miauw to you too..quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je wordt een keer uitgenodigd op een feestje en de aandacht stijgt naar je hoofd?
Jongens jongens let's agree to disagree!quote:
Cousin's a freak and you have a crushquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jongens jongens let's agree to disagree!
Everybody put their faces down and asses up!
Come on guys, let's all be friends!
cuntquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jongens jongens let's agree to disagree!
Everybody put their faces down and asses up!
Come on guys, let's all be friends!
Dan ga jij toch face up?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
(btw geen action als iedereen face down is)
slordig!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn schuur is opgeruimt. En het is me zowaar gelukt om een boormachine te gebruiken, alleen hangt dus alles scheef... Maar dat boeit me niet, ik ben trots op mezelf dat ik iets kan.
nu nog even uitzoeken wat ik wil bewaren van mijn keuken inventaris en de spullen uit de slaapkamer die in de scuur terecht moeten komen
Je bent echt al die sites van gister weer af aan 't gaan he?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is het niet vreselijk?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je wordt een keer uitgenodigd op een feestje en de aandacht stijgt naar je hoofd?
Aaaah moet Dizer er even een kusje op geven?quote:
Nou ja, deze mag je ook wel houden hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:08 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
I'm keeping them all for myself!
Ik snap er echt helemaal niets van. Heb nog wel de meetlat enzo er bij gehangen enzo. Maar goed, waarom denk je dat mensen inhuur om hier in huis dingen te doen... Ik ben er gewoon niet voor geschikt...quote:
ja, maar je verdient het hoor!quote:
weer eens wat anders dan leerquote:
quote:
Mmmm, leer...quote:
fairytale-fetish?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn wel meer fetisjes dan alleen leer
weet ik, maar om ze nou alle 376 te vermelden....quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn wel meer fetisjes dan alleen leer
Volgens mij waren het er ook 377 eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weet ik, maar om ze nou alle 376 te vermelden....
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weet ik, maar om ze nou alle 376 te vermelden....
Euh... nah als jij vind dat Alexander in de Efteling thuis hoortquote:
Nha de kerel is best leuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:38 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Rocket boy... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm rocket
Had ik het over Alexander?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... nah als jij vind dat Alexander in de Efteling thuis hoort
heb ik ook wel eens gehad. Had er zeker een paar dagen last van. Hele schema weer door de warquote:Op zondag 17 mei 2009 16:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net mijn schouder verprutst met opdrukken, geloof ik.
Ach, daar horen we toch niets meer van.quote:
Ik welquote:
Het blijft voelen alsof hij verzuurd is, zonder dat ik er iets mee doe.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gehad. Had er zeker een paar dagen last van. Hele schema weer door de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |