en mijn bier is opquote:
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mijn bier is op
dus ik ga maar naar bed
ahaha roflolquote:
Ik heb er hier nog wel een paar voor jequote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, die beugel van me is ook bijna leeg.
Hmmm ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef KrAstrid het volgende:
ik ga zo ook eens mijn matras knuffelen
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:21 schreef Rixne het volgende:
[..]
Mijn ex komt zo thuis als het goed is .... * zucht*
Hmm, das lastig.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:21 schreef Rixne het volgende:
[..]
Mijn ex komt zo thuis als het goed is .... * zucht*
Ja en vooral lastig weer. Vanavond wilde ze niet thuis zijn omdat ze afleiding wilde hebben. Z i op dit moment in de stad met een aantal vrienden van der. Ze zal het wel naar der zin hebben. Ik daarentegen heb het gevoel dat het een lange nacht voor me zal worden.quote:
Tja, kut man. Ben er ook geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:28 schreef Rixne het volgende:
[..]
Ja en vooral pijnlijk weer. Vanavond wilde ze niet thuis zijn omdat ze afleiding wilde hebben. Ze is op dit moment in de stad met een aantal vrienden van der. Ze zal het wel naar der zin hebben. Ik daarentegen heb het gevoel dat het een lang nacht voor me zal worden.
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n oudersquote:Op zondag 17 mei 2009 02:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, kut man. Ben er ook geweest.
Zolang jullie maar beiden het idee hebben dat gescheiden wegen beter is. Hopelijk hoepelt ze snel op naar een vriendin/ouders ofzo.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Rixne het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n ouders![]()
Nou ja, dat is dan in ieder geval geregeld. Wel kut dat je ff alleen bent. Ik zou bij een maat gaan crashen ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Rixne het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n ouders
Heerlijk dat weer! Weg met m'n koppijnquote:
Ja, graag! Ik ben nog duf johquote:
whehequote:Op zondag 17 mei 2009 09:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, graag! Ik ben nog duf joh
Ik sta nooooit vroeg op op zondag & mijn msn vriendjes ook niet; alleen mijn Rabobank-geval is online
Zielig hèquote:Op zondag 17 mei 2009 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wheheaaaaaawwwwwwww
maar douchen is goed, mijn hoofd doet pijn!
Weinig eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh rix, mogguh duim, en wat hebben jullie dit weekend voor nasty dingen uitgespookt?
Dat ik geen foto's beschikbaar heb, betekent niet dat ik ze hier niet wil/kan laten zien, maar dat ik ze via geen enkel kanaal beschikbaar heb, ook niet via pm.quote:
wakker worden is iets wat ik zo ook maar eens ga doen, bakje koffie pakken, eitje bakken, verse broodjes uit de oven.. hmmmm, zin om mezelf te verwennen.. Jij ook een eitje en een justje erbij? zo gebrachtquote:Op zondag 17 mei 2009 11:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat ik geen foto's beschikbaar heb, betekent niet dat ik ze hier niet wil/kan laten zien, maar dat ik ze via geen enkel kanaal beschikbaar heb, ook niet via pm.
En dat ik zelf niet beschikbaar ben... tja.
En nu ga ik even wakker worden.
Dit snap ik niet helemaal... ik ben nu verliefd, maar hij niet op mij... Dat is juist niet leuk. Dus dat is geen onderdeel van mijn single bestaan waar ik erg enthousiast over ben/kan zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!
(...) Verliefd zijn! (...)
Als je dat meent, sure, ik ben zelf op het moment niet echt in een staat om mezelf 's uitgebreid te gaan verwennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wakker worden is iets wat ik zo ook maar eens ga doen, bakje koffie pakken, eitje bakken, verse broodjes uit de oven.. hmmmm, zin om mezelf te verwennen.. Jij ook een eitje en een justje erbij? zo gebracht
Whehe, Utrecht is het toch?!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als je dat meent, sure, ik ben zelf op het moment niet echt in een staat om mezelf 's uitgebreid te gaan verwennen.
Guus vind ik ook niet slecht.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, Utrecht is het toch?!hmmmm... nou, waar moet ik zijn?
oh en ps... http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=Bwcqob6K608guus is zo slecht nog niet
oe, pm, dat is wel een mooie buurt!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Guus vind ik ook niet slecht.
Maar om dit liedje nou op mezelf te gaan betrekken... word ik toch niet erg vrolijk van.![]()
En ik woon in...pm zie ik.
* zbbrox gooit emmer koud water over fuegoquote:Op zondag 17 mei 2009 11:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En nu ga ik even wakker worden.
ik heb een heel zoetsappig lief weekend niks nasty's aanquote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh rix, mogguh duim, en wat hebben jullie dit weekend voor nasty dingen uitgespookt?
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe, pm, dat is wel een mooie buurt!![]()
(...)
Thanxquote:Op zondag 17 mei 2009 11:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox gooit emmer koud water over fuego
Graag gedaan.quote:
ooooh share the joy!!!quote:
ik ga naar de eftelingquote:Op zondag 17 mei 2009 11:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ooooh share the joy!!!
wat ga je doen wat ga je doen?
Ja ik ben nu wel wakker. Maar vooral omdat ik als 'n gek m'n kamer op 'moet' (van mezelf ja) ruimen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ben je al wakker of wil je nog met de roe?
hij is lang jaquote:
Lange Joop.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is lang ja![]()
zn naam begint zelfs met een J maar nope niet jan
ik heb er zin in![]()
zowiezo in komende week, maar 3 daagjes werken jeeeeeeeeeeeeeej
Gaan we nu namen radenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lange Joop.
3 daagjes werken OYG!! so true
Powernap, of peptalk!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef mrbox het volgende:
Mhhh ik heb ff een inkak momentje.... Iemand een goede tip hoe daar ff van af te komen in super weinig tijd ?
Slapen is het probleem nietquote:
Belsquote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef Belsezar het volgende:
Zo en hoe is het hier?
Het uitslapen is weereens mislukt, om 08:15 wakker en niet meer kunnen slapen en klaarwakker zijn
Dat dacht ik al, maar dat wist ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef mrbox het volgende:
Slapen is het probleem niet![]()
Jij weer een toffe avond gehad ?
Carooltjequote:Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bels![]()
Das balenikke ben net een half uurtje wakker
K wil het je wel leren hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carooltje
Ach het is elk weekend zo bij mij. Uitslapen kan ik niet meer kennelijk.
Dus het werkte?quote:
Hoi lievelingquote:
Hoe wil je dat aanpakken dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K wil het je wel leren hoorik ben er heeeeel goed in
![]()
Hoi Noukjequote:
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Dus het werkte?![]()
*gooit haar rente tarief nog iets omhoog
Dag mopje!quote:Hoi lieveling
Ik ben trouwens echt in een vervelende pestbui ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Tsja ik ga nie zomaar me geheim verklappen hequote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens echt in een vervelende pestbui ofzo
Net in de kerk was het ook een drama & nu ga ik mijn eigen communie-band op zoeken
Foei auto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, het was echt ergquote:
Duik je er toch zo weer inquote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
Ik lag zoooo lekker te slapen, belt mijn huisgenoot me wakker om ontbijt te maken voor mijn andere jarige huisgenootje. Begin ik te dromen over een basketbal-aanval met wiskunde.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens echt in een vervelende pestbui ofzo
Net in de kerk was het ook een drama & nu ga ik mijn eigen communie-band op zoeken
Haha, die spoiler. Nee jij bent geen braaf kerkmeisje! Of wil je die reputatie wel aanhouden hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Daarom ookquote:Op zondag 17 mei 2009 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het was echt erg
Maar dat mag wel een beetje vind ik
Goed ideequote:Op zondag 17 mei 2009 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt niet.. hartstikke leuk, doe eens iets geks..
zoals ontbijtjes brengen bij iemand hier..
Sorry Snuit. Je bent net te laat.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt niet.. hartstikke leuk, doe eens iets geks..
zoals ontbijtjes brengen bij iemand hier..
Ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
Geen stoere verhalen van uitgaans en wilde nachten ? Geen on-topic vraag ?
Dan wordt het lastig hequote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je nou beide geen zin hebt om wat te maken?
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorry, eitjes zijn nu echt op...en heb ook geen sap meer...
Dan blijf je beide lekker liggen, totdat er iemand naar de WC moet.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je nou beide geen zin hebt om wat te maken?
jah, had ik dat geweten had ik mijn " ontbijt thuisbezorg service" nog even uitgebreid met een klein rondje naar jou toe, zo ver van mij woon je nu ook weer niet..quote:
Er komen nog meer zondagen aanquote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, had ik dat geweten had ik mijn " ontbijt thuisbezorg service" nog even uitgebreid met een klein rondje naar jou toe, zo ver van mij woon je nu ook weer niet..
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan altijd op je knieen
Ja te slecht ik weet het
Ik blijf liever liggen kroelen dan dat ik ontbijt hebquote:Op zondag 17 mei 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig hedan gwn een weddenschap doen en wie verliest moet eruit
haha
was in een bar, vrijgezellenfeest van vrouwen, die hadden een stripper mee, en ik vond de stripper een mietje dat hij niet in de bar zelf uit de kleren durfde te gaan.. en heb toen het goede voorbeeld gegevenquote:
WAAR ZIJN DE FOTO'S?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was in een bar, vrijgezellenfeest van vrouwen, die hadden een stripper mee, en ik vond de stripper een mietje dat hij niet in de bar zelf uit de kleren durfde te gaan.. en heb toen het goede voorbeeld gegeven
jij bent de enige die mijn broek uit mag doenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, nou laat dan maar.Het goede voorbeeld geven noem je dat...
Je doet 'm voor andere vrouwen wel zelf uit?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent de enige die mijn broek uit mag doen
tuurlijk, dan wil ik geen tijd verliezenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je doet 'm voor andere vrouwen wel zelf uit?
En met mij wil je de tijd nemen?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk, dan wil ik geen tijd verliezen
ik vind het gewoon woest geil als jij de knoop van mijn broek los maakt en hem dan naar beneden trektquote:
Ik vrees dat sommige mijn andere reputatie al kennenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die spoiler. Nee jij bent geen braaf kerkmeisje! Of wil je die reputatie wel aanhouden hier
jij je broek naar beneden, ik mijn pielemuis omhoog, en het komt helemaal goedquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik gluur weer op het juiste moment mee zie ik.
Ja ja, maak dat de kat wijsquote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik gluur weer op het juiste moment mee zie ik.
Dat klinkt niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij je broek naar beneden, ik mijn pielemuis omhoog, en het komt helemaal goed
Inderdaad. Zo noem ik soms dat ding van mijn neefjequote:
Gelukkig noemde hij het nog niet in het verkleinwoord.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo noem ik soms dat ding van mijn neefje
kroelenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik blijf liever liggen kroelen dan dat ik ontbijt heb
Dealquote:Op zondag 17 mei 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom jij dan maar in mijn bed slapen, dan maak ik een ontbijtje voor je
Can't be there.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Weersverwachting voor Donderdag begint steeds beter te worden.
Dus?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Weersverwachting voor Donderdag begint steeds beter te worden.
studeer je psychologie auto?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar even iets aan arbeidspsychologie doen
En soms is iemand gewoon een lul.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe noem je het dan?
penis/lul/schwanz/piwi/lans/erector/dick/whatever?
Zie je.. je kan wel lief zijnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sst, daar gaat m'n imago![]()
Ohja, ik was lief want iedereen wat juist niet lief nu
Dankje, ik zou het mezelf ook gunnen maar ik moet nog ergens anders mijn hart terug zien te krijgen. Ik ben het kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet?Ik gun het je wel hoor. Een leuk avontuurtje.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje, ik zou het mezelf ook gunnen maar ik moet nog ergens anders mijn hart terug zien te krijgen. Ik ben het kwijt.
Champagneontbijt? Drunk in the morning?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Tree? Penthouse ergens in Barcelona, aan de Ramblas, met champagneontbijt.....
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje, ik zou het mezelf ook gunnen maar ik moet nog ergens anders mijn hart terug zien te krijgen. Ik ben het kwijt.
Nog steeds? Meis toch!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij was het met hem eens. Volgeling!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
* wijst naar dawg *
Hij zei het, niet ik
Dat hoeft niet perse bij een champagneontbijt hoor, jij moet nog zoveel lerenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Champagneontbijt? Drunk in the morning?
quote:
Ja, het verbaasde mezelf ook maar sinds een paar dagen bedenk ik me dat ik het nog steeds kwijt bent. Na 3 weken is dat nog niet belachelijk lang toch?quote:
Het staat ook met een vraagteken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse bij een champagneontbijt hoor, jij moet nog zoveel leren.
Ik had toch wel eens verteld van die vriendin van me, dat is een jaar of 4 geleden nuquote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde mezelf ook maar sinds een paar dagen bedenk ik me dat ik het nog steeds kwijt bent. Na 3 weken is dat nog niet belachelijk lang toch?
Dan nog. Maar 't komt vast wel weer.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde mezelf ook maar sinds een paar dagen bedenk ik me dat ik het nog steeds kwijt bent. Na 3 weken is dat nog niet belachelijk lang toch?
ook goedquote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het staat ook met een vraagteken.Ik vroeg het jou.
Als dit 4 jaar lang gaat duren dan ga ik er persoonlijk voor zorgen dat ik terug krijg wat ik verdien.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had toch wel eens verteld van die vriendin van me, dat is een jaar of 4 geleden nu
Dus je hebt nog even te gaan
Je gaat iemand dwingen met touw e handboeien?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dit 4 jaar lang gaat duren dan ga ik er persoonlijk voor zorgen dat ik terug krijg wat ik verdien.En anders kloon ik wel.
Dat hele plan klinkt wel heel goed.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook goed.
nee, niet dronken in de ochtend, gewoon een lekker ontbijtje, op het dakterras, uitkijkend over Barcelona, om daarna rustig eens naar de stad te gaan, drankje op het terras, daarna na de haven om vervolgens een lekkere lunch in de zon te eten.
Barcelona roeleert zo de wok uit, ik ga binnenkort echt weer eens.
Je weet wel hoe je het aan moet pakken!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook goed.
nee, niet dronken in de ochtend, gewoon een lekker ontbijtje, op het dakterras, uitkijkend over Barcelona, om daarna rustig eens naar de stad te gaan, drankje op het terras, daarna na de haven om vervolgens een lekkere lunch in de zon te eten.
Barcelona roeleert zo de wok uit, ik ga binnenkort echt weer eens.
Geen haast hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hele plan klinkt wel heel goed.
Heb Barcelona nog wel op mijn reislijstje staan, misschien ooit eens.
Nee zal ik niet doen, moet jij je afgunstvergunning niet laten verlengen?quote:
Kopje thee?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn huis is weer schoon, nu verveel ik me.
En nee jullie maken je eigen huis maar schoon
Damn! ik was net klaar met opruimen en de was doenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn huis is weer schoon, nu verveel ik me.
En nee jullie maken je eigen huis maar schoon
Ja, ik heb al bij hem aangegeven dat als ik hem toevallig weer zou ontmoeten (bij een grotere meet ofzo) ik me mogelijk zou moeten bedwingen hem niet weg te lokken en te ontvoeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat iemand dwingen met touw e handboeien?
k moet nog beginnen met me wasquote:Op zondag 17 mei 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn! ik was net klaar met opruimen en de was doen.
Tegen die tijd ben je 24, dat scheelt alweerquote:
Kom je donderdag niet dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb al bij hem aangegeven dat als ik hem toevallig weer zou ontmoeten (bij een grotere meet ofzo) ik me mogelijk zou moeten bedwingen hem niet weg te lokken en te ontvoeren.
Mwah. De muziek die ze draaien vandaag maakt mijn stemming er niet beter op iig.quote:
Het is hier redelijk zonnig eigenlijk....quote:
Nope. Hemelvaart is niet gratis reizen en ik zit komende tijd beetje krap. Daarnaast vind ik het beetje snel na de laatste meet. Hoeft voor mij nu ff niet, ben druk genoeg met andere dingen.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k moet nog beginnen met me wasgeen zinnnnnnn
Goh, over paar weken al.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je 24, dat scheelt alweer.
maar niet warm genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is hier redelijk zonnig eigenlijk....
Ah, tijd voor een ouderwets : sponsor hier userX voor de meet topic!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Hemelvaart is niet gratis reizen en ik zit komende tijd beetje krap. Daarnaast vind ik het beetje snel na de laatste meet. Hoeft voor mij nu ff niet, ben druk genoeg met andere dingen.
Ah, kee. Beetje een dipje?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mwah. De muziek die ze draaien vandaag maakt mijn stemming er niet beter op iig.
True, maar Leidseplein heeft parasollen en terrasverwarmingquote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar niet warm genoegen steeds buien
moet ook nog stoffen enzo... maar gaat niks van komen vandaagquote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hier dito. En afwas. En de vissenkom.. voor ze stikken in het groene water.
Moet ik je even helpen?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet ook nog stoffen enzo... maar gaat niks van komen vandaag
nee, want wij gaan straks woest seksenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet ook nog stoffen enzo... maar gaat niks van komen vandaag
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, want wij gaan straks woest seksen
dat is niet helemaal mijn definitie van terrassen, dat is koud biertje+warm zonnetjequote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar Leidseplein heeft parasollen en terrasverwarming.
duh, ik zou me helemaal kapot neuken.. hoewel, ik trek me nu ook al suf, dus daar veranderd weinig aan..quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd weer eens voor een ontopic vraag![]()
"Zou jij een relatie met jezelf willen ?"
quote:
En je denkt dat mensen hier eerlijk op gaan antwoorden?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Hell noquote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Ja, maar jij moet weer zonodig werken Donderdagquote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is niet helemaal mijn definitie van terrassen, dat is koud biertje+warm zonnetje
Nee ik zou gek van mezelf wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij en helpen?????
![]()
![]()
is vast niet voor niks
of jullie moeten zonodig weer die meet plannen als ik moet werken, zo kun je t ook zienquote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet weer zonodig werken Donderdag.
Ja; ik heb veel liefde te geven en gewoon tof. Natuurlijk heb ik ook mijn mindere kanten maar dat neem ik voor liefquote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Hej dat zei ik nietquote:
Sja, we plannen het juist op een feestdag, zodat mensen niet hoeven te werken.... Maar ja, je kan niet iedereen tevreden houden.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of jullie moeten zonodig weer die meet plannen als ik moet werken, zo kun je t ook zien
ohw wat liefquote:
Manlove?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja; ik heb veel liefde te geven en gewoon tof. Natuurlijk heb ik ook mijn mindere kanten maar dat neem ik voor lief
okeeee wat wil je eten dan??quote:
We?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we plannen het juist op een feestdag, zodat mensen niet hoeven te werken.... Maar ja, je kan niet iedereen tevreden houden.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou hier heb je een stoffer *in hand drukt*
En nu aan het werk jij!
ik neem het jullie ook niet kwalijk hoor, en ik werk vrijwillig maarja 200% is altijd wel fijnquote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we plannen het juist op een feestdag, zodat mensen niet hoeven te werken.... Maar ja, je kan niet iedereen tevreden houden.
jij hebt vast al iets in huis, dus maak me maar gek met je kook kunsten, doe ik het met mijn sop kunstenquote:
Waardoor het geen gratis reizen is.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mooi meegenomen natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik neem het jullie ook niet kwalijk hoor, en ik werk vrijwillig maarja 200% is altijd wel fijn
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt vast al iets in huis, dus maak me maar gek met je kook kunsten, doe ik het met mijn sop kunsten
Dat is het voor mij nooitquote:
quote:
Nee. Ik niet goed bij mezelf zou passen in een relatie.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Oh, maarja jij wou help van mijquote:Op zondag 17 mei 2009 15:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
laat me nie graag iets vertellen... dan wordt ik tegendraads
Nee. Uiteindelijk draait het toch uit op pijn en verdriet.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef mrbox het volgende:
Maar het kost iid iets van 40 euro, dus ik snap je wel hoorquote:
jaa maar niet op deze manierquote:
Nee, euro'tje of 20-25. Heb wel ov dus krijg korting. Maar kan het momenteel niet echt missen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het kost iid iets van 40 euro, dus ik snap je wel hoor.
Oh ja, dat is ook weer zo. Geen rekening mee gehoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, euro'tje of 20-25. Heb wel ov dus krijg korting. Maar kan het momenteel niet echt missen.
Ik ga dus helaas. Hier zitten komt m'n hum ook niet ten goede.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar niet op deze manier![]()
![]()
Pak jij die stoffer maar vast en ga maar beginnen meneertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote rijlessen ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook weer zo. Geen rekening mee gehouden.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga dus helaas. Hier zitten komt m'n hum ook niet ten goede.
LaatMooi, dat komt ieders humeur hier weer ten goede, jezus wat kan jij janken om niets zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga dus helaas. Hier zitten komt m'n hum ook niet ten goede.
LaatDaaaag meneertje... ik zet de stoffer klaar voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ben ik nu werkelijk de enige die het wel met Sedan kan vinden?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, dat komt ieders humeur hier weer ten goede, jezus wat kan jij janken om niets zeg.
Wees blij, had je ook kunnen uitkafferen, doe ik niet. Lets just say we just don't get along.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, dat komt ieders humeur hier weer ten goede, jezus wat kan jij janken om niets zeg.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, had je ook kunnen uitkafferen, doe ik niet. Lets just say we just don't get along.
Carool, is goed hoor
je kaffert maar een eind wegquote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, had je ook kunnen uitkafferen, doe ik niet. Lets just say we just don't get along.
Carool, is goed hoor
Nee hoor. Hij heeft alleen soms zijn onhebbelijkheden.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik nu werkelijk de enige die het wel met Sedan kan vinden?
Misschien is dat het.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft alleen soms zijn onhebbelijkheden.
Hey, jou ken ik niet! Welkom!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef Aphrodite het volgende:
Zo.. Benk weer..
Jezus wat heb ik een t*fus-drukke baan.. Valt nog damn lastig te combineren met een sociaal leven.. Niet dat ik dat heb![]()
Anyway.. What did I miss?
niet bijster veel volgens mij, maar daar kan ik eigenlijk verder ook geen antwoord op geven, want ik ben er zelf ook zeldenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef Aphrodite het volgende:
Zo.. Benk weer..
Jezus wat heb ik een t*fus-drukke baan.. Valt nog damn lastig te combineren met een sociaal leven.. Niet dat ik dat heb![]()
Anyway.. What did I miss?
Oh.. Je komt mij wel bekend voorquote:
quote:
Oeh dan ben ik blij dat mijn ouders niet zo hip zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vader zeurt alleen maaren hij heeft hyves en leest dus alles, maar m blokkeren vind ik ook zo wat. Vertel ik dat ik naar de efteling ga, doet ie net alsof ik iets nieuws vertel terwijl hij het allang gelezen heeft in de krabbels zucht
Sja, vaders en dochters he? Mijn vader is allang blij dat ie 2 ettertjes heeft ipv prinsesjesquote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vader zeurt alleen maaren hij heeft hyves en leest dus alles, maar m blokkeren vind ik ook zo wat. Vertel ik dat ik naar de efteling ga, doet ie net alsof ik iets nieuws vertel terwijl hij het allang gelezen heeft in de krabbels zucht
Mijn pa heeft 2 prinsesjesquote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, vaders en dochters he? Mijn vader is allang blij dat ie 2 ettertjes heeft ipv prinsesjes.
Dat is toch juist goed. Dat je ouders je zo onafhankelijk opgevoed hebben?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik word echt niet vertroeteld door mn pa ofzo hoor, knuffel mn ouders ook nooit zomaar, wel een kus als ik er ben en weer naar huis ga (zie mn ouders minder dan eens in de 3 maanden, denk ik, ik geloof dat ik me best wel moet schamen) Maar dan spreek ik m op msn en vertel ik dat ik alleen naar een concert ga in A'dam bijv. typt ie: wel uitkijken he!!!!!!!!! Geen gekke dingen doen!!!!!! (inc al die uitroeptekens ja) En net vroeg ie of mn huis nog schoon was, dan heb ik echt zoiets van, dat is none of your business, maar ik kan wel voor mezelf zorgen hoor.
Bedankt voor de MI.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wat voor 1jouw paps mag trots zijn
heeft ie goed voor elkaar genaait!
true maar dat ie gaat vragen of mn huis nog schoon is, vind ik toch vervelend en ietwat bemoeierig en daar iriteer ik me dan wel aan ja, en ook aan die dingen dat ie roept dat ik geen gekke dingen moet doen, oke dat is goed bedoeld maar ik ben oud en wijs genoeg om geen gekke dingen te doen, dan vind ik doe voorzichtig beter dan doe geen gekke dingenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed. Dat je ouders je zo onafhankelijk opgevoed hebben?
Nueh, vind ik niet hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true maar dat ie gaat vragen of mn huis nog schoon is, vind ik toch vervelend en ietwat bemoeierig en daar iriteer ik me dan wel aan ja, en ook aan die dingen dat ie roept dat ik geen gekke dingen moet doen, oke dat is goed bedoeld maar ik ben oud en wijs genoeg om geen gekke dingen te doen, dan vind ik doe voorzichtig beter dan doe geen gekke dingen
Ah well misschien zeur ik wel een beetje
Valt wel mee hoor. Zou er alleen eens van een andere kant naar kijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true maar dat ie gaat vragen of mn huis nog schoon is, vind ik toch vervelend en ietwat bemoeierig en daar iriteer ik me dan wel aan ja, en ook aan die dingen dat ie roept dat ik geen gekke dingen moet doen, oke dat is goed bedoeld maar ik ben oud en wijs genoeg om geen gekke dingen te doen, dan vind ik doe voorzichtig beter dan doe geen gekke dingen
Ah well misschien zeur ik wel een beetje
Heb je dat weleens tegen hem gezegd?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom roept hij t dan zo vaak als hij weet dat t niet nodig is.. maar zoals ik al zei over dat mn huis schoon is vind ik vervelend, ik heb t druk met een studie, bijbaan van gemiddeld 20uur p/wk, en t netjes houden van mn huisje maar ik kan dat echt wel aan en vind het niet prettig dat er dan toch aan me getwijfeld wordt. Ben verder ook totaal onafhankelijk van mn ouder, betaal mn studie, huur en verzekeringen allemaal zelf, ik red me wel dus aan mij twijfelen is niet nodig.
Misschien. Wel lastig maar probeer het voor jezelf opzij te zetten en te weten dat hij het goed bedoeld. Hij zal je heus wel vertrouwen maar hij is nu eenmaal je vader, die passen graag een beetje op hun dochter.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zeg t elke keeren t blijft mn pa he, hoort erbij denk ik dan maar.
Dat zeg ik ook, maar dan mag ik t toch best af en toe vervelend vinden?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien. Wel lastig maar probeer het voor jezelf opzij te zetten en te weten dat hij het goed bedoeld. Hij zal je heus wel vertrouwen maar hij is nu eenmaal je vader, die passen graag een beetje op hun dochter.
Tuurlijk, dat bekritiseer ik ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dan mag ik t toch best af en toe vervelend vinden?
Tuurlijk. Beter ook uiten (ookal vind ik dat je een klein beetje zeurtquote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar dan mag ik t toch best af en toe vervelend vinden?
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Dawg, eigenlijk vind ik helemaal niet dat ik zeuren ik zeg t ook wel tegen mn pa dus, maar hij doet t elke keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |