Ik heb de Gardena geelaris met zwartstreepje slang.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een Gardena groenaris slang
Die is wel goed man!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een Gardena groenaris slang
Daar denken mensen die zojuist single zijn geworden anders over ;Pquote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef Ordinair het volgende:
Zit je zo te chillen op fok, jeweet.Krijg je een PM van muay-toy.
Op 17 May 2009 01:03 schreef muay-toy het volgende:
maak ff topic over slangen aan, kunne we mt zn alle over slange discussieren x
Word tijd om te gaan slapen!
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er nou al een topic over slangen?
Als je een topic maakt, moet je ook niks achterhouden...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:25 schreef Ordinair het volgende:
Hehe, ik zal de laatste PM maar voor me houden.
En reageer dan in dit topic muay-toy.Kan je lekker discussiëren.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:25 schreef Ordinair het volgende:
Hehe, ik zal de laatste PM maar voor me houden.
En reageer dan in dit topic muay-toy.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Mike het volgende:
muay-toy, heeft niets geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
TOOHHOOPIC KAAP!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef Biels het volgende:
Steekproef: wie was er van plan vanavond naar de kroeg te gaan maar dacht "meh, regen, fok is ook leuk" ?
Ik had meer zoiets van, ik ben nu al dronken dus ga ik maar even fokken thuis.quote:
nee, leg uitquote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef Zaith het volgende:
Hij wilde eigenlijk met je over andere slangen praten. If you get what I mean.
Het is watquote:Op zondag 17 mei 2009 01:39 schreef yosander het volgende:
Mensen die nu al dronken zijn.
En dan op FOK! gaan.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een hopeloze zaterdagavondquote:Op zondag 17 mei 2009 01:39 schreef yosander het volgende:
En dan op FOK! gaan.
Ik zou wel uit willen maar ja, examens. En dan durft opeens niemand uit te gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef Rixne het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een hopeloze zaterdagavond(ik wijs mezelf ook even aan
)
En jij hebt uiteraard op onverklaarbare wijze vanuit de club waar je met tig bitches zit deze post hier weten te plaatsenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:39 schreef yosander het volgende:
En dan op FOK! gaan.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij hebt uiteraard op onverklaarbare wijze vanuit de club waar je met tig bitches zit deze post hier weten te plaatsen
Anyway, ik ben er vandoor
wacht, wil je nog een welterusten topic?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij hebt uiteraard op onverklaarbare wijze vanuit de club waar je met tig bitches zit deze post hier weten te plaatsen
schandalig!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou wel uit willen maar ja, examens. En dan durft opeens niemand uit te gaan.
Nee, ben vanavond naar een vriend en een vriendin geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan nu al op FOK! gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ben vanavond naar een vriend en een vriendin geweest.
Was hier niet bepaald om de hoek + ze was 15 en mocht het dus niet te laat makenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan nu al op FOK! gaan. Zal wel leuk zijn geweest he
?
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan nu al op FOK! gaan. Zal wel leuk zijn geweest he
?
hoe oud is ze nu, nadat je bent langsgeweest, dan??quote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Was hier niet bepaald om de hoek + ze was 15 en mocht het dus niet te laat maken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
hoe oud is ze nu, nadat je bent langsgeweest, dan??![]()
Een dag ouder, nou goedquote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
hoe oud is ze nu, nadat je bent langsgeweest, dan??![]()
Jaja, probeer je er maar onderuit te lullenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef yosander het volgende:
Oja. Ik bedoel met 'En dan nu op FOK! gaan' in het geval je dronken bent (op dat tijdstip), dan is het alsof je jezelf lam zuipt achter de pc.
Nee hoor. Er staat duidelijk 'En' wat betrekking heef op de voorgaande zinquote:Op zondag 17 mei 2009 02:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaja, probeer je er maar onderuit te lullen!
maak je epic faal maar goed met wat pics.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staat duidelijk 'En' wat betrekking heef op de voorgaande zin.
Ik zeg ninja edit.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staat duidelijk 'En' wat betrekking heef op de voorgaande zin.
Welke fail en welke picsquote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
maak je epic faal maar goed met wat pics.
Dan moest de quote in jouw post ook anders zijn.quote:
Nee en neequote:Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
de fail van je moeder om jou op de wereld te ploppen, en de pics van die 15+1dag jarige
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:14 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
het was geen vraag. Paints zijn ook goed
das niet moeilijkquote:Op zondag 17 mei 2009 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Stel je maar gewoon een mooi, blond 15-jarig meisje voor.
Oke, dan weet je genoegquote:
ga je dan al dood?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:26 schreef THS het volgende:
moet eerst nog het flesje Mooi Kaap leegdrinken...ben benieuwd of ik dat wel red voor 3 uur.
Kan je niet typen?quote:Op zondag 17 mei 2009 05:53 schreef CR0 het volgende:
ja... kut bacardi wheheh damn k ga nslapen nu
Ik heb ook een PM gekregen van hemquote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef Ordinair het volgende:
Zit je zo te chillen op fok, jeweet.Krijg je een PM van muay-toy.
Op 17 May 2009 01:03 schreef muay-toy het volgende:
maak ff topic over slangen aan, kunne we mt zn alle over slange discussieren xWTF gast waarom wil je over slangen discussieer en waarom PM je mij daarvoor?
Word tijd om te gaan slapen!
versterk onze linie, post hier. Tenzij je mod bent natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het topic over slangen is iig nog steeds open...
En de modjes kunnen er niet komen!!!
quote:Sun 17 May 2009 00:24u door muay-toy
heb je cam?
groet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |