Ik heb 1x struisvogelveren gezien, hier in Eindhoven.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:42 schreef Cairon het volgende:
maar dat is dan weer helemaal in Amerika... hebben ze niet zoiets dichter bij huis?
Ik ga naar Oslo op vakantie komende zomerquote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wel
of heb je de hoop al opgegeven?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x struisvogelveren gezien, hier in Eindhoven.
Per veer iets van 2 a 3 eur. Laat staan 2 hele vleugels
Whahahahahahaha ik geloofde je ook nog ffquote:Op zondag 17 mei 2009 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga naar Oslo op vakantie komende zomer
I'd wish
Ben je nu gespierd?quote:
Ja, was ik al (niet beefcake) . Maar na een jaar Pfeiffer ben ik, zeg maar, wat dikker geworden. Dus daar ben ik nu mee bezig. het meeste is er af. Er moet nog 5 kilootjes af.quote:
vertel verder?quote:
Waar ga je allemaal heen dan? Berlijn toch ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
vertel verder?
heb zo zin in een weekendje wegNederland is saai
![]()
Ik ga dit jaar al 4 keer weg
Mens kon niet eens zingen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef Peter het volgende:
Nog meer mannelijk schoon, en zelfs een gay-momentje op 2:04
Brussel, Berlijn, Londen en Madridquote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen dan? Berlijn toch ook?
toe maar.quote:
Gewoon lekker weg met bf.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toe maar.Allemaal vanwege iets speciaals? of gewoon er lekker uit?
Dat wordt flink sparen!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gewoon lekker weg met bf.
Ik wil heel graag volgend jaar naar Tokyo, alleen hartstikke duur helaas.
Daarom maar kost al een fortuin als je al bij kras vakanties boekt, kost het al tegen 2 ruggen. Daarvoor krijg je een kut 3 sterren hotel, ergens afgelegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat wordt flink sparen!Het schijnt daar echt geweldig te zijn.
Staat ook nog op mijn to do lijstnet zoals duizend andere dingen
Ja, kost klauwen vol geld. Misschien biedt vakantieveiling soelaas. Ik weet alleen niet of er ook Toykio tussenstaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom maar kost al een fortuin als je al bij kras vakanties boekt, kost het al tegen 2 ruggen. Daarvoor krijg je een kut 3 sterren hotel, ergens afgelegen.
number 1 lesson: all men are dogs.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die HOERRRRR heeft me bedrogen!
wat is dat voor iets?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, kost klauwen vol geld. Misschien biedt vakantieveiling soelaas. Ik weet alleen niet of er ook Toykio tussenstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |