en mijn bier is opquote:
trustequote:Op zondag 17 mei 2009 01:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mijn bier is op
dus ik ga maar naar bed
ahaha roflolquote:
Ik heb er hier nog wel een paar voor jequote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, die beugel van me is ook bijna leeg.
Hmmm ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef KrAstrid het volgende:
ik ga zo ook eens mijn matras knuffelen
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:21 schreef Rixne het volgende:
[..]
Mijn ex komt zo thuis als het goed is .... * zucht*
Hmm, das lastig.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:21 schreef Rixne het volgende:
[..]
Mijn ex komt zo thuis als het goed is .... * zucht*
Ja en vooral lastig weer. Vanavond wilde ze niet thuis zijn omdat ze afleiding wilde hebben. Z i op dit moment in de stad met een aantal vrienden van der. Ze zal het wel naar der zin hebben. Ik daarentegen heb het gevoel dat het een lange nacht voor me zal worden.quote:
Tja, kut man. Ben er ook geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:28 schreef Rixne het volgende:
[..]
Ja en vooral pijnlijk weer. Vanavond wilde ze niet thuis zijn omdat ze afleiding wilde hebben. Ze is op dit moment in de stad met een aantal vrienden van der. Ze zal het wel naar der zin hebben. Ik daarentegen heb het gevoel dat het een lang nacht voor me zal worden.
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n oudersquote:Op zondag 17 mei 2009 02:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, kut man. Ben er ook geweest.
Zolang jullie maar beiden het idee hebben dat gescheiden wegen beter is. Hopelijk hoepelt ze snel op naar een vriendin/ouders ofzo.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Rixne het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n ouders![]()
Nou ja, dat is dan in ieder geval geregeld. Wel kut dat je ff alleen bent. Ik zou bij een maat gaan crashen ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:39 schreef Rixne het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een huisgenote ik ga weer naar m'n ouders
Heerlijk dat weer! Weg met m'n koppijnquote:
Ja, graag! Ik ben nog duf johquote:
whehequote:Op zondag 17 mei 2009 09:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, graag! Ik ben nog duf joh
Ik sta nooooit vroeg op op zondag & mijn msn vriendjes ook niet; alleen mijn Rabobank-geval is online
Zielig hèquote:Op zondag 17 mei 2009 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wheheaaaaaawwwwwwww
maar douchen is goed, mijn hoofd doet pijn!
Weinig eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh rix, mogguh duim, en wat hebben jullie dit weekend voor nasty dingen uitgespookt?
Dat ik geen foto's beschikbaar heb, betekent niet dat ik ze hier niet wil/kan laten zien, maar dat ik ze via geen enkel kanaal beschikbaar heb, ook niet via pm.quote:
wakker worden is iets wat ik zo ook maar eens ga doen, bakje koffie pakken, eitje bakken, verse broodjes uit de oven.. hmmmm, zin om mezelf te verwennen.. Jij ook een eitje en een justje erbij? zo gebrachtquote:Op zondag 17 mei 2009 11:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat ik geen foto's beschikbaar heb, betekent niet dat ik ze hier niet wil/kan laten zien, maar dat ik ze via geen enkel kanaal beschikbaar heb, ook niet via pm.
En dat ik zelf niet beschikbaar ben... tja.
En nu ga ik even wakker worden.
Dit snap ik niet helemaal... ik ben nu verliefd, maar hij niet op mij... Dat is juist niet leuk. Dus dat is geen onderdeel van mijn single bestaan waar ik erg enthousiast over ben/kan zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!
(...) Verliefd zijn! (...)
Als je dat meent, sure, ik ben zelf op het moment niet echt in een staat om mezelf 's uitgebreid te gaan verwennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wakker worden is iets wat ik zo ook maar eens ga doen, bakje koffie pakken, eitje bakken, verse broodjes uit de oven.. hmmmm, zin om mezelf te verwennen.. Jij ook een eitje en een justje erbij? zo gebracht
Whehe, Utrecht is het toch?!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als je dat meent, sure, ik ben zelf op het moment niet echt in een staat om mezelf 's uitgebreid te gaan verwennen.
Guus vind ik ook niet slecht.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, Utrecht is het toch?!hmmmm... nou, waar moet ik zijn?
oh en ps... http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=Bwcqob6K608guus is zo slecht nog niet
oe, pm, dat is wel een mooie buurt!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Guus vind ik ook niet slecht.
Maar om dit liedje nou op mezelf te gaan betrekken... word ik toch niet erg vrolijk van.![]()
En ik woon in...pm zie ik.
* zbbrox gooit emmer koud water over fuegoquote:Op zondag 17 mei 2009 11:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En nu ga ik even wakker worden.
ik heb een heel zoetsappig lief weekend niks nasty's aanquote:Op zondag 17 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh rix, mogguh duim, en wat hebben jullie dit weekend voor nasty dingen uitgespookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |