgische vrouw helemaal enthousiast![]()
.
dat zei ik ook zoquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 09:13 schreef Sanne het volgende:
Ik was zo bang dat dat zusje erop zou gaan staan. Heb af en toe tegen haar zitten gillen!
Wij mensen zijn al trots als een kleine na 7 maanden gaat staanquote:Op zondag 17 mei 2009 09:10 schreef Quembel het volgende:
*smelt*,
Kijk nou toch, na 10 minuten al in de benen, wat wankel maar hé
quote:
En tante een goede tantequote:Zowel Phyo als Yu Yu Yin beschermen de baby tegen May Tagu.
Wie, moeder of zusje? Moeder rent steeds rond hem zodat zusje hem niet, wederom, omver kan lopen. Maar de stem zei dat zusje gewoon enthousiast is en dat ze t niet kentquote:Op zondag 17 mei 2009 09:22 schreef Quembel het volgende:
Ze zit er wel steeds tussen he Phyo phyo. Kennelijk is dat toch een puntje van zorg, hoorde we in dat interview, dat de (oudere) dochter het kwaad doet.
Als ze de ruimte heeft, zoals ik dat op de beelden zie, doet ze niet veel meer dan rondjes lopen en nog meer rondje lopen, ze tikt het niet echt van zijn voeten.
Hoe weten ze dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:23 schreef CartWOman het volgende:
Waarschijnlijk een meisje, ze zijn er blij mee.![]()
Ach wat een schatje
Ik ook joh, echt nét te laat. Maar kijk nou toch.... ben nu alleen maar ontroerd.quote:
Dat vraag ik me ook af, hij zei er verder niks over.quote:
Geweldig inderdaad, ik moet alleen helaas zo weg, ik kan blijven kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 09:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook joh, echt nét te laat. Maar kijk nou toch.... ben nu alleen maar ontroerd.
Klinkt plausibelquote:Op zondag 17 mei 2009 09:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Misschien omdat een stier meestal groter is als baby?
Kan ook, dat horen we nog wel, jongen/meisje...het is nu opletten op May Tagu, die schijnt echt het moment af te wachten totdat ze kan toeslaan, uit jaloezie!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:30 schreef maok het volgende:
Of bij een jongetje is de piemel altijd al te zien, die worden tenslotte een meter als ze volwassen zijn.
Aii, toch geen enthousiasme dusquote:Op zondag 17 mei 2009 09:32 schreef CartWOman het volgende:
Oei volgens verzorger Bruno is kleine May jaloers en wil aanvallen, dus het blijft nog spannend![]()
Bruno is zowat in tranen van ontroering.![]()
Omdat ze zulke sterke familiebanden kennen, moet May Tagu nu gelijk wennen aan het nieuwe zusje/broertje, I guessquote:Op zondag 17 mei 2009 09:35 schreef Quembel het volgende:
Da's toch wel een angstige gedachte.Waarom May dan niet weghalen of is dat te simpel?
Dan hou je het probleem en stel je het alleen maar uit.. met het risico dat de jaloezie nog groter wordt en een aanval veel harder en onvermijdelijker wordt..quote:Op zondag 17 mei 2009 09:35 schreef Quembel het volgende:
Da's toch wel een angstige gedachte.Waarom May dan niet weghalen of is dat te simpel?
Ja, maar ze willen ook zoveel mogelijk de natuur hun gang laten gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 09:40 schreef Quembel het volgende:
Aan een kant begrijp ik het ook wel, als May er niet direct aan wendt dan zal het bij het eerstvolgende contact alsnog kunnen uithalen (of erger) maar als dit het eerste olifantje is dat in de Zoo in Belgie wordt geboren wil je gevaren toch zoveel mogelijk uitsluiten. Oh nee,dat wasmijn gevoel dat sprak
uiteraard en dat is alleen maar goed, ik weet het welquote:Op zondag 17 mei 2009 09:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen ook zoveel mogelijk de natuur hun gang laten gaan
Het is best dubbel, aan de ene kant is die natuur zijn gang laten gaan goed, aan de andere kant, als May Tagu maar even de kans krijgt.......quote:Op zondag 17 mei 2009 09:45 schreef Quembel het volgende:
[..]
uiteraard en dat is alleen maar goed, ik weet het wel
Het is nieuw, het is onbekend, misschien is het wel een bedreiging, dus dat moet uitgebreid verkend worden. En ze is nog te jong om dat voorzichtig te doen denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waarom doet zusje dan zo? Ik dacht dat de vrouwen juist de baby's beschermen?
't Zijn net mensen!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:47 schreef Robijn1961 het volgende:
Het zusje is zelf nog jong (drie jaar) en snapt er niets van, ziet alleen dat alle aandacht naar het kleintje gaat, en is jaloers..
Ja, maar ze hebben het nu zelfs over gericht willen aanvallen. Ze moet door moeder en tante dan toch weten dat het wel ok is?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is nieuw, het is onbekend, misschien is het wel een bedreiging, dus dat moet uitgebreid verkend worden. En ze is nog te jong om dat voorzichtig te doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |