SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Op zaterdagavond?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Boor-rat het volgende:
maar even serieus, eigenlijk noggeneens zon slechte vraag, los van het- gedoe van een mede Fok!ker, waar ik semi-serieus aan mee deed. denk ik .
Die faal komt niet meer goed. Je bent nu dood op FOK!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:22 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nee, ik probeerde slechts mijn faal recht te zetten, nou goed
ah kut, nu heb ik 0 levens meerquote:Op zondag 17 mei 2009 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die faal komt niet meer goed. Je bent nu dood op FOK!![]()
Er zijn dus serieus mods die geen leven hebben die om half 2 's nachts nog de nazi gaan uithangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Datdus in boor-rat topicquote:
goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch aardig om het in een spoilertje te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij in het topicproduceersel daarvan!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dus eigenlijk hé.... Post je gewoon in naam van een gebande
Dus zijn we beide gedoemd?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
en jij in het topicproduceersel daarvan!
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch aardig om het in een spoilertje te zetten
QFBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
ik denk het ook, happy dieingquote:Op zondag 17 mei 2009 01:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumor
OH NOESSSSquote:Op zondag 17 mei 2009 01:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |