SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Op zaterdagavond?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Boor-rat het volgende:
maar even serieus, eigenlijk noggeneens zon slechte vraag, los van het- gedoe van een mede Fok!ker, waar ik semi-serieus aan mee deed. denk ik .
Die faal komt niet meer goed. Je bent nu dood op FOK!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:22 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nee, ik probeerde slechts mijn faal recht te zetten, nou goed
ah kut, nu heb ik 0 levens meerquote:Op zondag 17 mei 2009 01:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die faal komt niet meer goed. Je bent nu dood op FOK!![]()
Er zijn dus serieus mods die geen leven hebben die om half 2 's nachts nog de nazi gaan uithangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Datdus in boor-rat topicquote:
goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch aardig om het in een spoilertje te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij in het topicproduceersel daarvan!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dus eigenlijk hé.... Post je gewoon in naam van een gebande
Dus zijn we beide gedoemd?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
en jij in het topicproduceersel daarvan!
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch aardig om het in een spoilertje te zetten
QFBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
ik denk het ook, happy dieingquote:Op zondag 17 mei 2009 01:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumor
OH NOESSSSquote:Op zondag 17 mei 2009 01:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat utwol jou bedoelde met die tumor
Die heeft ook een tumor.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:36 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
bedankt, vergeet geen waardering te schenken aan mijn oprachtgever
Dan krijg ik een tumor in mijn oogquote:Op zondag 17 mei 2009 01:38 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kies een leuk plaatje uit
Ik denk dat remlof er een crane-baas voor gaat gevenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:41 schreef Boor-rat het volgende:
hoeveel zou dit topic waard zijn in euro's?
beter dan een bazen kraan tochquote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat remlof er een crane-baas voor gaat geven
[..]
goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch aardig om het in een spoilertje te zetten
aah dude
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Hoeveel is een crane-baas eigenlijk waard?quote:
Hey is dat niet een muay-toy?quote:
ik weet dat:quote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef Ascendancy het volgende:
Je klikt toch zelf
[..]
Hoeveel is een crane-baas eigenlijk waard?
Ik dacht eigenlijk dat je moest betalen om die in je topic te krijgen.
Ik ook niet . . .quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
WAT IS MUAY TOY! NOG NOOIT VAN GEHOORD!!!!!
PS: jouwe niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik ook niet . . .
PS: Je capslock staat aan . . .
Need backup in Anime Nerds !!@#@!#*!@)! , iemand doet moeilijk. I need your special Give A Tumor Powers (GATP)quote:
klinkt een beetje gay ehquote:Op zondag 17 mei 2009 01:50 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Need backup in Anime Nerds !!@#@!#*!@)! , iemand doet moeilijk. I need your special Give A Tumor Powers (GATP)
Zullen we samen TS zijn tumor op gaan eten?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zullen we samen TS zijn tumor op gaan eten?
Wat eet een slang dan zoal?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:55 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
het gaat hier over slangen eten, niet over tumoren weghappen!
kkgayquote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Het topic gaat dood want ik ga zo slapen.
Kunnen alleen homo's kanker krijgen? Maar hoe kom jij dan aan die tumor?quote:
TS is lid van de Nederlandse energie maatschappij . . .quote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kunnen alleen homo's kanker krijgen? Maar hoe kom jij dan aan die tumor?
TS is homo
oe scherp, zo laat op de nacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kunnen alleen homo's kanker krijgen? Maar hoe kom jij dan aan die tumor?
TS is homo
Conclusie is zeer juist.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
oe scherp, zo laat op de nacht.
Conclusie is echter onjuist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Welke conclusie ? Dat alleen homo's kanker kunnen krijgenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
oe scherp, zo laat op de nacht.
Conclusie is echter onjuist
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Conclusie is zeer juist.hoezo WE, alleen jij. Ik doe dit alleen omdat 78% match punten in de ad naast mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem dat niet nee niet dat nee ja nee tumorquote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Welke conclusie ? Dat alleen homo's kanker kunnen krijgen
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Conclusie is zeer juist.en nu serieus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eén keer neuken en je ontdekt 78 mispunten . . .quote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
hoezo WE, alleen jij. Ik doe dit alleen omdat 78% match punten in de ad naast mij.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:07 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
en nu serieus:
ik denk 5En wat nou als je een kankertumor hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
dan zou ik maar snel plaatjes zoekenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En wat nou als je een kankertumor hebt?
Vast wel. Maar ik hoop het niet. Ik ken de ONZ modjes niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:09 schreef Boor-rat het volgende:
Zou er een DOM (INVERSE!!!) zijn die dit allemaal gaat nalezen?![]()
nah, zo n kwaliteits topic als deze kan ONZ wel gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik hoop het niet. Ik ken de ONZ modjes niet.
Zullen we vragen of het naar de KLB mag? die ken ik beter.
Dit is mijn 1e ONZ in mijn myat in tijdenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:11 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nah, zo n kwaliteits topic als deze kan ONZ wel gebruiken
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e ONZ in mijn myat in tijden
precies dat bedoel ik. We zouden beloond moeten worden omdat we ONZ weer tot leven hebben gewektquote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e ONZ in mijn myat in tijden
ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:16 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik. We zouden beloond moeten worden omdat we ONZ weer tot leven hebben gewekt
Ik kon niet slapen, had geen welterusten topic meer gehadquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, had geen welterusten topic meer gehad
moet je ook antwoord geven eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic is te goed voor de huidige ONZ mods, ze blijven er liever van af.
done.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi we geven ze gewoon geen schrijfrechten in dit topic, alleen maar leesrechten
A two-man armyquote:Op zondag 17 mei 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet...![]()
We zullen die modjes eens laten zien wie de bazen zijn
ik zeg dat nooit, maar in KLB voert boswachter een onverwachte aanval uit, dat topic is helaas gesneuveld.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter 2 man army, dan een seven nation army zeg ik altijd
Ik heb wat back-up aangevraagdquote:Op zondag 17 mei 2009 10:50 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
ik zeg dat nooit, maar in KLB voert boswachter een onverwachte aanval uit, dat topic is helaas gesneuveld.
Blijf posten, versterk onze linie.
mooi, ik zet nog wat landmijnen in de omgeving neer, die eventuele mods zwaar zouden moeten verwondenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb wat back-up aangevraagd
En die ene banale banaan is uiteindelijk toch nog op bezoek gegaan bij Frits uit Hengelo
ah, versterkingquote:
helemaal mee eens, ik quote m even!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:07 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik zou willen dat mijn hond geen snuit had. Dan had ik iets speciaals in mijn leven.
owja, dit is fokquote:
De SI-eenheid waarin een hoek wordt gemeten is de radiaal (rad).quote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
graag, gewoon hieronder wat onzin neerplempen en het topic komt wel weer op gang
Wat een baggerpostquote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De SI-eenheid waarin een hoek wordt gemeten is de radiaal (rad).
Een rechte hoek rad. Een cirkel omvat 2π rad.
Veel vaker gebruikt in het dagelijks leven is de meeteenheid graad (°).
Een rechte hoek = 90°. Een cirkel omvat 360°.
In de geodesie wordt gon gebruikt.
Een rechte hoek = 100 gon. Een cirkel omvat 400 gon.
De hoek van een helling wordt (op verkeersborden) vaak aangegeven in procenten. Deze is doorgaans gelijk aan de tangens van de hoek, soms de sinus, en vermenigvuldigd met 100%. Voor kleine hoeken zijn zowel de tangens als de sinus in goede benadering gelijk aan de hoek zelf, uitgedrukt in radialen.
In het leger wordt de volledige cirkel opgedeeld in 6300 of 6400 eenheden, mil genaamd. Deze van de radiaal afgeleide eenheid is eenvoudig te gebruiken bij het inschieten van artillerie, als een schot een doel op 1000 meter met 5 meter mist kan het stuk 5 mil gedraaid worden.
[bewerken] Conversies tussen de verschillende eenheden
2π rad = 360° = 400 gon
1 rad = 57° 17' 45" = 63,6620 gon
1° = 0,0175 rad = 1,1111 gon
1 gon = 0,0157 rad = 0° 54"
JE MOET HET OOK ALTIJD WEER VEPRETSEN EH!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb ik dat nu voor niks zitten typen?
rukvlees voor de modsquote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb ik dat nu voor niks zitten typen?
Ik wilde gewoon wat toevoegenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
JE MOET HET OOK ALTIJD WEER VEPRETSEN EH!
Kut, ik moet ook nog die Rad pi dingen doen voor morgen.
je kan je OT wagen, maar dat is ook wel eng. Praat gewoon over biggetjes en varkens, griepje hier griepje daar, de SS (suziki swift) en de AH (adolf) en weet ik het niet wat. Negers ook altijd leukquote:
Stel mij eens een OT vraag. Misschien kan ik daar wat meequote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
je kan je OT wagen, maar dat is ook wel eng. Praat gewoon over biggetjes en varkens, griepje hier griepje daar, de SS (suziki swift) en de AH (adolf) en weet ik het niet wat. Negers ook altijd leuk
MOOAARRRR!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Stoeprand het volgende:
Ik kan niks OT verzinnen...is dit ook goed:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De SI-eenheid waarin een hoek wordt gemeten is de radiaal (rad).
Een rechte hoek rad. Een cirkel omvat 2π rad.
Veel vaker gebruikt in het dagelijks leven is de meeteenheid graad (°).
Een rechte hoek = 90°. Een cirkel omvat 360°.
In de geodesie wordt gon gebruikt.
Een rechte hoek = 100 gon. Een cirkel omvat 400 gon.
De hoek van een helling wordt (op verkeersborden) vaak aangegeven in procenten. Deze is doorgaans gelijk aan de tangens van de hoek, soms de sinus, en vermenigvuldigd met 100%. Voor kleine hoeken zijn zowel de tangens als de sinus in goede benadering gelijk aan de hoek zelf, uitgedrukt in radialen.
In het leger wordt de volledige cirkel opgedeeld in 6300 of 6400 eenheden, mil genaamd. Deze van de radiaal afgeleide eenheid is eenvoudig te gebruiken bij het inschieten van artillerie, als een schot een doel op 1000 meter met 5 meter mist kan het stuk 5 mil gedraaid worden.
[bewerken] Conversies tussen de verschillende eenheden
2π rad = 360° = 400 gon
1 rad = 57° 17' 45" = 63,6620 gon
1° = 0,0175 rad = 1,1111 gon
1 gon = 0,0157 rad = 0° 54"
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:00 schreef Boor-rat het volgende:
Dank dank, nu het Fanclub topic dicht is, maar even hier:
Als we eenmaal Fok! hebben overgenomen, wat vinden jullie van een Bier & Tieten subforum
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet? Wil je dat er nog iets anders ook opkomt dan bier & tieten?![]()
mja, het Adoreer Hier De BR-CREW subforum, Maak *hier geld over naar BR, een kleine ONZ en een klein KLBtje. Denk ik zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap het niet? Wil je dat er nog iets anders ook opkomt dan bier & tieten?
Een I LOVE YVONNE subforum, want ze is boos op me en anders gaat ze me permafrostbannenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
mja, het Adoreer Hier De BR-CREW subforum, Maak *hier geld over naar BR, een kleine ONZ en een klein KLBtje. Denk ik zo.nog suggesties?
die mag onder ONZ,quote:Op maandag 18 mei 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een I LOVE YVONNE subforum, want ze is boos op me en anders gaat ze me permafrostbannen
Gaan we mensen afpersen voor geld danquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
die mag onder ONZ,
trouwens wil ik een Fok!loze ad adloos Fok! als ik aan de macht bent
NOOOOOOOOOOOOOOOOESSSSSquote:Op maandag 18 mei 2009 18:26 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit topic nou nog steeds open![]()
![]()
Ik ga klagen in de FB dat de mods hier niets kunnen
meh, geld is geen probleem op mijn Fok!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we mensen afpersen voor geld dan![]()
LANDVERRADER! APENKNOTS DIE JE DE BENT! ALS JE HET MAAR NIET ECHT DOET!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:26 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit topic nou nog steeds open![]()
![]()
Ik ga klagen in de FB dat de mods hier niets kunnen
Als ik er vrij van word gehouden welquote:Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
meh, geld is geen probleem op mijn Fok!Leden betalen contributie, Krijgsgevangenen leveren in deze tijd van crisis veel geld op, We voeren een lage belasting in, maar we zorgen wel voor de basisbehoeften, waardoor mensen tevreden zullen zijn en meer gaan posten en we meer leden krijgen, Een grote Doneer Hier knop, met elke week dat je er niet op drukt, je PM-box volgespamt wordt met allemaal bedreigingen.
goed idee of noh?
tuurlijk, crew altijd uitzondering.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik er vrij van word gehouden wel![]()
(en misschien iets met verplicht tieten posten voor de (nieuwe) vrouwelijke members?)
das waar, welcome back my friend.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik naai mezelf dan minstens zo hard.
Hierzo, maar ik reageer niet, omdat jij niet reageerde op de nieuwe foto die ik postequote:
waar?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hierzo, maar ik reageer niet, omdat jij niet reageerde op de nieuwe foto die ik poste
MILF mag, mits lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
tuurlijk, crew altijd uitzondering.
Goed ideeeeee!! Mits <30 jaar oud. Of wil je ook milf & granny erbij?
DUS NIETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:23 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
''Hoi Boor-ratje van me''
"hallooo"
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hoe is het met je jongen?''
"Goed, mj? Leuke manier van communiceren dit"
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Goed, mj? Leuke manier van communiceren dit"
''Met mij gaat het ook goed! Dat komt door deze manier van communiceren. Ik ga er even bij liggen hoor.''
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Met mij gaat het ook goed! Dat komt door deze manier van communiceren. Ik ga er even bij liggen hoor.''
"Ik zal je helpen opstaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat ben ik toch aardig"
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik zal je helpen opstaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat ben ik toch aardig"
''Dankjewel, dat vind ik heeeel aardig''
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Dankjewel, dat vind ik heeeel aardig''
"Oke, ik ben zo terug, doei"
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:05 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oke, ik ben zo terug, doei"
''Oke, ik wacht wel''
Kut? Maar dat mag toch alleen in de KPD?quote:
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Misschien werkt het.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Als jij SuperwormJim nou eens gaat pijpen.
neah, stoep, jij?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
SPOEDOVERLEG HIERONDER
<><><><><><><><><><><><><>![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ga het niet doen. Wat nou als we een goed plan verzinnen tijdens dit spoedoverleg?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
neah, stoep, jij?
SPOEDOVERLEG HIERONDER
<><><><><><><><><><><><><>
virtueel dan? Dan plaats ik wel een jpgje in een spoilertje. Ik heb alles over voor dit topic.quote:![]()
Misschien wil hij ook een tumorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
virtueel dan? Dan plaats ik wel een jpgje in een spoilertje. Ik heb alles over voor dit topic.
Eigenlijk.
Pak ze maar hard aan Jim. Pulp is het. Smerige bagger
Hij denkt vast dat ie nu een complimentje kirjgt van Danny.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nostalgie, zie pag. 2 tm 5 ofzo?
Worm is vast nog aan het lezen in dit prachttopic.
Voor het sluiten van een dergelijk prachttopic.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
jij bent dan deel van de pulpquote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
Eigenlijk.
Pak ze maar hard aan Jim. Pulp is het. Smerige bagger
![]()
![]()
we doen alles wat u wilt, bij dezequote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is helemaal geen paarse lama in dit topic
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
we doen alles wat u wilt, bij deze
[ afbeelding ]
F.K.A. SuperwormJim![]()
Je was me voorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
we doen alles wat u wilt, bij deze
[ afbeelding ]
Oke, m'n andere topic was niet zo'n succes. Hier weer verder. Waar hebben we het over?Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
lolcatsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Stoeprand het volgende:
Oke, m'n andere topic was niet zo'n succes. Hier weer verder. Waar hebben we het over?
![]()
![]()
mooi, dan hoef ik nog maar 1 iemand te overtuigen, hopelijk weer zo n simpele opdracht zoals een paarse lamaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik keur het goed.
Dit topic is nu in handen van murp. Veel succes ermee.
![]()
![]()
Waar houdt murp van?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik keur het goed.
Dit topic is nu in handen van murp. Veel succes ermee.
Wat is nou een miezerige ban? POSTEN!@!1quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Tja, we zijn de enigen die hier postenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
naja, in dit topic zijn wij de die-hards vrees ik
maar we zitten wel al op pagina 10!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tja, we zijn de enigen die hier posten
![]()
![]()
Veel succes. Ik hou me gedeist voor de feds sinds ik Paul van z'n ban gered heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Boor-rat het volgende:
tering, nog 80 posts, en dan begin ik met de Take Over van Fok!
zn nep ban ja. Adsecneny helpt me wel... Toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Veel succes. Ik hou me gedeist voor de feds sinds ik Paul van z'n ban gered heb.
![]()
En wat als je FOK! over genomen zou hebben hè? Wat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
zn nep ban ja. Adsecneny helpt me wel... Toch?
lees mn topics/ de topics van vogelendans. Wereldheerschappijquote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En wat als je FOK! over genomen zou hebben hè? Wat dan?
![]()
![]()
Aha. Wat is je plan dan precies?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
lees mn topics/ de topics van vogelendans. Wereldheerschappij
Ik bedoel eigenlijk: geen tijd om het allemaal uit te typen en het hier in het openbaar rond te spuien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een nieuwelingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef shadowflash het volgende:
Hier moet ik ook nog even gepost hebben , sorry guys and girls.
Doe je mee?
![]()
Ik schijn wel een vriendin te hebben
maar ik doe mee aan de take-over van FOK!.
Als ik een ban krijg is het alleen maar goed. Toch examens
wat zit je nou toch de hele tijd over een ban te brallenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ik schijn wel een vriendin te hebben
maar ik doe mee aan de take-over van FOK!.
Als ik een ban krijg is het alleen maar goed. Toch examens
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is een vrouw.
En het is in dit topic.
Dus er zijn vrouwen in dit topic
Als jij FOK! over gaat nemen krijg ik een banquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
wat zit je nou toch de hele tijd over een ban te brallen
das kut. Maar als ik Fok! in handen heb, zal ik je wel even unbannenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als jij FOK! over gaat nemen krijg ik een ban
![]()
![]()
even serieus. Als je je niet focust op dat plaatje, maar bv iets daaronder, lijkt het net alsof het beweegt!111!!!1!!![]()
Een Poesje !quote:
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Mag ik een teiltjequote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
loveless85 is ziek!
OH NOESSS, Yvonne in de tegenaanval
Baas, zeer baas. Jullie nemen het een flink stuk werk uit mijn handen. Ga zo dur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ik ben al aan de OP voor deel 2 aan het knutselen
![]()
Maar dan gaat het meer over de Take Over dan over Slangen hoop ik.![]()
Dit is geen SC hoor. Dan hoef je niet steeds te melden dat je weg gaat. Aangezien er toch amper iemand meeleest
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voorbij page 1 zijn gekomen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen voorbij page 1 zijn gekomen
het is meer dat ik bang was dat de 300ste post door 1 van jullie werd gedaan!![]()
![]()
Mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Snel vol pleuren dit topic.
Snap uberhaupt niet waarom ie nog open is
Afleiding voor de mods!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Stoeprand op 19-05-2009 18:51:54 ]Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Daar ga ik toch niet naar zoeken mangquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
heb je er ook 1 voor murp die van het andere soort is?
doe m wel in een spoiler aub
Moet jij niet nog een plaatje voor murp zoeken eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
ik ben lui
maar waar moet dat dan over gaan eigenlijk? Naja BRU natuurlijk
Er komt heul geen deel 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ik ben al aan de OP voor deel 2 aan het knutselen
F.K.A. SuperwormJim![]()
Maar blijft deze wel open tot het eind? Ik heb daarom een plaatje als cadeau voor u geüploadquote:
Nou vooruit dan. Als murp het niet ziet, blijft ie wel open.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar blijft deze wel open tot het eind? Ik heb daarom een plaatje als cadeau voor u geüploadF.K.A. SuperwormJim![]()
Keyra Augustina op YouTube voor bewegende plaatjesquote:![]()
Maar misschien heeft ze ook een eigen website...dat weet ik niet.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
[..]
Foksilver laat hem gelijk zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desalniettemin doet het me denken aan m'n 8-jarige buurmeisje. *fap* *fap* *fap* dus.![]()
![]()
![]()
Mooi zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die blijft dan niet veel langer open dan enkel de OP.
![]()
Dit is toch wel een bagger topic, waarom verwijder je mijn shit? Ik probeer fok! alleen maar een dienst te bewijzenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die blijft dan niet veel langer open dan enkel de OP.
![]()
![]()
NU!111!!!11!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar blijft deze wel open tot het eind? Ik heb daarom een plaatje als cadeau voor u geüpload
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: